kukkuu.....

Brune..evk...

onko tääl ketääääään..lijufgrf...heittäkää tupsu.... tupakat loppu......=:0999))))

30

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMR-52

...ny,likkasein...Hyvää Yötä..))*****

• Brune...evk....

höpsi......sänky pyöriiiii ei voi nukkuuuuuu...ootan ku humala menee ohi......

• rahtari1

taas selvää pässinlihaa ,se hyppyrimäki odottaa suo taas tänään ,et semmonen tapaus

• otin pulkan esille.... mut onks pakko....aikas hurja mäki tuo suurmäki.......=:0)))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

otin pulkan esille.... mut onks pakko....aikas hurja mäki tuo suurmäki.......=:0)))))

auta nyt itkut markkinoilla ,lähes vaan kapuumaan niit portaita ylös ja mä videoin kaikki inter-sportin lehteen paitsi sen mä jätän kuvaamatta sun lasaretin reissun ,se menee taas kirkko ja kaupunki lehteen

• rahtari1 kirjoitti:

auta nyt itkut markkinoilla ,lähes vaan kapuumaan niit portaita ylös ja mä videoin kaikki inter-sportin lehteen paitsi sen mä jätän kuvaamatta sun lasaretin reissun ,se menee taas kirkko ja kaupunki lehteen

joudut väkis raahaan....nyyh...on tääl muutkiii tissutellu......
        mites sut sais lahjottuuuuuuuuuuu....ettei mun tarvii sinne mäkeen....=;0))))))))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

joudut väkis raahaan....nyyh...on tääl muutkiii tissutellu......
        mites sut sais lahjottuuuuuuuuuuu....ettei mun tarvii sinne mäkeen....=;0))))))))))

lahjoo kuhan hoidat ton rahtikarjun puuteongelmat kuukaudeks veke ,niin sillä nyt selviit aluks

• rahtari1 kirjoitti:

lahjoo kuhan hoidat ton rahtikarjun puuteongelmat kuukaudeks veke ,niin sillä nyt selviit aluks

karjusen...... niih mun ei tarvii sinne mäkeen.....Jihuuuuu...onnistuu........*lähtee karjusta etsiin....*=;0))))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

karjusen...... niih mun ei tarvii sinne mäkeen.....Jihuuuuu...onnistuu........*lähtee karjusta etsiin....*=;0))))))

spermapurkit tositteena et sitä on jotain touhuttukki ,ja jugurtti purkki ei riitä kuukauden annos tarttee olla vähintään litra

• rahtari1 kirjoitti:

spermapurkit tositteena et sitä on jotain touhuttukki ,ja jugurtti purkki ei riitä kuukauden annos tarttee olla vähintään litra

siin on sulle todistusta tarpeeks ku näät meidän onnelliset hehkuvat ilmeet.....heh...niih ja tyhjät kassit.......=;0))))
        nyh meen hetkeks..... muih......

• awerell

tiällä ollaan...
      tekis vähän mieli....
      pittää hakee leipä....

• yksitypy evk

ainakin typy. Alas nousta sieltä petiltä ja vähän äkkiä. Onkos nyt hyvä olo. Jaa.... ei.
      Mitäs sitä lähtee baariin. Olist vaan pysynyt huuhaalla. Et tietenkään saattajaakaan sieltä löytänyt. Että niin huonosti meni ilta :=))))))))))))

• höh...katsos ystäväiseni.....
        mä sain ihanan ruusun.....Mut en päästänyt jätkää saatille eli pihtasin käytettyä........=:0))))))))

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

höh...katsos ystäväiseni.....
        mä sain ihanan ruusun.....Mut en päästänyt jätkää saatille eli pihtasin käytettyä........=:0))))))))

hyvä ettet päästänyt. Sen verran niille pitää naisen näyttää, ettei kaikki niin helposti onnistu :=)))
        Saat varmaan ens kerralla siltä oikein ruusukimpun :=)))))

• yksitypy evk kirjoitti:

hyvä ettet päästänyt. Sen verran niille pitää naisen näyttää, ettei kaikki niin helposti onnistu :=)))
        Saat varmaan ens kerralla siltä oikein ruusukimpun :=)))))

nyt seuraavan kerran ku otan......otan kotona tai meen lähikuppilaan.....
        oikeestaan kalsarikänni on paras...perskele ku meni rahaaaa........=:0)))))))))

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

nyt seuraavan kerran ku otan......otan kotona tai meen lähikuppilaan.....
        oikeestaan kalsarikänni on paras...perskele ku meni rahaaaa........=:0)))))))))

tulee paljon halvemmaks. Niitä minäkin nykyään enemmän suosin :=)))
        Tänään kyl aioin viedä ihanan siskolikkani syömään ja tarjota hänelle ruoan, kun hänellä synttärit.
        Kallista on sekin, mutta on mulla sen verran ihana siskokin. Sellaista ei monella olekaan :=)))))))

• yksitypy evk kirjoitti:

tulee paljon halvemmaks. Niitä minäkin nykyään enemmän suosin :=)))
        Tänään kyl aioin viedä ihanan siskolikkani syömään ja tarjota hänelle ruoan, kun hänellä synttärit.
        Kallista on sekin, mutta on mulla sen verran ihana siskokin. Sellaista ei monella olekaan :=)))))))

muutes ihana sisko..... meinaa ihan sinne tundran suuntaan muutella.....
        Ja tarjoos nyt sille siskolles ihana ateria ja viettäkää muksat syndet....=:0)))))))))

• ssbadammm

koppi, vaikka myöhässä tulee :DD

• mut löysin sätkävehkeet......=:0)))))))))))

• ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

mut löysin sätkävehkeet......=:0)))))))))))

olisi ollut, kuin sätkii, eikä muakaa kyllä naurata :DD

• karhua
        BBrunetti kirjoitti:

mut löysin sätkävehkeet......=:0)))))))))))

niin helpottaa

• Nimetön
        karhua kirjoitti:

niin helpottaa

nyt kestän tutinat ja tärinät kuin nainen.....=:0)))))))

• ssbadammm kirjoitti:

olisi ollut, kuin sätkii, eikä muakaa kyllä naurata :DD

olin yöllä laivassa....pärkules ku mun sänky heijas........=:0))))))))

• ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

olin yöllä laivassa....pärkules ku mun sänky heijas........=:0))))))))

hurjaa :DD
        Mä en ollut ees sängyssä olleskaa :DD

• ssbadammm kirjoitti:

hurjaa :DD
        Mä en ollut ees sängyssä olleskaa :DD

uteliaisuus heräs...missäs nukuit jos et sängys......=;0))))))))))))

• ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

uteliaisuus heräs...missäs nukuit jos et sängys......=;0))))))))))))

ollenkaan, kun pohdiskelin aamuun saakka syntejä syviä ja ihan yksinäni sitten aamu yöstä :DD

• ssbadammm kirjoitti:

ollenkaan, kun pohdiskelin aamuun saakka syntejä syviä ja ihan yksinäni sitten aamu yöstä :DD

valvonut......Mut mäkin monesti funtsin kaikkee ja sit multa menee muuten yöunet.....=:0)))))

• ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

valvonut......Mut mäkin monesti funtsin kaikkee ja sit multa menee muuten yöunet.....=:0)))))

mullakin sitten kävi ja nytten meen suihkuun ja lähden maailmalle, kun on pakko, :DDD

• yöunia....... korkeintaan mun yöunet menee liiallisesta kahvinjuonnista.....=:0))))))

• ssbadammm kirjoitti:

mullakin sitten kävi ja nytten meen suihkuun ja lähden maailmalle, kun on pakko, :DDD

astialle,,,,,heipsan......=:0)))))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      110
      6180
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5215
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe