sydän haluaa toisen sydämen
toisen ihmisen jota rakastaa
jota haluaa jonka elämää
tahtoo ymmärtää.
täynnä elämää
sydämeni tää
tuntee ikävää
ilman ystävää
toista rakastaa
toista tavoittaa
sydän haluaa
milloin sun se saa.
jos tunnet kuin tunnen silloin
luoksein löydät tien
sua etsin ja mietin illoin
kun tyynylleni yksin pääni vien.
huomenta ystävät ja vihamiehet
kahvia on mennyt kiitettävästi.
olen tehnyt haavematkan onnenmaahan jota ei ole
kuin unelmissa.
Sydän rakastaa
14
1513
Vastaukset
- AMR-52
...nylkkäri..))) kylhä tuo syvän huuteloo kaikenlaista,mut vastauksii saap ootella turhan pitkään,jos koskaan niit tuleekaan. noh,joulu tulloo ainakii,minkälainen,siit ite päättää.
- nylkkäri
sen kumempaa sattui vaim soimaan Anita Hirvosen levy juuri
- rahtari1
sä se osaat alottaa ton aamun sit tommosil itsemurhalaulil ,nytki piti het hakee käsipyyhe ja kuivata silmänaluset
- nylkkäri
kyyneleet on minullakin vuotaneet.
- rahtari1
nylkkäri kirjoitti:
kyyneleet on minullakin vuotaneet.
sentään ,no on meitä kaks täällä jotka uskaltaa mainita että välil tulee se kyynelki silmään
- nylkkäri
rahtari1 kirjoitti:
sentään ,no on meitä kaks täällä jotka uskaltaa mainita että välil tulee se kyynelki silmään
saa kaiken tehdä yksin sillä ei miehen ole lupa näyttää tunteitaan.
Vai onko ? - rahtari1
nylkkäri kirjoitti:
saa kaiken tehdä yksin sillä ei miehen ole lupa näyttää tunteitaan.
Vai onko ?mulla on todistus tarja halosen allekirjottamana ja viel kahtena kappaleena
- viestiin
"hieraise ja pieraise".
kaunis oli se......
Huomenta kaikille tasaisesti.....=:0))))))))))- yksitypy evk
sie oot nykyään taas niin melankolisella tai surumielisellä päällä.
Nyt pitäis taas iloa saada vähän sun puseroon :=)))))- NYLKKÄRI
IKUINEN HAAVEILIJA.
SURUMIELI SOPII MINULLE
KOSKA MINUA ON KUTSUTTU
SURUSILMÄKSI
- NYLKKÄRI
TIEDÄN ETTÄ MATKANPÄÄNN
NYT EESSÄNI NÄÄN
LÄHTÖNI ON EHDOTON
TIEDÄN NÄIN SE ON
MÄ EN AIKAA SAA ENEMPÄÄ
EN TEHDÄ VOI ENEMPÄÄ
KUTSUU MUA TOINEN MAA
EN AIKAA SAA ENEMPÄÄ
EN MISTÄÄN SAA ENEMPÄÄ- yksitypy evk
tuossa oot ihan oikeessa, että jokaiselle lähtö on ehdoton ja tiedetään mikä on matkamme pää.
Tai toisilla eri käsitykset tietenkin matkan päästä.
Jotkut menee helvettiin, jotkut taivaaseen. Mä aion kyllä mennä vaan maan alle matojen syötäväksi, mutta kyllä olen harkinnut viime aikoina, et siistinpää olis muuntautua tuhkaks jotka sais heittää mereen.
Mutta eikähän me nylkkäri vielä ehditä sinne kun aikamme on. Mitäs tuosta kiirehtimään ja menemään asioiden edelle :=)))))
Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude16714008Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t10510132Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1019209Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k218439Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy437143Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk486837Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1516226Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1085190Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri244365En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4071372