Yksinhuoltaja

kertokaa

Kuinka kamalia ne sitten on? Miksi yksinhuoltajia haukutaan niin paljon? En tunne kuin tämän yhden.. On hyvin toimeentuleva nuorekas yhden lapsen äiti. Mielettömän hyvän näköinen.. Mutta pelottaa nämä jutut, mitä on kuullut yksinhuoltajista. Hänellä lapsi on joka toinen viikonloppu exällään, exä jo uusissa naimisissa ja ovat hyvissä väleissä. Onko kenelläkään kokemusta yksinhuoltajista?

17

2042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??+

Niin mikähän asia heissä pelottaa?
      Ja miltä osa-alueelta kaipaat kokemusperäistä faktaa?

• kamalia..

hyväksikäyttäjiä jne. En viitsisi toistaa niitä juttuja, kun ovat niin ilkeästi sanottu. Tämä kyseinen nainen on kuitenkin aivan ihana ja vaikea uskoa, että olisikin sellainen, mitä yksinhuoltajaäideistä sanotaan. Mistähän ne jutut edes ovat syntyneet?

• lisäkyselijä
        kamalia.. kirjoitti:

hyväksikäyttäjiä jne. En viitsisi toistaa niitä juttuja, kun ovat niin ilkeästi sanottu. Tämä kyseinen nainen on kuitenkin aivan ihana ja vaikea uskoa, että olisikin sellainen, mitä yksinhuoltajaäideistä sanotaan. Mistähän ne jutut edes ovat syntyneet?

Olen myös YH ja oikein tyytyväinen (kaunis, nuorehko, nuorekas, sosiaallinen, korkeastikoulutettu, asuntovelaton) ja vapaa sellainen.

Johtuisiko se hyväksikäyttämis-teoria siitä, että YH on varuillaan uusissa suhteissa ja pelkää sitoutumista. Vastapuolesta, varsinkin ihastuneesta sellaisesta saattaa tuntua että YH enemmän ottaa kuin antaa. Sitten jo lapsensa hankkineella naisella ei enään ole mihinkään kiire. Hän voi testata sinua pitkäänkin ennenkun haluaa aloittaa mitään vakavaa. Jos YH on omavarainen ja tyytyväinen elämäänsä niin hänellä ei todellakaan ole mihinkään kiirettä.
        Hän voi jopa lopettaa suhteenne yllättäen, jos hänestä tuntuu ettei parisuhde ja lapsista huolehtiminen suju riittävän hyvin.

• tänne
        lisäkyselijä kirjoitti:

Olen myös YH ja oikein tyytyväinen (kaunis, nuorehko, nuorekas, sosiaallinen, korkeastikoulutettu, asuntovelaton) ja vapaa sellainen.

Johtuisiko se hyväksikäyttämis-teoria siitä, että YH on varuillaan uusissa suhteissa ja pelkää sitoutumista. Vastapuolesta, varsinkin ihastuneesta sellaisesta saattaa tuntua että YH enemmän ottaa kuin antaa. Sitten jo lapsensa hankkineella naisella ei enään ole mihinkään kiire. Hän voi testata sinua pitkäänkin ennenkun haluaa aloittaa mitään vakavaa. Jos YH on omavarainen ja tyytyväinen elämäänsä niin hänellä ei todellakaan ole mihinkään kiirettä.
        Hän voi jopa lopettaa suhteenne yllättäen, jos hänestä tuntuu ettei parisuhde ja lapsista huolehtiminen suju riittävän hyvin.

miehen suuntaan? Onneksi tulen lapsensakin kanssa hyvin toimeen, voin hyvin kuvitella, että jokupäivä hän saattaisi tuntua aivan omalta pojalta..

Ihmetyttää tuo sanomasi tuosta YHn sitoutumispelosta, kun olen kuullut juuri päinvastaista. Että tarrautuvat siihen, kenet saavat ja koko ajan haukkana etsivät lapsellensa "isää" jne. Ei tuo nainen kyllä kovin helpolta nakilta vaikuta, että ehkäpä sinä olet kuitenkin enemmän oikeassa.

• Sama "lisäkyselijä"
        tänne kirjoitti:

miehen suuntaan? Onneksi tulen lapsensakin kanssa hyvin toimeen, voin hyvin kuvitella, että jokupäivä hän saattaisi tuntua aivan omalta pojalta..

Ihmetyttää tuo sanomasi tuosta YHn sitoutumispelosta, kun olen kuullut juuri päinvastaista. Että tarrautuvat siihen, kenet saavat ja koko ajan haukkana etsivät lapsellensa "isää" jne. Ei tuo nainen kyllä kovin helpolta nakilta vaikuta, että ehkäpä sinä olet kuitenkin enemmän oikeassa.

Meitä on moneen junaan ja tunistin itseni mainitsemastisi YH-tyypistä. Jos YH:lla asiat ovat hyvin niin silloin miestä etsitään elinikäiseen parisuhteeseen eikä niinkään lasten isäksi.

Ymmärrän kyllä, että sellaisia paniikkitarrautujiakin löytyy ja paljon.

"Ei tuo nainen kyllä kovin helpolta nakilta vaikuta, että ehkäpä sinä olet kuitenkin enemmän oikeassa."

Nainen on kerran eronnut, ehkä tyytyväinen ja itsevarma eli tietää mitä haluaa. Se on sinun etusi, jos hän vilpittömästi haluaa sinut eikä "isukkia".

Mikäli haluat edetä naisen kanssa niin vakavan seurustelun voi aloittaa asumalla pitkäänkin eri osoitteissa. Mikä pakko sitä on heti yhteen muuttaa ja haalia suhteelle uusia paineita? Näin minä varmasti etenisin YH:na seuraavassa vakavassa parisuhteessa.

• Nitta-22
        kamalia.. kirjoitti:

Aika mautonta, lähinnä huvittavaa, että pitää tänne tulla kysymään minkälaisia yksinhuoltajat ovat.
        Yleensäkin, jos kuuntelee herjaavaa juttua jostakin, kannattaa asentaa ne suodattimet ja itse hiukan järkeillä mitä nielee ja mitä ei. ;)

• kysymysmerkki??
        Nitta-22 kirjoitti:

Aika mautonta, lähinnä huvittavaa, että pitää tänne tulla kysymään minkälaisia yksinhuoltajat ovat.
        Yleensäkin, jos kuuntelee herjaavaa juttua jostakin, kannattaa asentaa ne suodattimet ja itse hiukan järkeillä mitä nielee ja mitä ei. ;)

Jos en täältä? Lähinnä ajattelin, että jos saisin asiallisia vastauksia niiltä, joilla on kokemusta. Tottakai minä suodatan jutut. Joidenkin miesten puheissa vihamielisyys yksinhuoltajia kohtaan vaan on niin voimakasta, että ihmettelen sitä.. Kun sanotaan, ettei savua ilman tulta.

En kyllä ymmärrä, miksi asiasta kysyminen on mielestäsi mautonta ja huvittavaa.

• kysymysmerkki?? kirjoitti:

Jos en täältä? Lähinnä ajattelin, että jos saisin asiallisia vastauksia niiltä, joilla on kokemusta. Tottakai minä suodatan jutut. Joidenkin miesten puheissa vihamielisyys yksinhuoltajia kohtaan vaan on niin voimakasta, että ihmettelen sitä.. Kun sanotaan, ettei savua ilman tulta.

En kyllä ymmärrä, miksi asiasta kysyminen on mielestäsi mautonta ja huvittavaa.

Voihan täältä kysellä mutta saako oikeaa vastausta... No, onhan niitä vastauksia jo tuossa edellä. Ehkäpä Nitta-22 tarkoitti yleistämistä. Kysehän on loppujen lopuksi hyvinkin erilaisista ihmisistä, ainoa yhdistävä tekijä on lapsi/lapset ja avo-/aviopuolison puuttuminen.

Miesten vihamielisyys yksinhuoltajia kohtaan on aivan yhtä epärationaalista kuin mikä tahansa ennakkoluulo, vain harvoissa niistä yh-haukkumisissa on mitän järkevää syytä.

Ehkä kysymys on jonkinasteisesta pelosta, onhan riittävän haastavaa tutustua yhteen ihmiseenkin ja siihen kun vielä saa "kaupanpäälle" perheen... Ja kannattaa huomata, että lapset menee monissa asioissa tärkeysjärjestyksessä ensimmäiseksi. Mutta muuten siis yh on aivan tavallinen ihminen, yhtä hyvin voisi kysyä "miksi naiset...?" tai "miksi suomalaiset...?"

• akak

Mitä niitä toisten jämiä rupeet aisankannatteleen. Ne laittaa kuitenkin pentunsa aina sun edelle ja pahimmassa tapauksessa huomaat olevasi joku vitun supernanny joka saa pitää sille äpärälle seuraa kun äiti lähtee jonnekin naisjärjestöjen kokouksiin vähän tuulettumaan.

• minä...

itsekin laitan lapsensa itseni edelle. Lapset ovat aina etusijalla, oli ne sitten omia tai muiden.

• yksinhuoltaja

Me yksinhuoltajat ollaan tosi vaarallista ja pelottavaa sakkia.
      Aina vaanimassa toisten naisten miehiä.Aina havittelemassa miesten rahoja ja hyväksikäyttämässä kaikin mahdollisin tavoin.
      Kannattaa kiertää meidät kaukaa ja varoittaa muitakin,ettei vaan kukaan raasu joudu meidän hirmujen kynsiin.

Hei haloo!!!
      Ota nyt järki käteesi hyvä mies!
      Ihmisiähän me ollaan.Elämä ei aina mene,niin kuin haluaisi.Kukaan ei varmaan toivo päätyvänsä yksinhuoltajaksi.Ja jos sellaiseksi joutuu,niin totta kai lasten etu on ensimmäisenä.Niinhän se on muutenkin ja kuuluukin olla.
      Jätä typerät jutut omaan arvoonsa ja luota omaan arvostelukykyysi ja ihmistuntemukseesi.

• tässä joitakin

Tässä on muistutukseksi YH-julkkiksia, joilla on mennyt ihan hyvin, vaikkei sitä lasten isää siinä roikkumassa ole:
      Tarja Halonen
      Tanja Karpela
      Leena Harkimo
      Anni Sinnemäki
      Eva Biaudet
      Anitra Ahtola

• kaiken mitä puhutaan. Joten kuunteleppa tätä. Joulupukki asuu pohjoisnavalla.
      Miehet ovat maailmankaikkeuden täydellisimpiä olioita.
      Lahden Pelicans voittaa Sm-liigan runkosarjan 05-06
      ja minä osaan lentää.

Toistaiseksi noista yhtään väitettä ei ole osoitettu toteen.

Usko ihmisten puheita harkiten ja käytä myöskin omia aivojasi.

En tiedä sitä miksi yksinhuoltajia haukutaan paljon. Ehkä täällä vaan on katkeroituneita miehiä jotka on saanut nenilleen kun ovat etsineet helppoa parisuhdetta ja heidät on helppo leimata ryhmänä, mutta tosiasiassa, ei ne ihmistä kummempia ole nekään.

• pahkura

aikas paha:):) mutta missä asuu se kokisjoulupukki??

heh! mun exä on yksinhuoltaja ja se on ihan mukava likka edelleen ei se siitä oo mihinkäs muuttunut :)

• pahkura kirjoitti:

aikas paha:):) mutta missä asuu se kokisjoulupukki??

heh! mun exä on yksinhuoltaja ja se on ihan mukava likka edelleen ei se siitä oo mihinkäs muuttunut :)

varmaks en kyllä osaa sanoa. Mut mie vähän luulen että se pukki on joulupukin amerikan edustuston keulakuva.

Sillä on varmaan toimipiste jokaisessa suuressa ostarissa jenkeissä. Se kokis pukki on vissiin jostain kanadan rajalta jossain hiihtokeskuksen kupeessa.

• vilperi

omaa ajattelemattomuutta, jengi ottaa copy pastella nykyään myös toistensa mielipiteetkin. en seurustelisi tässä vaiheessa naisen kanssa, jolla olisi lapsia....mutta ei se sitä tarkoita, että he olisivat jotenkin perseestä. ihan samanlaisia ihmisiä, ku me lapsettomat.

• karkoski

Miksi haukutaan kaikkia muitakin naisia. Ja miehiä. Ulkomaalaisia. Suomalaisia. Listaa vois jatkaa varmaan loputtomiin...;))

Katkeroituneet ja Toiseen ihmiseen pettyneet yksilöt haluaa hakea pettymyksilleen ja vastoinkäymisilleen jonkun RUUMIILLISTUMAN. Luonnollisesti jonku muun kuin ITSENSÄ...;))

Älä hyvä ihminen välitä siitä, mitä muut "viisaat" sanoo. Tutustu Häneen, jos on tilaisuus, ja jos edelleen vaikuttaa Hyvältä, niin antakaan tunteiden viedä...=))

Ei sitä etukäteen voi tietää, keneltä saa silmilleen ja keneltä ei. Aika näyttää. Ja JOS niin käy, että tulee silmille, niin tuskinpa kuitenkaan alat KAIKKIA ihmisiä, joilla on lapsi, pitämään samanlaisina. Kuten et varmaankaan myös niitä, joilla EI ole lasta....????

Onnea ja menestystä.

Kerro niille "Tietäjille" sellaisia terveisiä, että hankkiivat Oman Elämän..;)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3754
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe