Ok, olen juuri tavannut ihan ok miehen ja tapailemme. Ei voida koskaan kuitenkaan mennä mihinkään koskaan, ei raflaan, ei leffaan, ei mihikään koska hän on aina (oikeasti tai sitten ei) pers auki. Ollaan siis jomman kumman kotonaan. Kuitenkin hän usein kertoilee kuinka hän kavereidensa kanssa kyllä liihottaa ties missäpäin, ja silloin ei olla köyhiä eikä kipeitä, kehtaa vielä mainita kuinka tarjosi taas "duunin Perallekin" pari olutta, mutta minulle, omalle tyttöystävälleen ei mitään.
Mikä logiikka? Ihan muuten mukava mies, ei viitsisi pistää poikki suhdetta mutta ei hän voi minua paljoa arvostaa vai mistä on kyse. Miehet kommenttia kiitos!
Niin ja ikääkin löytyy jo, ei ihan teinejä olla enää, mies 27v ja minä 24.
Tarkennan vielä etten kyttää hänen rahojans,a molemmat käydään työssä ja itse kustannan omat menoni, myös siellä leffassa jos sinne asti joskus päästään.
Kertokaa miehet (ja naiset joilla sama kokemus) että päästäänkö koskaan sinne leffaan :)
miehen todellista
6
964
Vastaukset
- että..
ei taida kehdata näyttäytyä sun kans julkisesti.
- miettinyt......
kieltämättä tuotakin vaihto ehtoa, mutta en mä kyllä niin seinästä reväisty ole, ainakaan omasta ja muiden uroiden mielestä, ja muut jätkät on kehunu mua.
Kyllä me kaupassa ja kylässä käymme kimpassa mutta mihinkään "ulos" ei.
- wqw
Ehkä se häpeää sua. Ehkä sitä ei nappaa kulkea tuolla ja käydä jossain juuri sun kanssa!
- pahkura
ootkos sitten pyytänyt että lähtisitte johonkis mihinkä haluatkin mennä vai ootatko että hän sais sen "ahaa"-elämyksen..
no kuiteski kysy taikka pyydä ihmeessä eihän se välttämättä muuten ees tajua...
jos kuitenki sille hepulle on selvää että mitä haluat tehä...ni sitte en tajua kyllä minäkään:):)- muijatar
"ois kiva mennä tosiaan sinne leffaan tms, mutta kun ei ole yhtään rahaa, hyvä jos tilipäivään asti selviää."
Sitten 15 min päästä:
"oltiin taas Kaken kanssa tuolla vähän ja ..."
Kai tuo kiertoon on pistettävä. - pahkura
muijatar kirjoitti:
"ois kiva mennä tosiaan sinne leffaan tms, mutta kun ei ole yhtään rahaa, hyvä jos tilipäivään asti selviää."
Sitten 15 min päästä:
"oltiin taas Kaken kanssa tuolla vähän ja ..."
Kai tuo kiertoon on pistettävä.jos et haluu vaan olla kotonas,paitti jos se heppu muutoin ois sellanen sulle täydellinen,ni sitte ei kait kannata hätäillä...
sä oot ite ainoo kun sen tietää:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015