Ulkonäkö kouluasteikolla 4-10
9-10 = Kaunis tai komea karisman kera
8 = tavallinen, joka ulkonäköönsä panostava
7 = tavallinen, joka ei huolehdi ulkonäöstä
6 = luonnostaan ruma
4-5 = luonnostaan ruma ja lisäksi epäsiisti
Kokemukseni mukaan Suomessa on paljon taviksia (7-8), mutta todella vähän rumia (4-6).
Mitä muuten tarkoittaa sana KATSEENKESTÄVÄ? mun kokemuksen mukaan nämä tyypit sijoittuvat 7 kohdalle tässä mun asteikossa.
Mitä mieltä olette, löytyykö jokaisesta koululuokasta (miettikää menneisyyttä...) ainakin yksi henkilö, joka sijoittuu asteikon jompaan kumpaan ääripäähän?
Ulkonäkö kouluasteikolla 4-10
5
1435
Vastaukset
- ........
no voi hohhoijaa.
se ei olekaan sitte hiukkaakaan subjektiivista mikä on kaunista ja mikä ei. edelleen tulee mieleen tapaus jossa italialainen ystäväni tuli hulluksi nähdessään jonkun naisen ja ylisti tuon naisen kauneutta imelin sanoin, kun taas minusta kyseinen nainen oli suoraan sanottuna melkoisen ruma hevosennaama. sanotaan sitten niin, että tuo kyseinen nainen oli ulkonäöltään 4-10. Löytyipä yksi henkilö joka sijoittui asteikon molempiin ääripäihin!- Ihmetyskummitus
..aloittajalle!;) Oon sun kanssa täysin samaa mieltä. Aloittaja vois tunkea ton asteikkonsa jonnekin..sanonko minne.;D
- pahkura
Ihmetyskummitus kirjoitti:
..aloittajalle!;) Oon sun kanssa täysin samaa mieltä. Aloittaja vois tunkea ton asteikkonsa jonnekin..sanonko minne.;D
poikittain ja syvälle...
- Kaunoko
itsellänikin on konkreettinen kokemus, minulla on ystävä jota yleisesti pidetään hyvin kauniina, häntä oltiin sitten etukäteen hehkuteltu eräälle uudelle tuttavalle, joka itse asiassa piti minua tylleröä paljon kauniimpana niin että siitä piti ihan jälkeenpäin puhua (olin imarreltu).
- Sovinisti Sika
Katseenkestävä ihminen on sellainen, joka ei käännä katsettaan pois kun häntä katsotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944