mutruhuulena...

mari_73

huaks...kaffi o loppu ja teetä e ota..

julma aamu...tanan maantai*ikkasee* mitäköhä muuta menee tänää piäleen...

nii joo hyvää huomenta huuhaa hyvin pyyhkii..*niisk*

23

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMR-52

      ...erinomaista joulunalusviikon alusviikkoo siulle ja muillekin..)))) on juu s-marketis, KALLEsta lähtein löytyy elämii...))))

      • samoin sul muksaa odotus alusviikkoo tai jotai...

        puspus


      • AMR-52
        mari_73 kirjoitti:

        samoin sul muksaa odotus alusviikkoo tai jotai...

        puspus

        ..tännää pikkujouluun,tuuks mukkaa..))))


      • AMR-52 kirjoitti:

        ..tännää pikkujouluun,tuuks mukkaa..))))

        huoks..mix tyytyy pikkujouluun jos isoki o just ovella*reps* tulen tulen...iik mitä mä laitan pääl...eläkä sano et vaatteet..huaks kun on vaatteita JA vaatteita...


    • sä puffasit......ja viellä märkänä..:))
      " ojentaa pyyhettä ".....
      mä keksin ihan ite sulle uuden nikin..." marimörö "..auts nyt suutut mulle...

      • noku tuli kiirus tänne takas ettei kukaa huomannu et livahdin sun luona käymään*wirn*


      • mari_73 kirjoitti:

        noku tuli kiirus tänne takas ettei kukaa huomannu et livahdin sun luona käymään*wirn*

        miksi ei sais huomata...:(
        sit paitsi baari on avoin kaikille...toisin kuin minä...:)))


      • hai kirjoitti:

        miksi ei sais huomata...:(
        sit paitsi baari on avoin kaikille...toisin kuin minä...:)))

        kuha jotai äkkiseltää selin*wirn*

        saakos olla uunituaretta pullaa???


      • mari_73 kirjoitti:

        kuha jotai äkkiseltää selin*wirn*

        saakos olla uunituaretta pullaa???

        lasi maitoo...juuh nam nam..perun puheeni mörömarista...." halaus "


      • hai kirjoitti:

        lasi maitoo...juuh nam nam..perun puheeni mörömarista...." halaus "

        lähikontaktia ;) juu varo ettei suukki poppaa


      • mari_73 kirjoitti:

        lähikontaktia ;) juu varo ettei suukki poppaa

        saanut kolutuksen lähikonnattkiin....olin viikon painisalissa harjoitus vastuksena...


    • maanantai.......ilmankos ei millään olis viittinyt nousta.......
      Mut tasaisesti huomenta kaikille.....=:0))))))))

      • men ees tajunnu mennä vaakatasoon...mut parin tunnin kulttua son jo öitäh


      • mari_73 kirjoitti:

        men ees tajunnu mennä vaakatasoon...mut parin tunnin kulttua son jo öitäh

        mä tajusin....heh.......hyvissä ajoin juu......=:0))))))johtuen vkl:n rällästyksistä......


      • BBrunetti kirjoitti:

        mä tajusin....heh.......hyvissä ajoin juu......=:0))))))johtuen vkl:n rällästyksistä......

        ens vkl...pääsis kuolaan..niinku sillei maisemia katteleen....hunksit esiintyy*vaipuu valveunille*


      • mari_73 kirjoitti:

        ens vkl...pääsis kuolaan..niinku sillei maisemia katteleen....hunksit esiintyy*vaipuu valveunille*

        sä meet namuja katseleen......=;0)))))))ota ämpäri mukaan......kuola valuu hyvin sit ämpäriin...heh....


      • BBrunetti kirjoitti:

        sä meet namuja katseleen......=;0)))))))ota ämpäri mukaan......kuola valuu hyvin sit ämpäriin...heh....

        naamioida asusteeseen sopivax..kävisköhä se käslaukust*miättiii*


      • mari_73 kirjoitti:

        naamioida asusteeseen sopivax..kävisköhä se käslaukust*miättiii*

        ja jos joku huomauttaa..... sanot et tää on nyt uusinta muotia....heh....=:0))))


    • awerell

      ansaittua vapaapäivää viettelen....keksis vaan mitähän sitä tekis, vai olisko vaan..

      • tietty lusmuut ja et tee mitää kovin tähteellistä*wirn*


      • sen voi olla vaan...... mitäs sitä miettimään.....=:0)))))


      • awerell
        BBrunetti kirjoitti:

        sen voi olla vaan...... mitäs sitä miettimään.....=:0)))))

        mieli ...pannukakkua(on mullakin himot)tässä kahvia hörppiessä.mitenhän se tehdään ??


      • awerell kirjoitti:

        mieli ...pannukakkua(on mullakin himot)tässä kahvia hörppiessä.mitenhän se tehdään ??

        mä teen sen samanlain ku lettutaikinan...mut sen taikinan muistaakseni piti olla löysempää....
        siitä pannarii tekeen ja sit jotain hyvää hilloo...nami....=:0)))))))))


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe