Kiitos!!!
Vaadin
21
946
Vastaukset
- toinennimetön
kiitos. siis anteeksi saatan olla nyt ehkä tyhmä mutta mitä vaadit?
- Herra_X
ihmisten kirjoittelevan huuhaata, jotta pääsee sitten häiriköimään ja arvostelemaan heidän kirjoituksiaan ja toteamaan, etteivät ne täytä huuhaan kritereitä. Ja sitten kritiikkiä saadessaan hän haukkuu palstan vakkarit ja toteaa, ettei huuhaata pidä ottaa niin tosissaan.
Tätähän se on... - yleistä
Herra_X kirjoitti:
ihmisten kirjoittelevan huuhaata, jotta pääsee sitten häiriköimään ja arvostelemaan heidän kirjoituksiaan ja toteamaan, etteivät ne täytä huuhaan kritereitä. Ja sitten kritiikkiä saadessaan hän haukkuu palstan vakkarit ja toteaa, ettei huuhaata pidä ottaa niin tosissaan.
Tätähän se on...Jauhat nyt kuule suomeksi sanottuna paskaa.Sinähän täällä olet aina loksuttamassa leukojasi että mietippä sitä.
- toinennimetön
Herra_X kirjoitti:
ihmisten kirjoittelevan huuhaata, jotta pääsee sitten häiriköimään ja arvostelemaan heidän kirjoituksiaan ja toteamaan, etteivät ne täytä huuhaan kritereitä. Ja sitten kritiikkiä saadessaan hän haukkuu palstan vakkarit ja toteaa, ettei huuhaata pidä ottaa niin tosissaan.
Tätähän se on...mutta jos nyt tehtäisi niin että kysyn sinulta. Hei hauska tutustua olen nimetön ja vanha uusi...hih...tai sellaista jotain.:) katso hymyilen vähän vaan.
- Herra_X
yleistä kirjoitti:
Jauhat nyt kuule suomeksi sanottuna paskaa.Sinähän täällä olet aina loksuttamassa leukojasi että mietippä sitä.
rekatulla nikilläni, toisin kuin sinä. Pistähän pääsi takaisin sinne puskaan, joku voi vielä tunnistaa sinut.
- rauhassa käteen
Herra_X kirjoitti:
rekatulla nikilläni, toisin kuin sinä. Pistähän pääsi takaisin sinne puskaan, joku voi vielä tunnistaa sinut.
Olen kantani sanonut ja se siitä!
- toinennimetön
rauhassa käteen kirjoitti:
Olen kantani sanonut ja se siitä!
sinulla nyt taisi hieman herne tukkia sieraimet? olenko oikeassa!
- Herra_X
rauhassa käteen kirjoitti:
Olen kantani sanonut ja se siitä!
siis katsella käteenvetoani. Älä nyt hulluja puhu... Joudut edelleen hakemaan miesten kuvia netistä ja haaveilemaan heistä vessassasi, sillä en ole kiinnostunut teikäläisistä. Naiset ovat lähempänä sydäntäni.
- Herra_X
toinennimetön kirjoitti:
mutta jos nyt tehtäisi niin että kysyn sinulta. Hei hauska tutustua olen nimetön ja vanha uusi...hih...tai sellaista jotain.:) katso hymyilen vähän vaan.
toinennimetön. Aika hieno nikki sinulla. Ja mitä huuhaahan tulee niin tässähän sitä koko ajan suolletaan. Mikään ei voita kunnon väittelyä :)
- toinennimetön
Herra_X kirjoitti:
toinennimetön. Aika hieno nikki sinulla. Ja mitä huuhaahan tulee niin tässähän sitä koko ajan suolletaan. Mikään ei voita kunnon väittelyä :)
mieltä. on ainakin päivän naurut tänään täällä otettu.
Minä muuten rakastan väittelyä niin kauan kun olen voitolla mutta jos tappioks kääntyy suutun ja vedän herneet nenään:) - ei sitten
Herra_X kirjoitti:
siis katsella käteenvetoani. Älä nyt hulluja puhu... Joudut edelleen hakemaan miesten kuvia netistä ja haaveilemaan heistä vessassasi, sillä en ole kiinnostunut teikäläisistä. Naiset ovat lähempänä sydäntäni.
ole omaa naista siellä kotona?
- Herra_X
ei sitten kirjoitti:
ole omaa naista siellä kotona?
päiväsaikaan kotona olisi? Töissähän sitä ollaan...
- toinennimetön
huuhaata.
Minäkin vaadin. voisitko keksiä huuhaata.
meinasin pieruaiheen laittaa mutta senkin taitaa olla jo aika vanha juttu.- tiennyt
Tämä palsta on täynnä huuhaata. Mielen älyttömimmät ajatukset ja tempaukset voi kirjoittaa tälle palstalle!
Enempää en lätise turhia ja pyydän teiltä samaa. - toinennimetön
tiennyt kirjoitti:
Tämä palsta on täynnä huuhaata. Mielen älyttömimmät ajatukset ja tempaukset voi kirjoittaa tälle palstalle!
Enempää en lätise turhia ja pyydän teiltä samaa.yritetään yritetään. jos vaan sinäkin huomasin näet että tämäkään avaus ei ollut järin huuhaata. hups.
- Herra_X
tiennyt kirjoitti:
Tämä palsta on täynnä huuhaata. Mielen älyttömimmät ajatukset ja tempaukset voi kirjoittaa tälle palstalle!
Enempää en lätise turhia ja pyydän teiltä samaa.että keskustelupalstoille ei saa tulla lätisemään vaan täällä pitää olla hiljaa? Oletkohan ymmärtänyt KESKUSTELUpalstan idean hieman väärin?
- tajua niin
Herra_X kirjoitti:
että keskustelupalstoille ei saa tulla lätisemään vaan täällä pitää olla hiljaa? Oletkohan ymmärtänyt KESKUSTELUpalstan idean hieman väärin?
mene vaikka tuonne maailman menoa foorumille kysymään miten meen ja kerrot miten sinulla menee?
- Herra_X
tajua niin kirjoitti:
mene vaikka tuonne maailman menoa foorumille kysymään miten meen ja kerrot miten sinulla menee?
sinne menisin kyselemään, kun voin tehdä sen täälläkin?
- miten/mitä
Herra_X kirjoitti:
sinne menisin kyselemään, kun voin tehdä sen täälläkin?
keskustellaan missäkin mutta uskon ettet tule ikinä edes ymmärtämään mitä tässä ajetaan takaa.Unohda.
- Herra_X
miten/mitä kirjoitti:
keskustellaan missäkin mutta uskon ettet tule ikinä edes ymmärtämään mitä tässä ajetaan takaa.Unohda.
unohdetaan vaan.
totesin itsekseni...täyttää huuhaatat....
ite en olis kyl keksinyt vastaavaa avausta......
*kuoleeeee nauruuuuun....*=:0)))))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435