Vaadin

huuhaata

Kiitos!!!

21

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinennimetön

      kiitos. siis anteeksi saatan olla nyt ehkä tyhmä mutta mitä vaadit?

      • Herra_X

        ihmisten kirjoittelevan huuhaata, jotta pääsee sitten häiriköimään ja arvostelemaan heidän kirjoituksiaan ja toteamaan, etteivät ne täytä huuhaan kritereitä. Ja sitten kritiikkiä saadessaan hän haukkuu palstan vakkarit ja toteaa, ettei huuhaata pidä ottaa niin tosissaan.

        Tätähän se on...


      • yleistä
        Herra_X kirjoitti:

        ihmisten kirjoittelevan huuhaata, jotta pääsee sitten häiriköimään ja arvostelemaan heidän kirjoituksiaan ja toteamaan, etteivät ne täytä huuhaan kritereitä. Ja sitten kritiikkiä saadessaan hän haukkuu palstan vakkarit ja toteaa, ettei huuhaata pidä ottaa niin tosissaan.

        Tätähän se on...

        Jauhat nyt kuule suomeksi sanottuna paskaa.Sinähän täällä olet aina loksuttamassa leukojasi että mietippä sitä.


      • toinennimetön
        Herra_X kirjoitti:

        ihmisten kirjoittelevan huuhaata, jotta pääsee sitten häiriköimään ja arvostelemaan heidän kirjoituksiaan ja toteamaan, etteivät ne täytä huuhaan kritereitä. Ja sitten kritiikkiä saadessaan hän haukkuu palstan vakkarit ja toteaa, ettei huuhaata pidä ottaa niin tosissaan.

        Tätähän se on...

        mutta jos nyt tehtäisi niin että kysyn sinulta. Hei hauska tutustua olen nimetön ja vanha uusi...hih...tai sellaista jotain.:) katso hymyilen vähän vaan.


      • Herra_X
        yleistä kirjoitti:

        Jauhat nyt kuule suomeksi sanottuna paskaa.Sinähän täällä olet aina loksuttamassa leukojasi että mietippä sitä.

        rekatulla nikilläni, toisin kuin sinä. Pistähän pääsi takaisin sinne puskaan, joku voi vielä tunnistaa sinut.


      • rauhassa käteen
        Herra_X kirjoitti:

        rekatulla nikilläni, toisin kuin sinä. Pistähän pääsi takaisin sinne puskaan, joku voi vielä tunnistaa sinut.

        Olen kantani sanonut ja se siitä!


      • toinennimetön
        rauhassa käteen kirjoitti:

        Olen kantani sanonut ja se siitä!

        sinulla nyt taisi hieman herne tukkia sieraimet? olenko oikeassa!


      • Herra_X
        rauhassa käteen kirjoitti:

        Olen kantani sanonut ja se siitä!

        siis katsella käteenvetoani. Älä nyt hulluja puhu... Joudut edelleen hakemaan miesten kuvia netistä ja haaveilemaan heistä vessassasi, sillä en ole kiinnostunut teikäläisistä. Naiset ovat lähempänä sydäntäni.


      • Herra_X
        toinennimetön kirjoitti:

        mutta jos nyt tehtäisi niin että kysyn sinulta. Hei hauska tutustua olen nimetön ja vanha uusi...hih...tai sellaista jotain.:) katso hymyilen vähän vaan.

        toinennimetön. Aika hieno nikki sinulla. Ja mitä huuhaahan tulee niin tässähän sitä koko ajan suolletaan. Mikään ei voita kunnon väittelyä :)


      • toinennimetön
        Herra_X kirjoitti:

        toinennimetön. Aika hieno nikki sinulla. Ja mitä huuhaahan tulee niin tässähän sitä koko ajan suolletaan. Mikään ei voita kunnon väittelyä :)

        mieltä. on ainakin päivän naurut tänään täällä otettu.
        Minä muuten rakastan väittelyä niin kauan kun olen voitolla mutta jos tappioks kääntyy suutun ja vedän herneet nenään:)


      • ei sitten
        Herra_X kirjoitti:

        siis katsella käteenvetoani. Älä nyt hulluja puhu... Joudut edelleen hakemaan miesten kuvia netistä ja haaveilemaan heistä vessassasi, sillä en ole kiinnostunut teikäläisistä. Naiset ovat lähempänä sydäntäni.

        ole omaa naista siellä kotona?


      • Herra_X
        ei sitten kirjoitti:

        ole omaa naista siellä kotona?

        päiväsaikaan kotona olisi? Töissähän sitä ollaan...


    • toinennimetön

      huuhaata.
      Minäkin vaadin. voisitko keksiä huuhaata.
      meinasin pieruaiheen laittaa mutta senkin taitaa olla jo aika vanha juttu.

      • tiennyt

        Tämä palsta on täynnä huuhaata. Mielen älyttömimmät ajatukset ja tempaukset voi kirjoittaa tälle palstalle!

        Enempää en lätise turhia ja pyydän teiltä samaa.


      • toinennimetön
        tiennyt kirjoitti:

        Tämä palsta on täynnä huuhaata. Mielen älyttömimmät ajatukset ja tempaukset voi kirjoittaa tälle palstalle!

        Enempää en lätise turhia ja pyydän teiltä samaa.

        yritetään yritetään. jos vaan sinäkin huomasin näet että tämäkään avaus ei ollut järin huuhaata. hups.


      • Herra_X
        tiennyt kirjoitti:

        Tämä palsta on täynnä huuhaata. Mielen älyttömimmät ajatukset ja tempaukset voi kirjoittaa tälle palstalle!

        Enempää en lätise turhia ja pyydän teiltä samaa.

        että keskustelupalstoille ei saa tulla lätisemään vaan täällä pitää olla hiljaa? Oletkohan ymmärtänyt KESKUSTELUpalstan idean hieman väärin?


      • tajua niin
        Herra_X kirjoitti:

        että keskustelupalstoille ei saa tulla lätisemään vaan täällä pitää olla hiljaa? Oletkohan ymmärtänyt KESKUSTELUpalstan idean hieman väärin?

        mene vaikka tuonne maailman menoa foorumille kysymään miten meen ja kerrot miten sinulla menee?


      • Herra_X
        tajua niin kirjoitti:

        mene vaikka tuonne maailman menoa foorumille kysymään miten meen ja kerrot miten sinulla menee?

        sinne menisin kyselemään, kun voin tehdä sen täälläkin?


      • miten/mitä
        Herra_X kirjoitti:

        sinne menisin kyselemään, kun voin tehdä sen täälläkin?

        keskustellaan missäkin mutta uskon ettet tule ikinä edes ymmärtämään mitä tässä ajetaan takaa.Unohda.


      • Herra_X
        miten/mitä kirjoitti:

        keskustellaan missäkin mutta uskon ettet tule ikinä edes ymmärtämään mitä tässä ajetaan takaa.Unohda.

        unohdetaan vaan.


    • totesin itsekseni...täyttää huuhaatat....
      ite en olis kyl keksinyt vastaavaa avausta......
      *kuoleeeee nauruuuuun....*=:0)))))))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe