Tapasin festareilla amerikkalaisen pitkähiuksisen "hevarimiehen". Hän vaikutti tosi mukavalta, mutta hänen outo käytös alkoi pikkuhiljaa kummastuttamaan. Kerran olin yötä hänen luonaan ja aloimme nukkumaan normaalisti. Yöllä heräsin ja hän oli lähtenyt pois sängystään mun vierestä ja oli mennyt toiseen huoneeseen. Kuulin sieltä huoneesta outoa käsittämätöntä puhetta jota hän puhui. Katsoin huoneeseen ja näin järkyttävän näyn. Hän oli ottanut jonkinlaisen laudan ja laittanut sen huoneen lattialle. Huoneessa oli kynttilöitä viisisakaraisen tähden muodossa ja keskellä tätä kuviota oli vuohen pää. Hän hoki jotain outoa puhetta ja viilteli ranteitaan. Mutta ei tässä vielä kaikki. Hän asettui jonkinlaiseen jooga-asentoon ja alkoi leijua ilmassa. Samaan aikaan hänen kämmeniinsä ilmestyi vertavuotavat reiät. Kamalaa! Menin takaisin nukkumaan. Aamulla tämä sama mies oli vieressäni eikä hänellä ollut mitään jälkiä ranteissa ja kämmenissä. En kuitenkaan uskaltanut mitään kysyä tai puhua yöllisistä tapahtumista.
Tarkkailkaa miehiänne.
kokemus amerikkalaisesta
hevarimiehestä
3
695
Vastaukset
- Riku Rinne fani
Erään Riku Rinteen kirjasta käy ilmi, että viiltelysessioihin liittyy myös samanaikainen masturbointi. Lisää kuulemma kiihkoa. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia? Itse en viiti kyllä ruveta testaamaan.
- Iron Maiden
Mäkin oon juuri tavannut Amerikkalaisen pitkähiuksisen miehen, mutta nyt pelottaa tosi pahasti, kun luin ton sun juttus. Taidan lopettaa koko suhteen heti alkuunsa, jos ne on kerran tollasii....
- vetäminen
Noi sun hallusinaatios alkaa olla jo aika pahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424