Mustasukkaisuudesta ->

Jenni

Niin , olen seurustellut tässä nyt vähän aikaan erään poitsun kanssa muuta sitten tänään huomasin että tämä jätkä on ihan p*rkeleen mustasukkainen siitä kun minullakin on oma elämä, ja omat kaverit! Siis se suuttu minulle siitä kun en oo nyt nähnyt sitä pariin päivään .. Mutsi sano et se pitäisi jättää , mutta en halua koska välitän siitä pojasta, ja se minusta (Enemmän kun minä =DD ) mutta miten saan pojan sillee että se ei oo niin mustasukkainen?? auttakaas nyt vähän . :DD

5

1629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista

että itse en voisi olla näkemättä rakastani hädin tuskin päivääkään,niin rakastunut ja läheisyydenkipeä olen.Vaikka ystäviäsi tapailet paljon niin et kai sentään yömyöhään heidän kanssaan ole? Kyllä aikaa löytyy jos haluaa.

• höpö

on tärkeää että molemmilla on omat elämät, ystävät jne, ja koko suhteen kehittymisen kannalta on parempi ettei ole heti 24h yhdessä. Mustasukkaisuus sen sijaan on asia, joka helposti pilaa suhteen, ja kieltämättä kuulostaa pahalta jos kavereista on mustasukkainen.. Juttele poikaystäväsi kanssa asiasta asiallisesti, eiköhän hän ymmärrä.

• erottaa kaksi

asiaa toisistaan, nimittäin mustasukkaisuus ja omistamisen halu.

Mustasukkaisuus voi olla täysin "tervettäkin" ja tapa osoittaa, että välittää toisesta. Mielestäni jopa pieni mustasukkaisuus kuuluu suhteeseen.

Omistamisen halu taas on sitä, että toinen haluaa jatkuvasti kontrolloida mitä teet, missä olet ja kenen kanssa.

Itse törmäsin mieheen joka paljastui henkilöksi, joka vain halusi omistaa toisen. Sai jopa raivarin jos erehdyin kertomaan jutelleeni kaupassa jonkun miehen kanssa. Puhumattakaan siitä, että olisin uskaltanut tavata hänen tietäen vanhoja ystäviäni (ei väliä oliko nainen vai mies).

Mieti siis tarkkaan kumpaa kumppanisi käytös on. Ja tsemppiä.

• rakastunut/ihastunut

Jep, pieni mustasukkaisuus kuuluu luonnollisesti suhteeseen... jos sanoisin tyttöystävälleni että

"menenpä bilettämään viikonlopuksi tuonne yksien tyttöjen luo, nähdään parin päivän päästä"

... niin kyllä ihmettelisin jos tyttöystävä ei yhtään panisi vastaan :D
        Kyllä sitä saa olla mustasukkainen, mutta ei kuitenkaan niistä pienimmistä asioista. Jos se mustasukkaisuus menee sairaalloiseksi (omistamisen haluksi), esim. jos ei saa kavereitaan tavata ym., niin sitten asiat on selvitettävä pikimiten.

Voi olla että keskustelun aloittajan poikaystäva haluaa vaan olla tyttöystävänsä kanssa niin paljon kuin vain on mahdollista. Ja yleensä sitä ollaan melkein 24h/vrk yhdessä suhteen alkuaikoina, ja niinhän se pitääkin, se on ihanaa aikaa :)
        Harmittaahan se tietysti jos toinen haluaa viettää enemmän aikaa yhdessä ja toinen vähemmän. Omat elämät pitää kuitenkin olla... jutelkaa jutelkaa ja jutelkaa... ja ymmärtäkää toisianne. Eiköhän se sillä selviä...

• tiedän
        rakastunut/ihastunut kirjoitti:

Jep, pieni mustasukkaisuus kuuluu luonnollisesti suhteeseen... jos sanoisin tyttöystävälleni että

"menenpä bilettämään viikonlopuksi tuonne yksien tyttöjen luo, nähdään parin päivän päästä"

... niin kyllä ihmettelisin jos tyttöystävä ei yhtään panisi vastaan :D
        Kyllä sitä saa olla mustasukkainen, mutta ei kuitenkaan niistä pienimmistä asioista. Jos se mustasukkaisuus menee sairaalloiseksi (omistamisen haluksi), esim. jos ei saa kavereitaan tavata ym., niin sitten asiat on selvitettävä pikimiten.

Voi olla että keskustelun aloittajan poikaystäva haluaa vaan olla tyttöystävänsä kanssa niin paljon kuin vain on mahdollista. Ja yleensä sitä ollaan melkein 24h/vrk yhdessä suhteen alkuaikoina, ja niinhän se pitääkin, se on ihanaa aikaa :)
        Harmittaahan se tietysti jos toinen haluaa viettää enemmän aikaa yhdessä ja toinen vähemmän. Omat elämät pitää kuitenkin olla... jutelkaa jutelkaa ja jutelkaa... ja ymmärtäkää toisianne. Eiköhän se sillä selviä...

Toisaalta kannattaa sen toisenkin puoliskon kanssa olla. Kaikista ikävintä ainaski mun mielestä on se kun näkee silloin tällöin tunnin verran. Pitäis keretä sit olla kunnolla yhdessä... Ja silläkin on merkitystä, miten asian toiselle ilmoittaa, ts. ohareiden tekeminen on pahinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe