Kikkeliä ja keskikaljaa

LonesomeMan

Nii onko muuta??

22

1614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymykseen kysymyksellä.... mitäs pitäis muuta olla?....
      että kikkelis kokkelis vaan.......=:8))

    • kippari

      en voi enkä viitsi sanoo enää mitään;=)

    • ja.....

      Puolukkamehukosshua tietenkin......
      Miten sinä nyt tuollaista kysynetkään????

    • LonesomeMan

      Jee!! My Friends!1
      Unohtu yks juttu!!
      Pöytäviinaa ja hyvä Fiilis!!
      Mutta!
      Hei ystävät.. pyyhkikää kyynelle ihan turhaan niitä teete....

      • ,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

        Hei ystävä, pyyhi kyyneleet -
        Aivan turhaan niitä teet!
        Minä mandoliinin rinkan päällä saan kulkemaan.
        Kyllä muistan sinutkin,
        Mä osoitteesi siihen raaputin
        Mä osoitteesi siihen raaputin

        On mandoliinimiehen matka tää
        Niin täynnä elämää,
        Että joskus unohtaa voi kuinka toinen odottaa.
        Sinut muistan kuitenkin
        Kun mandoliiniin nimes kirjoitin
        Kun mandoliiniin nimes kirjoitin

        Maljan sulle jossain juon
        Jotain jännää sulle tuon
        Minä vuori-ilmaa pulloon laittaa voin tietenkin,
        Taikka vettä Atlantin...
        Ne sulle tuon kun saavun takaisin
        Ne sulle tuon kun saavun takaisin

        Hei kuule vieras laulu tää
        Kun viini lämmittää.
        Mä mandoliinin kanteen säkeet nää kirjoitin.
        Tuon tytön jonka jätin jonnekin
        Tuon tytön jonka jätin jonnekin.


        -Suuri Suomalainen HECTOR-


      • Kuunkulkija
        ,-,-,-,-,-,-,-,-,-, kirjoitti:

        Hei ystävä, pyyhi kyyneleet -
        Aivan turhaan niitä teet!
        Minä mandoliinin rinkan päällä saan kulkemaan.
        Kyllä muistan sinutkin,
        Mä osoitteesi siihen raaputin
        Mä osoitteesi siihen raaputin

        On mandoliinimiehen matka tää
        Niin täynnä elämää,
        Että joskus unohtaa voi kuinka toinen odottaa.
        Sinut muistan kuitenkin
        Kun mandoliiniin nimes kirjoitin
        Kun mandoliiniin nimes kirjoitin

        Maljan sulle jossain juon
        Jotain jännää sulle tuon
        Minä vuori-ilmaa pulloon laittaa voin tietenkin,
        Taikka vettä Atlantin...
        Ne sulle tuon kun saavun takaisin
        Ne sulle tuon kun saavun takaisin

        Hei kuule vieras laulu tää
        Kun viini lämmittää.
        Mä mandoliinin kanteen säkeet nää kirjoitin.
        Tuon tytön jonka jätin jonnekin
        Tuon tytön jonka jätin jonnekin.


        -Suuri Suomalainen HECTOR-

        molliin meno joka toisen melodiaosan lopussa. Se on niin iso osa tota biisiä. Tuli van mieleen. Ja se on niin irkkua...


    • sinä

      oikein oletkaan?????????????????????????????????

    • luke67

      Viimisenä mieles.

    • Pikkukolli

      Alkaa oleen siinä kaikki. Mutta onex on huhaa kavereita!! *söurå*

      • luke67

        Et ees niitä on.


      • Pikkukolli
        luke67 kirjoitti:

        Et ees niitä on.

        Jos tiedät mut niin sä tiedät jo oot hyvä jätkä!


      • luke67
        Pikkukolli kirjoitti:

        Jos tiedät mut niin sä tiedät jo oot hyvä jätkä!

        Hunalaisen jorinaa??


      • luke67
        Pikkukolli kirjoitti:

        Jos tiedät mut niin sä tiedät jo oot hyvä jätkä!

        Tiän kuka sä oot.


    • nih..

      eipä sitä muuta....

      • luke67

        Saan sit mäkin piparia.:o))))


      • nih..
        luke67 kirjoitti:

        Saan sit mäkin piparia.:o))))

        Joutuu lähtee baarista etsimään.. jos jostain..


      • luke67
        nih.. kirjoitti:

        Joutuu lähtee baarista etsimään.. jos jostain..

        Kaupasta.
        Kantolan pipareita.


      • nih..
        luke67 kirjoitti:

        Kaupasta.
        Kantolan pipareita.

        mutta jos sittennin baarista..,.


      • luke67
        nih.. kirjoitti:

        mutta jos sittennin baarista..,.

        Sit k-kaupasta.


    • Herkku

      Vattua ja viikunaa!

      • luke67

        Sellasia??


    • ex jotain

      onhan sitä paljon muutakin;) Ankeeta olis ja äkki kuolema edessä noilla "eväillä"=)

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe