Nii onko muuta??
Kikkeliä ja keskikaljaa
22
1614
Vastaukset
kysymykseen kysymyksellä.... mitäs pitäis muuta olla?....
että kikkelis kokkelis vaan.......=:8))- kippari
en voi enkä viitsi sanoo enää mitään;=)
- ja.....
Puolukkamehukosshua tietenkin......
Miten sinä nyt tuollaista kysynetkään???? - LonesomeMan
Jee!! My Friends!1
Unohtu yks juttu!!
Pöytäviinaa ja hyvä Fiilis!!
Mutta!
Hei ystävät.. pyyhkikää kyynelle ihan turhaan niitä teete....- ,-,-,-,-,-,-,-,-,-,
Hei ystävä, pyyhi kyyneleet -
Aivan turhaan niitä teet!
Minä mandoliinin rinkan päällä saan kulkemaan.
Kyllä muistan sinutkin,
Mä osoitteesi siihen raaputin
Mä osoitteesi siihen raaputin
On mandoliinimiehen matka tää
Niin täynnä elämää,
Että joskus unohtaa voi kuinka toinen odottaa.
Sinut muistan kuitenkin
Kun mandoliiniin nimes kirjoitin
Kun mandoliiniin nimes kirjoitin
Maljan sulle jossain juon
Jotain jännää sulle tuon
Minä vuori-ilmaa pulloon laittaa voin tietenkin,
Taikka vettä Atlantin...
Ne sulle tuon kun saavun takaisin
Ne sulle tuon kun saavun takaisin
Hei kuule vieras laulu tää
Kun viini lämmittää.
Mä mandoliinin kanteen säkeet nää kirjoitin.
Tuon tytön jonka jätin jonnekin
Tuon tytön jonka jätin jonnekin.
-Suuri Suomalainen HECTOR- - Kuunkulkija
,-,-,-,-,-,-,-,-,-, kirjoitti:
Hei ystävä, pyyhi kyyneleet -
Aivan turhaan niitä teet!
Minä mandoliinin rinkan päällä saan kulkemaan.
Kyllä muistan sinutkin,
Mä osoitteesi siihen raaputin
Mä osoitteesi siihen raaputin
On mandoliinimiehen matka tää
Niin täynnä elämää,
Että joskus unohtaa voi kuinka toinen odottaa.
Sinut muistan kuitenkin
Kun mandoliiniin nimes kirjoitin
Kun mandoliiniin nimes kirjoitin
Maljan sulle jossain juon
Jotain jännää sulle tuon
Minä vuori-ilmaa pulloon laittaa voin tietenkin,
Taikka vettä Atlantin...
Ne sulle tuon kun saavun takaisin
Ne sulle tuon kun saavun takaisin
Hei kuule vieras laulu tää
Kun viini lämmittää.
Mä mandoliinin kanteen säkeet nää kirjoitin.
Tuon tytön jonka jätin jonnekin
Tuon tytön jonka jätin jonnekin.
-Suuri Suomalainen HECTOR-molliin meno joka toisen melodiaosan lopussa. Se on niin iso osa tota biisiä. Tuli van mieleen. Ja se on niin irkkua...
- sinä
oikein oletkaan?????????????????????????????????
- luke67
Viimisenä mieles.
- Pikkukolli
Alkaa oleen siinä kaikki. Mutta onex on huhaa kavereita!! *söurå*
- luke67
Et ees niitä on.
- Pikkukolli
luke67 kirjoitti:
Et ees niitä on.
Jos tiedät mut niin sä tiedät jo oot hyvä jätkä!
- luke67
Pikkukolli kirjoitti:
Jos tiedät mut niin sä tiedät jo oot hyvä jätkä!
Hunalaisen jorinaa??
- luke67
Pikkukolli kirjoitti:
Jos tiedät mut niin sä tiedät jo oot hyvä jätkä!
Tiän kuka sä oot.
- nih..
eipä sitä muuta....
- luke67
Saan sit mäkin piparia.:o))))
- nih..
luke67 kirjoitti:
Saan sit mäkin piparia.:o))))
Joutuu lähtee baarista etsimään.. jos jostain..
- luke67
nih.. kirjoitti:
Joutuu lähtee baarista etsimään.. jos jostain..
Kaupasta.
Kantolan pipareita. - nih..
luke67 kirjoitti:
Kaupasta.
Kantolan pipareita.mutta jos sittennin baarista..,.
- luke67
nih.. kirjoitti:
mutta jos sittennin baarista..,.
Sit k-kaupasta.
- Herkku
Vattua ja viikunaa!
- luke67
Sellasia??
- ex jotain
onhan sitä paljon muutakin;) Ankeeta olis ja äkki kuolema edessä noilla "eväillä"=)
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435