Tapsaa kaivataan !

Loimii

18

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • OK.

Harvan artistin perään tolleen porataan, jos sitä ei ole vuodenaikana näkynyt lööpeissä tämäntästä ( eihän lehdissä ole juurikaan ollut juttuamyöskään Antti Huovilasta, Arja Korisevasta, Tommi Soidinmäestä, Antti Raiskista, Reijo Taipaleesta, Finlanderssista, Taikakuusta, Eija Kantolasta, Yölinnusta, Simo Silmusta,Souvareista...) .

Joten sanoisin , että eihän se artisti mihinkään ole kadonnut vaikkei lehtiensivuilla paistattelisikaan. Yleensä, kun lehtienlööppeihin "pääsee" vaan kun on möhlännyt jotain ( tai kun on merkkivuosi kuten Kari Tapiolla tänävuonna). Joten on parempi , kun keskittyy vaan työhönsä , eikä lehdissä paistatteluun.

• nih!

Ensivuonna Tapsan keikat taas jatkuu :)
      Nyt on loman aika.

• Pike

on lomansa ansainnut.

• Jeps! Näinhän se on. Malttia vaan... Ensivuotta kelpaa odottaa :)

• Gommendaattori

Laitoin kiitos-viestiä toiseen kohtaan Sinulle, Justiinax...olisko otsikko ollut "Kari Tapion...",jotain sinnepäin...kiitosta kuitenkin sinulle..luepa...!

• tadaa!

" Ratsuni jäljet on lumi peittänyt. Ne joiden edellä ratsastin kummastelivat mihin hän meni ?"

Laulunlavoilla tavataan !

• ...kaivata

Ei tosiaankaan

• Amppari

Kaivataanpas ! Minä kaipaan R.A.K.A.S:sää, Äidin pikkupoikaa, Hopeista kuuta, Delilahia, Amado mioa, Orpopojan valssia,Pennitöntä uneksijaa, Kalajoen hiekkoja, Sinitaivasta, Anniinaa, yms Tapsan laulamina tanssilavoille.
        Vaan ja ainoastaan Tapsan laulamina ne kuulostaa joltain eli komeelta.

• Heidi_

T.Kansalle oma keskustelufoorumi niinkuin olis jo!!!
      Ansaitsee sen vähintäänkin siinä missä Kari Tapiokin.

• Mökkihöperökö?

varmaan ensin sen T.Kansan käydä ihmistenilmoillakin esittäytymässä.
        Ei keskusteluja voi käydä kaverista, joka vaan istuu kaiket päivät pirtissään.

• Tanssityttönen

Toivottavasti T.Kansa esiintyisi enskesänä tanssipaikoillakin. Olisi kiva päästä kuuntelemaan ja tsiikaamaan sitä ihan livenä.

• Lavakingi
      • ???????????

Se että Kansan esiintymsiä ei ole markattu tuohon ei liene Tapsan vika. Miksi hänen kotisivuillaankin lukee että:" Ei esiintymisiä tällä hetkellä", vaikka olen kuullut että Tapsalal oli tässä hiljattain pari ravintolakeikkaa, konsertti Tamminiemessä Itsenäisyyspäivänä, Hesassa piakkoin joku ravintolakeikka. Ensivuoden alussa konsertti Kotkan kirkossa yms. Mitään näitä eikä aikaisemmin syksyllä olleita esiintymisiäkään ollut merkattu tuohon Tapsan kotisivuille. MIKSI ?

• ??????????? kirjoitti:

Se että Kansan esiintymsiä ei ole markattu tuohon ei liene Tapsan vika. Miksi hänen kotisivuillaankin lukee että:" Ei esiintymisiä tällä hetkellä", vaikka olen kuullut että Tapsalal oli tässä hiljattain pari ravintolakeikkaa, konsertti Tamminiemessä Itsenäisyyspäivänä, Hesassa piakkoin joku ravintolakeikka. Ensivuoden alussa konsertti Kotkan kirkossa yms. Mitään näitä eikä aikaisemmin syksyllä olleita esiintymisiäkään ollut merkattu tuohon Tapsan kotisivuille. MIKSI ?

Mä olen kans hieman ihmetellyt ,että miksköhän noita tapsan esiintymisiä ei ole merkattu tuonne , mutta ehkä sitten ensvuonan niitä keikkoja merkataan tuonne kotisivuillekkin.

• Don Juuan
        ??????????? kirjoitti:

ovat olleet jo pitkään retuperällä?
        Ei pienintäkään merkkiä, että niitä jotenkin hoidettaisiin.
        Laittaisivat edes tiedotuksiin jotain infoa tilanteesta.

Voihan olla, että Tapsa huilaa, tai sitten on jotain muuta menossa?
        Kovin vaan tuntuu oudolta.

• Sini_

Tottakai hyvää laulajaa aina kaivataan.Tapsa kehiin vaan sitten kun loma on loppu.

• Naikkonen.

Minä arvelen ,että sanonta :"Hyvää kannattaa odottaa" pitää tässäkin tapauksesa paikkansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      222
      6404
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1725
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1517
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1084
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      105
      1000
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      937
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      125
      882
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      867
    9. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      100
      826
    10. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      789
    Aihe