Niin. Täällä palstalla on hehkutettu työpaikkaromansseja, mutta myös muutamaan otteeseen kritisoitu. Samat jutut pätee myös kaikennäköisiin yhdistys- ja yhteistyöjuttuihin.
Onhan se kivaa ihastua -ehkä jopa rakastua. Joskus se toimii, usein taas ei.
Eron tullessa voi aluksi olla helvetin hankalaa viettää aikaa samassa paikassa. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Pahin mahdollinen tilanne on se, että exä nappaa samasta paikasta toisen työkaverin. Kokemuksesta sanon, että silloin työelämä alkaa olla yhtä non-stop-vitutusta. Ainahan voi vaihtaa paikkaa, mutta entä jos homma on itselle tärkeetä?
Oon nyt tullut sellaseen tulokseen, että vaikka tapaisin elämäni naisen työpaikalla tai muussa samankaltaisessa jutussa, harkitsisin pitkään, alanko riskeeraamaan omaa työ- ja mielenrauhaa suhteella. Onko se sen arvoista ja eikö sitä löytyisi jostain muualtakin?
Se kolikon toinen puoli
KurjuusJaKatumus
3
1610
Vastaukset
- jos tapaisit
Hmmm, pistää vaan miettimään, että jos tapaisit elämäsi naisen, niin se olisi luultavasti menoa sitten.
- sitten
En usko, että järki ja tunteet kävelee vierekkäin.Se on menoa, eikä silloin ajattele onko työkaveri.
- .....
niin sillon kandeis pikkasen ajatella....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536