tuossa http://www.iltalehti.fi/osastot/iltatytot/200546_it.shtml?03
Täydellinen nainen
39
4944
Vastaukset
- varabatman
Missä..?
...vai tarkoititko sitä kehonrakentajaa jolla oli silmät jämähtänyt päähän paikalleen?
Ei näin pojat.- ei voi olla totta..
Jos tommonen on sun mielestä täydellinen nainen.. ?? huh therebull... :-O
niin..
kaadut varmaan HETI selällesi jos näkisit mut bebe! :-D
- Sie oot teini
Täydellisyys on tuosta kaukana.
- pikku.nainen
on aivan selvästi reilusti selluliittia peffassa. Eli miksiköhän me naiset aina otamme stressiä selluliitista, kun se ei monia miehiä näy edes haittaavan?
Tuskin olet nimittäin ainoa mies, joka on ihaillut kuvan naista silmät kiiluen.
Nyt, siskot, hierontakintaat ja geelit nurkkaan...- ei mitään hyötyä sulle
Nyt, siskot, hierontakintaat ja geelit nurkkaan"
ihmeellistä että naiset uskoo ja teille uskotellaan tommosta paskaa?
eli että noi tuotteet muka auttaa..?
heh mikä 'keksitty' bissness..
ja muutenkin yrittävät hyötyä naisten 'ongelmista'
koko mainos-industria tekee naiset vaan hullux. - pikku.nainen
ei mitään hyötyä sulle kirjoitti:
Nyt, siskot, hierontakintaat ja geelit nurkkaan"
ihmeellistä että naiset uskoo ja teille uskotellaan tommosta paskaa?
eli että noi tuotteet muka auttaa..?
heh mikä 'keksitty' bissness..
ja muutenkin yrittävät hyötyä naisten 'ongelmista'
koko mainos-industria tekee naiset vaan hullux.Kuivahieronta kyllä auttaa selluliittia vastaan, koska se vilkastuttaa ihon pintaverenkiertoa ja näin ollen myös siloittaa ihoa. Samoin ihon kuorinta vaikuttaa.
Paras keino ennaltaehkäistä selluliittia on tietysti liikunta, oikea ravitsemus ym. perinteiset konstit. Ja myös perimällä on vaikutusta.
Ihmegeelit eivät auta sinänsä selluliittia vastaan, mutta hyvät vartalovoiteet kyllä tekevät ihon pehmeämmäksi.
Luulla ja tietää ei ole sama asia. Eli jos luulet tietäväsi etkä tiedä luulevasi, niin mitä jos ottaisit asioista selvää?
P.S. Minulla ei ole juuri ollenkaan selluliittia... - jjjjjöööö
Mä en kyllä nää selluliittiä ton persuksissa. Ei toi kyllä mua miellytä lainkaan toi typy. No mä en kyllä oo mies mut sanoinpa vaan. Ilman meikkiä ihan tavistallaaja, eikä meikinkään kanssa erotu mitenkään massasta.
- Mies duunari
Ilmeisesti et nää pakkelin taakse.
Tuon vierestä jos aamulla herää ja meikit on pesty pois, niin sopisi Ivalon puusavottaan. - hossi
Päin vastoin ! Tuohan on niin tylyn ja ylimielisen näköinenkin et ei kyllä pahemmin innosta moinen keikistelijä.
Mulle riittää ainakin ihan normaali suomalainen nainen, vähän pyöreä ja hymyilevä yksilö ! Tuollaisessa riittää kauneutta molemmin puolin sisältä ja päältä ! - Asiasta huvittunut
kuulemaan raadiltamme pieniä perusteluja valinnasta.
Voisin hyvin kuvitella kuvan tytön kyntötöissä, mutta pikemminkin pellolla kuin sängyssä.- kaikki..
ei tykkää sellasista luurangoista, kuin sinä tykkäät. Ihmettelen, miten edes kukaan voi sanoa pitävänsä sellaisista nahkasäkeistä, joilla luut kolisee.. et taida loppujenlopuksi olla edes mies.
Ainiin ethän sinä ollutkaan, kuin pahainen pikkupoika vielä.. No, jospa sinäkin opit vielä joku päivä katselemaan OIKEITA NAISIA. - Asiasta huvittunut
kaikki.. kirjoitti:
ei tykkää sellasista luurangoista, kuin sinä tykkäät. Ihmettelen, miten edes kukaan voi sanoa pitävänsä sellaisista nahkasäkeistä, joilla luut kolisee.. et taida loppujenlopuksi olla edes mies.
Ainiin ethän sinä ollutkaan, kuin pahainen pikkupoika vielä.. No, jospa sinäkin opit vielä joku päivä katselemaan OIKEITA NAISIA.mutta et perustellut sanallakaan, vaan keskityit solvaamaa minua.
- mikähän..
Asiasta huvittunut kirjoitti:
mutta et perustellut sanallakaan, vaan keskityit solvaamaa minua.
tuossa oli sellainen asia, joka olisi pitänyt perustella?
Kaikki ei tykkää samanlaisista asioista, eikö vaan?
Se mitä minä ihmettelen, on minun asia, eikä sitä tarvitse perustella.
Solvaus on solvaus, so?
Minun mielestä oikea nainen on sellainen, joka näyttää naiselta, eikä henkarilta. Ja sellainen, jolla vielä hormonitoiminta pelaa, eikä ole liiallisen laihuuden vuoksi sekaisin. Tiesithän, että liiallinen laihuus saattaa aiheuttaa hedelmättömyyttä ym. ym. Anorektisen laihat naiset ovat käytännössä sukupuolettomia, vaikka heillä se nais-kromosomi onkin...
Niin että mielipiteitä mielipiteitä... - Asiasta huvittunut
mikähän.. kirjoitti:
tuossa oli sellainen asia, joka olisi pitänyt perustella?
Kaikki ei tykkää samanlaisista asioista, eikö vaan?
Se mitä minä ihmettelen, on minun asia, eikä sitä tarvitse perustella.
Solvaus on solvaus, so?
Minun mielestä oikea nainen on sellainen, joka näyttää naiselta, eikä henkarilta. Ja sellainen, jolla vielä hormonitoiminta pelaa, eikä ole liiallisen laihuuden vuoksi sekaisin. Tiesithän, että liiallinen laihuus saattaa aiheuttaa hedelmättömyyttä ym. ym. Anorektisen laihat naiset ovat käytännössä sukupuolettomia, vaikka heillä se nais-kromosomi onkin...
Niin että mielipiteitä mielipiteitä...Kun pyysin perusteluja siihen, miksi juuri tuo on täydellinen nainen, niin olisi ollut kiva kuulla niitä solvauksien sijaan.
Mutta nyt tuli sentään kaksi perustelua. Kuvan tyttö 1) ei näytä henkarilta ja 2) omaa (tiettävästi) toimivan hormonitoiminnan.
Huomattavasti parempi suoritus kuin tuo edellinen.
- *tytteli*
mulla on aika samanlainen kroppa ku tolla tytöllä, vain hiukan kapeampi vyötärö. kiva kuulla et joku luokittelee täydelliseksi. piristit päivääni! :)
- Mica
en minäkään tykkää niin langanlaihoista naisista. suomeksi sanottuna niissä ei ole mitään mitä rakastaa ;).. naisessa täytyy olla sitä pehmeyttä eikä se muutama 'liikakilo' pilaa naisen kauneutta. jos katsoo vain laihoja naisia ja unelmoi heistä, voisi katsoa peiliin ja miettiä että onko se pyöreys nyt niin rumaa...
- ............
ruma naama ja jalatkin on kuin viinitynnyrit.
- jumalattoman
KAUNIS! Ihmeellisiä mielipiteitä täällä... Taitaa johtua siitä, että kenelläkään kirjottelijoista ei ikinä olisi mitään mahdollisuuksia saada yhtä tasokasta naista..
Ihana nainen, täydelliset kasvot, hiukset ja kroppa... unelmatakapuoli :)- tuo, rumahan
se oikeastaan on.
oo,näyttää enemmänkin venäläiseltä 3 ruplan huoralta .No makuja on monia sano pappa kun mummoa nylki.
- pärställä
sanoo hän?
En ihmettele pätkääkään naisensaantiongelmias :D pärställä kirjoitti:
sanoo hän?
En ihmettele pätkääkään naisensaantiongelmias :Dkunnian ja luvan nähdä ja kommentoida sitä sun täydellistä pärstävärkkiäs :-)?? Show me the money honey...
- qwertyu_
Mun makuun kyllä turhan kookas ja maskuliininen nainen... Sopisi ehkä hyvin jonkun kehonrakentajan daamiksi, mutta mä kyllä haluan naisen, joka mahtuu kätevästi syliin ja jonka ratsastaessa päälläni ei tarvitse pelätä virtsarakon puhkeamista. Eli painosta siis 10-15 kiloa pois, niin olisi aika passeli.
- outoa porukkaa
täällä tosiaan...
- qwertyu_
outoa porukkaa kirjoitti:
täällä tosiaan...
No katso nyt tota maastoasukuvaakin. Tulee mieleen lähinnä joku Scandinavian Hunks, eikä viehättävä neito.
Älä kumminkaan ymmärrä väärin, ihan OK-näköisestä naisesta on munkin mielestäni kysymys. Olisi mun syliini ihan passeli, kun painaisi 10-15 kiloa vähemmän. Nyt on vähän turhan kookas.
- dayum
ihan ok, jopa melko hyvä. Mutta ei täydellinen.
- Pääviiru
Ihan on hyvännäköinen, mutta kukaan elävä mies ei määritä täydellistä naista kuvan perusteella.
- tuli heti
Että tommosta naista pidät kauniina????
huonon näköinen nuori harppu,muistuttaa rottaa silmät liian lähekkäin,ja toi pieni tuppisuu........buoh.
hiukset IHAN epäluonollinen väri eli liian mustaksi värjätty.
- meikkis
..se kävellessä hyllyyyy
Toihan oli hirveä läskiperse.- meikkis
...ne tonne muutenkin valitsee. Selasin taaksepäin, niin tuli tällainenkin vastaan. Miss XL?
http://www.iltalehti.fi/osastot/iltatytot/200522_it.shtml - heh heh
meikkis kirjoitti:
...ne tonne muutenkin valitsee. Selasin taaksepäin, niin tuli tällainenkin vastaan. Miss XL?
http://www.iltalehti.fi/osastot/iltatytot/200522_it.shtmltota ämmä pitää vaan kunnolla panna ei muuta!
onpa huono taso! - tää on
heh heh kirjoitti:
tota ämmä pitää vaan kunnolla panna ei muuta!
onpa huono taso!katsokaa ku komee ämmä!!!!!!!
http://www.iltalehti.fi/osastot/iltatytot/200521/200521_200_00_it.jpg
eikö vain...........................? tsjirts.. :D - hhhhhhhhhhhhh
tää on kirjoitti:
katsokaa ku komee ämmä!!!!!!!
http://www.iltalehti.fi/osastot/iltatytot/200521/200521_200_00_it.jpg
eikö vain...........................? tsjirts.. :Dyhhyyy
- uguli
Vyötärö erottuu vain vaivoin. Lisäksi rinnat ovat aivan liian pienet tuollaiseen kroppaan.
- mielipiteet
kuinka ihmiset kritisoi ja kommentoi sinun valintaasi. Mitäs sitten, jokainen tykkää mistä tykkää. Mikäs minä olen arvostelemaan sinun makuasi.
Jokainen laittakoot oman ehdokkaansa esille jos siltä tuntuu. Tai miksi edes laittaa, miksi kysyä muilta saanko tykätä tämänjatämän näköisestä...huh - Hyvässä kännissä
varmaan totakin nykäsis. Siinä teille täydellinen nainen..
http://media.santabanta.com/gal/mw2002/contestant/australia1.jpg - hevosella(anteeksi hevonen)
Minun perseeni on kauniimpi kuin tuon akan kauheen näköinen naama.Sillähän on persekkin iso kuin mikä.Huomaa siintä osasta mikä näkyy.Vittukin sillä haisee varmaan sillille kovasti.Näyttää myös kuin olisi ripuli.Ilmeen vaikeudesta päätellen.Persereikäkin varmaan haisee paskalle.
Makunsa kullakin, mutta olen nähnyt täydellisimpiäkin tyttöjä.
Ihan hyvänäköiseltä tyttö kyllä tuossa kuvassa näyttää, mutta nuo kuvat eivät paljoa kerro todellisuudesta. Iltalehden kuvat on ihan liikaa Photoshopattu sekä tyttöjen kasvot liian kovassa maskissa.- M.......
http://media.santabanta.com/gal/mw2002/contestant/australia1.jpg
Jos tollaisen saisin niin tolle voisin olla kyllä vaikka orjana... Vieraita en kattelis ja vieraissa en kyllä varmast kävis, ei puhettakaan ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653