kummallista touhua...

se tyyppi?

eräs nainen laittoi flirtin, jonka luonnollisesti hyväksyin... pari päivää meni ja kyseinen nainen poistikin profiilinsa...

mikä tuli? menikö pupu pöksyyn? iskikö moraalinen krapula? löysikö kenties paremman? olenko missannut jotain tärkeää, mistä kukaan ei ole edes viitsinyt kertoa? onko nettideitissä tarkoituksena käyttäytyä omituisesti?

4

622

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hossi

Samaiseen ongelmaan itsekin olen törmännyt muuteman kerran ? Edellinenkin laittoi flirtin ja minä hyväksyin sen mut sen jälkeen ei kuulunut mitään ei edes vierraillut minun sivullani uudestaan !
      Haluauvatko naiset sitten et mies ottaa yhteyttä flirtin jälkeen ? Minä ainakin oletan et aloitteen tekijä jatkaa sen minkä on aloittanutkin, ehkä sit olen väärässä mut mielestäni noin pitäisi toimia.
      Treffi sivuilla muutenkin törmää usein välinpitämättömyyteen yhteydenpidossa, ilmeisesti useimmat hakevat liian kovilla kriteereillä itselleen mahdollista seuraa ja ajattelevat liian pinnallisesti profiileja lukiessa. Sitä kun on niin helppo netissä toinen sivuuttaa jos jokin asia profiilissa ei miellytä. Saataisi kuitenkin olla et noin livenä tavatessa moiseen seikkaan ei kiinnittäis huomioo laisinkaan. Tutustuis pelkkään ihmiseen itseen eikä kirjoitettuun tekstiin. Valitettavasti täytyy tunnustaa et itsestänikin olen havainnut kyseisen piirteen ja se tapahtuu ihan tiedostamatta ! Tämän epäkohdan havaitsemisen jälkeen on enää vaikea kiinnittää kyseiseen profiiliin huomiota kun ajatukset ovat kääntyneet toiseen suuntaan.
      Tää netti treffailu taitaa muistuttaa liikaa loton peluuta, pitäs varmaan yrittää laittaa mahdollisimman monta hajariviä vetään et josko joku numero tärppäis. Mulla ei ainakaan riitä kärsivällisyys ja aika alkaa treffaileen kaikkia mahdollisia ehdokkaita, jos ne nyt edes meikäläisen yhteydenotoista piittaisi ? No ehkä joku kuitenkin ;)

• se tyyppi?

hemmetin hyvin sanottu! pari juttua on tälläkin herrasmiehellä lopahtanut ilman mitään erityistä syytä, ilmiselvästi nettinaisten ongelma on se että innostutaan nopeasti, mutta ikävystytään vielä nopeammin?

luulenpa että kannattaa mielluummin satsata siihen lottoon!

• hossi
        se tyyppi? kirjoitti:

hemmetin hyvin sanottu! pari juttua on tälläkin herrasmiehellä lopahtanut ilman mitään erityistä syytä, ilmiselvästi nettinaisten ongelma on se että innostutaan nopeasti, mutta ikävystytään vielä nopeammin?

luulenpa että kannattaa mielluummin satsata siihen lottoon!

Niinpä täällä netissä deittailu on liian helppoa ja vaivatonta, toisen ku pystyy heivaan puis enenkö jo aloittaakaan. Live tapaamisissa kun lopettaminen on melkein mahdotonta jos toisen kuva on jo iskostunut takaraivoon ja sydän alkaa lepattaan :)
        Itsellänikin juuri tuo probleema et näillä ulkoisilla avuilla ei oikein hirveemmin pääse juhlimaan ni ei saa edes saumaa näyttään itsestään niitä parhaita puolia. Minkäs teet kun ensivaikutelma näissä nettiprofiileissa ja live tapaamisissa ei ole häävi ni ei kerkiä kertakaikkiaan näyttään itsestään niitä positiivisia puolia :) . Itselläni on jotenkin tullut se vaikutelma et mun profiilin jarruttavana tekijänä on ulkonäkö, koko ja tupakki, en tiedä voin olla väärässä ?
        Yksi seikka on ainoa mihin voi vaikuttaa no ehkä ulkonäkö mut siihen ei auta ku kirugin veitsi mut nekään ei ihmeisiin pysty joa aihio on susi :). Koko on mitä on siihen voi vähän vaikuttaa mut ei paljoa.
        Niin ja ku toi lottokin on niin ikävä laji et ilon purkaukset on siinä niin turkkasen vähissä ja lotto lappukaan ei kotio tullessa paljoakaan lämmitä ! :)

Niin ja taitaa miehilläkin olla samainen vika tuossa innostumisessa !

• se tyyppi?
        hossi kirjoitti:

Niinpä täällä netissä deittailu on liian helppoa ja vaivatonta, toisen ku pystyy heivaan puis enenkö jo aloittaakaan. Live tapaamisissa kun lopettaminen on melkein mahdotonta jos toisen kuva on jo iskostunut takaraivoon ja sydän alkaa lepattaan :)
        Itsellänikin juuri tuo probleema et näillä ulkoisilla avuilla ei oikein hirveemmin pääse juhlimaan ni ei saa edes saumaa näyttään itsestään niitä parhaita puolia. Minkäs teet kun ensivaikutelma näissä nettiprofiileissa ja live tapaamisissa ei ole häävi ni ei kerkiä kertakaikkiaan näyttään itsestään niitä positiivisia puolia :) . Itselläni on jotenkin tullut se vaikutelma et mun profiilin jarruttavana tekijänä on ulkonäkö, koko ja tupakki, en tiedä voin olla väärässä ?
        Yksi seikka on ainoa mihin voi vaikuttaa no ehkä ulkonäkö mut siihen ei auta ku kirugin veitsi mut nekään ei ihmeisiin pysty joa aihio on susi :). Koko on mitä on siihen voi vähän vaikuttaa mut ei paljoa.
        Niin ja ku toi lottokin on niin ikävä laji et ilon purkaukset on siinä niin turkkasen vähissä ja lotto lappukaan ei kotio tullessa paljoakaan lämmitä ! :)

Niin ja taitaa miehilläkin olla samainen vika tuossa innostumisessa !

Näinhän tämä juttu näyttää etenevän...

Se viulistibimbo Linda Lampenius sanoi jossain lehdessä että "tuskin ikinä löydän sitä oikeaa..." (tilitti eroaan julkisesti) ilmeisesti epätieto ja yksinäisyys vaivaa kaikkia, siis ihan tasapuolisesti oli se naamavärkki minkä näköinen tahansa!

mutta silti toivon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      127
      7148
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4944
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4286
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      281
      1718
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1466
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe