Heips!
Kyselisin teiltä, mitä voisin ostaa poikaystäväni vanhemille joulutervehdykseksi?
Olosuhteidenpakosta olen viettänyt aikaani hänen vanhempiensa luona aika paljon ja haluaisin kiittä heitä vieraanvaraisuudestaan tällätavoin.
Lahjaideoita
5
1100
Vastaukset
- Onneton
Suosittelen aina kynttilöitä (esim. marmorikynttilät), kun ne on niin upeita ja sopii jouluun ja muutenkin talveen.
- A. Allerginen
Kauniit, mutta tuoksuttomat kynttilät ovat luultavasti tervetulleita.
- tonttu
Itselle tulee mieleen juurikin kynttilät kuten edelliselläkin. Tai sitten esim. Iittalan lasituikkuja (arvostettuja ja löytyy erilaisia/eri hintaluokkaa) tai muuta tällaista, esim astioita. Tiedätkö keräävätkä appivanhempasi jotain tiettyä astiasarjaa?
tai
Kokoa herkkukori,jossa on esim.viiniä/glögiä, joulusuklaata, pähkinöitä, hedelmiä, juustoja jouluisia lautasliinoja... ihan mitä tahansa jouluun liittyvä. Tämä ei ainakaan voi kovin pahasti epäonnistua :) - voi parhaiten
osoittaa arvostustaan: että on itse oikeasti nähnyt vaivaa. Lehdissä on runsaasti helppojakin ideoita. Tai käy Sinooperissa katselemassa.
Esim. kaunis astia, joka sisältää omatekemää syötävää. Tai joskus ostin valmiit lapaset/ sukat, joita koristelin itse huovutuksilla ja kirjailuilla (nimikoinnin omatekoisuudesta ei voi erehtyä).- katja
Minä sain tuossa yks päivä lahjaidean appivanhemmilleni kävellessäni erään käsityöliikkeen ohi.
Tee kaksi tyynyliinaa, ihan perusvalkoinen on hyvä. Paina toiseen "Onnen salaisuus..." ja toiseen "...on rakkaus ja luottamus."
Meikäläisen mielestä hieno idea, kertoo appivanhempien välisestä rakkaudesta, sinun ja Hänen välisestä rakkaudesta, sekä myös sinun ja appivanhempiesi välisestä rakkaudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770