tarkistatteko etukäteen

tietoja?

Tarkistatteko etukäteen nettitreffikumppanin puhelinnumeron perusteella hänen nimeään ja osoitettaan numeropalvelusta ihan vaan uteliaisuudesta tai "varmuuden vuoksi"?

8

4102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treffejen jälkeen

tai esim auton rek.numeron perusteella omistajan?

• omat tiedot annan

annan myös omat tiedot, jotta vastapuoli voi tarkistaa.

tähän olen päätynyt koska olen saanut rehellisiä vastauksia monilta miehiltä. on tullut puhelinnro joka ei ole salainen jne.

20v. poikani esiintyy netissä omalla nimellään. ihmettelin. hän sanoi ettei hänellä ole mitään salattavaa eikä piilotettavaa joten hän voi sen tehdä. esiintyä julkisesti itsenään.

• lhhlkjlj

Minun puolestani kukin saa esiintyä ihan minä haluaa.

Naiset ovat oikeastaan hämmästyttävän rehellisiä, mitä nyt hieman kaunistelevat painoaan ja koulutustaan. Eikä niissäkään kukaan suoraan ole valehdellut vaan käyttänyt kiertoilmauksia jotka tunnistaa helposti.

Itse olen rehellinen, jos joku kysyy niin voin kertoa nimeni. Tai sitten en, jos ei kiinnosta.

• Asiasta huvittunut

Kerran olen tarkistanut, kun en baari-illan jälkeen muistanut mikä tytön etunimi oli. Olis ollut noloa, jos olis treffeillä käynyt ilmi, että olin etunimen unohtanut.

• Kokemusta

olen tarkistanut. On käynyt niinkin, että miehen puhelinnumero on ollut äidin, siskon tai ex-seurustelukumppanin nimellä. Sitä alkaa miettimään mikä tyypissä on vikana, tai miten hänen asiansa ovat kun puhelinta ei ole omalla nimellä.
      Eli miehen osoite ja nimi tiedossa, samassa osoitteessa puhelin naisen nimellä ja sinkku pitäisi olla.
      Tällaisessa tapauksessa jätän treffit väliin. Ei kiinnosta alkaa sotkuja selvittämään. Taitaa olla elämäntilanteessa jotain pielessä, jos puhelimen pitää olla jonkun toisen nimissä.

• Huithait

Aina tarkistan kaiken mahdollisen, puhuuko mies totta vai ei. Kaikki mitä voi tarkistaa, tarkistan. Monet huijaavat ja keksivät kaikenlaisia stooreja, ammatteja ym.

• joku2

Ainahan tarkistaminen ei onnistu, jos numero on salattu. Tosin jos on tuttuja puhelinyhtiössä tai poliisissa ni ei salauskaan oo esteenä :)

• tiedot myös...

...parhaalle ystävälleni ennen treffejä ja sovin hänen kanssaan vielä senkin, että soitan yiettyyn kellonaikaan ja ilmoittaudun vielä treffien päätyttyä. Eli teen täysin ohjeiden mukaan, enkä missään tapauksessa sovi treffejä mihinkään vain kaksistaan tuon treffattavan kanssa. Hyvin on mennyt ja ihannekumppani löytyi neljänsien treffien jälkeen;-) Onnea myös muille ja treffailkaa turvallisesti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe