USA:ssa käytetään ainakiin tietyillä alueilla bootseja puvun kanssa. Miten Suomessa, onko tyylirikko ?
Bootsit puvun kanssa
5
1249
Vastaukset
- ja..
Afrikassa munat peitetetään lehdillä, jos niilläkään.
Se, että Amerikassa pukeudutaan huonosti ei ole syy pukeutua samoin.
Voit pitää puvun kanssa buutseja rennommissa tilaisuuksissa. Jos jalkaasi ne saappaat vetäset niin solmiota ei silloin pidetä.
Ei herneitä parista ekasta rivistä:) - viiksisurffaaja
Todellakin sopii mustat bootsit mustan puvun kanssa! Erittäin cool. Varmasti tulee kehuja ja haukkuja.
- ManInBlackBoots
Niukasti on kertynyt juttua aiheesta... Noiden viestien jälkeen on bootseja nähty linnassakin, saa nähdä miten tänä syksynä.
Harvoin käyn pukujuhlissa enkä yhtään pidä pukukengistä. Olen pitänyt bootseja mustan puvun kanssa muutaman kerran. Pari naista on kehunut, negatiivista ei ole koskaan päin naamaa tullut, mutta voihan se olla ettei kukaan uskalla. Uskaltaisiko anonyymisti?
Saappaat on siis aitoa käsityötä, arvokkaammat kuin monen normimiehen pukukengät ja arvonsa mukaan hoidetut, mustat ja hillitysti muotoillut.
Junttia se voi olla, muttei kai mautonta. Makuhan se on huonokin maku... Ja sanotaan että säännöt pitää tuntea jotta niitä osaa tyylikkäästi rikkoa tjsp.
Mielestäni mautonta on se, jos on kalliin puvun kanssa solmio Prisman alelaarista.- mord fustang
Käytän python buutseja ja isoa vyönsolkea puvun kanssa säännöllisesti,hiukset huolitellusti rock ja pularit. ei oo kukaan haukkunu/arvostellu luulleet varmaa artistiksi.
- vapaalla ok
On ainakin bisnespukeutumisessa. Aika dorkan näköistä, jos joku on kuin teksasilainen öljypohatta. Jos muuten haluaa pitää pukua, niin miksei. Vielä stetson päähän niin a vot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978