Yökerhon vessassa paneminen

Mr_Furious

Eräs pitkäaikainen fantasiani olisi panna/saada suihinotto baarin vessassa. Eilen homma oli jo lähellä kun olimme muutamalla, mutta tytöltä meni sisu kaulaan. Normaalipanot siitä olisi hoitunut, mutta kun tänään piti tulla töihin, niin piti koittaa täyttää fantasiaani että olisi päässyt muijasta nopeasti eroon.
Löytyykö kokemuksia baarin vessoista? Ja nyt en tarkoita sen oman hanipuppelin kanssa, kun seksielämä on tylsistynyt ja halutaan "elää vaarallisesti". Eli baarista tuntematon muija, ja vessaan hoitamaan.. kertokaa

21

25761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.fast

olin kerran yhessä yökerhossa vantaalla ja yllätys yllätys tuli täysin tuntematon nuori neiti istumaan pöytäämme jossa olimme kavereitteni kanssa. no katselimme toisiamme flirttailevasti(tykkään flirttailusta.ja olin silloin kihloissa),kunnes hän laittoi käden reisilleni ja tottakai mulla alkoi melkein samantien seisomaan ja ennenkaikkea panettamaan joten tein saman ja laitoin myös oman käteni hänen reidelle,mutta vähän lähemmäksi pimpsaa.siinä vähän aikaa juteltuamme ja paikkoja kokeiltua sanoi nainen et se menee vessaan "pissalle" et tahdonks tulla mukaan! vittu mä olin innoissani,koska kyseessä oli eka kerta raflan vessassa ni sanoi et joo...mut mä epäröin kuiteski ja luulin et se on joku mun muijan virittämä ansa jne. no me mentiin inva vessaan ku sitä ei kukaan käyttäny ja se oli yksittäis wc! se avas mun housut ja otti sen suuhun jne jne. sain helvetin hyvät kyydit ja nainenki tykkäs!tultiin veke ni joku tarjoilija tms. oli kuullu voihkintaa wc;stä ni sinne meni joku siivooja rättien ja muiden tarvikkeiden kans! meit vaan nauratti ja kaverit pöydässäki arvas mitä me oltiin tehty ku oli niin punaset naamatki! oli kiva maistaa kiellettyä hedelmää!!suosittelen! ps.ikinä en kihlatulleni kiinni jäänyt!!

• nuormiäs

voi kihlattu-raukkaa... tuommoseen paskaan niinku sinä rakastu... säälin sitä, sua vielä enemmän

• Tyttö-80

Just tollasiin paskoihin me naiset rakastutaan. Voi meitä raukkoja!

• Yök

Otti sun kusisen ja likasen mulkkus suuhun suoriltaan! Hyi helvetti!! Tais olla vaan fantasiaa toi tarina...

• =(

mr.Fast mä vaan toivon että sä joskus tajuat kuinka tyhmä olet! Mä toivon että joudut kokemaan sen että joku sulle todella rakas ihminen pettää sua, koska vain siten sä voit tajuta kuinka sä pystyt pilaamaan jonkun elämän. Kaiken sä kyllä tulet löytämään edestäs ja muista sillon kuinka " hyvältä tuntui maistaa kielettyä hedelmää" ja hajoo siihen paskaan oloon

• mr.fast
        =( kirjoitti:

mr.Fast mä vaan toivon että sä joskus tajuat kuinka tyhmä olet! Mä toivon että joudut kokemaan sen että joku sulle todella rakas ihminen pettää sua, koska vain siten sä voit tajuta kuinka sä pystyt pilaamaan jonkun elämän. Kaiken sä kyllä tulet löytämään edestäs ja muista sillon kuinka " hyvältä tuntui maistaa kielettyä hedelmää" ja hajoo siihen paskaan oloon

joo ekanrakkauden kans kävi niin miten sä toivoit ja sattu niin saatanasti!!mut nyt oon nähny muutaki ku nälkää,et mua ei naiset enää satuta! et semmosta =) hyvät syksyt sullekkin!

• Hmm..
        mr.fast kirjoitti:

joo ekanrakkauden kans kävi niin miten sä toivoit ja sattu niin saatanasti!!mut nyt oon nähny muutaki ku nälkää,et mua ei naiset enää satuta! et semmosta =) hyvät syksyt sullekkin!

Hassua, minä taas poikittain, tai ainakin erimieltä..

Jäi sellanen mielikuva, että nainen ei tullu raiskatuks vaan omasta vapaasta tahdostaan lähti mukaan.

Jokainen tehköön itse omat virheensä ja maksakoon niistä, kuka katsoo olevansa niin täydellinen, että voi heittää ensimmäisen kiven.

Mä en oo pettäny ketään. En oo seurustellukaan kenekään kans, että olisin voinu pettää, mut nykyisessä kaksinaismoraalin aikakaudessa taitaa olla yks helvetin sama mitä sitä tekee, kunhan ei kiinni jää.

Mulle parisuhde on pyhä, mutta ei minusta oo tuomitsemaan. Enkä väitä, että jättäisin 100%sen varmasti koskematta varattuun mieheen.

Mietin vaan, että kun kaikkialla korostetaan nautintoa ja seksiä, ja naiset ite pukeutuu niinku huorat, ni miten voi odottaakaan muuta kuin syrjähyppyjä...

Tai sit ollaan tekopyhiä ja kintut ristissä ja ei voida ottaa suihin tai ei ainakaan loppuun asti.. kaikki on niin yäk ja yäk ja yäk! Anaaliin ei saa edes yrittää ku joku kumminkaimanserkunkissankävelyttäjänsaunakaverinsisko sano, että se sattuu!!!

Ollaan niin ennakkoasenteisia kaiken suhteen ja sit muka korostetaan ennakkoluulottomuutta ja avoimuutta!! Teeskennellään suvaitsevaista ja herra ties mitä!!! ja ite ei kuitekaan olla sitä.

Parisuhde ei toimi ilman, että osaa antaa anteeksi toiselle. Ja tuntuuki, että ku toinen pettää, ni omaa syyllisyyden tunnetta, epävarmuutta, riittämättömyyden tunnetta peittää sillä, että on loukkaantunu ja ei voi antaa anteeks.

Mä ite tiedän olevani tosi huono kaikissa ihmissuhteissa, mutta sen tiedän, että osaan antaa anteeksi ja unohtaa. Mulla on vakisuhde, mutta en loukkaantuis, jos mies hakis jotain sellasta muualta, mitä ei minulta saa. Se kun on hänen elämänsä, ei minun. Mut en väitä, että haluaisin tietää niistä suhteista.

Loppujen lopuks, tiedän kuitenki, että mieheni ei petä. Olen hänelle niin paljon kaikessa vähyydessäni, pienuudessani, epäsovinnaisuudessani..

Mutta ymmärrän sinua mr.fast. Ehdottomasti. Mukavaa syksyä!

• sdf
        mr.fast kirjoitti:

word up bitch!
        munki ensirakkaus teki mulle satuttavan tempun ja enää ei tytöt mua kyl satuta!

• Chilu
        Yök kirjoitti:

Otti sun kusisen ja likasen mulkkus suuhun suoriltaan! Hyi helvetti!! Tais olla vaan fantasiaa toi tarina...

Luitko edes tuota viestiä kokonaan? Hänhän sanoi että juttu oli _LÄHELLÄ_ ei niin että mitään olisi tapahtunut.. Huoh.

• Kantsu

Olin erään helsinkiläisen yökerhon baarissa ja siihen tuli pantavannäköinen naikkonen. Minä kysyin että mentäskö paneskelemaan vessaan. Naikkonen sanoi, että mennään vaan. Niin me sitten mentiin. Nainen edellä ja minä perässä ja sitten loppujan en jaksa kertokaan.

• katja

..että eikö susta todellakaan tuntunut pahalta sinä yönä hiipiä kihlattusi viereen sänkyyn ja olla niinku mitään ei olis tapahtunut? eikö omatunto yhtään kolkuttanut? en halua tuomita, vaan olen itse pettänyt kumppaniani, ja vaikka kielletty hedelmä olis ollu kuinka hyvää tahansa, mulla on jälkeenpäin ollu aivan tosi kamala olo. sellanen etten ansaitsis sitä hyvää ihmistä joka laittaa sydämensä ja luottamuksensa ja koko sielunsa muhun.niin paha olo että olisin voinu oksentaa. sen takia en ikinä enää petä ketään, eli loppujen lopuksi itsekkäistä syistä..
        ja haluisin vielä udella, että jos ei morkkis tosiaan iskeny, rakastatko/rakastitko kihlattuasi TODELLA? sanoit että olit SILLOIN kihloissa, etkö enää ole? mitä tapahtui?

• mr.fast
        katja kirjoitti:

..että eikö susta todellakaan tuntunut pahalta sinä yönä hiipiä kihlattusi viereen sänkyyn ja olla niinku mitään ei olis tapahtunut? eikö omatunto yhtään kolkuttanut? en halua tuomita, vaan olen itse pettänyt kumppaniani, ja vaikka kielletty hedelmä olis ollu kuinka hyvää tahansa, mulla on jälkeenpäin ollu aivan tosi kamala olo. sellanen etten ansaitsis sitä hyvää ihmistä joka laittaa sydämensä ja luottamuksensa ja koko sielunsa muhun.niin paha olo että olisin voinu oksentaa. sen takia en ikinä enää petä ketään, eli loppujen lopuksi itsekkäistä syistä..
        ja haluisin vielä udella, että jos ei morkkis tosiaan iskeny, rakastatko/rakastitko kihlattuasi TODELLA? sanoit että olit SILLOIN kihloissa, etkö enää ole? mitä tapahtui?

no kyllähän sä itsekkin(pettäneenä)tiedät millast on mennä toisen viereen nukkumaan,kun on pettäny!!! pahalt kyl tuntu vasta aamulla,kun selvisin ja muistelin mitä oli tapahtunu. se olo on todellakin kauhea,mut tekemätöntä ei saa tekemättömäks vaikka kuinka haluais! ja tottakai mä rakastin mun kihlattua mut ku on sopiva määrä viinaa päässä JNE JNE. joo... en oo enää kihloissa rakkaus hiipui pikkuhiljaa pois ja kaikki oli niin rutiinia siinä suhteessa ja sitä yritettiin lukemattomia kertoja korjata ym. ja niinku sanoin koskaan en jääny kiinni tästä ravintola reissusta ja jälkeenpäin ku ajattelen niin en kyl kadukkaan!!!!

• jepsis
        Hmm.. kirjoitti:

Hassua, minä taas poikittain, tai ainakin erimieltä..

Jäi sellanen mielikuva, että nainen ei tullu raiskatuks vaan omasta vapaasta tahdostaan lähti mukaan.

Jokainen tehköön itse omat virheensä ja maksakoon niistä, kuka katsoo olevansa niin täydellinen, että voi heittää ensimmäisen kiven.

Mä en oo pettäny ketään. En oo seurustellukaan kenekään kans, että olisin voinu pettää, mut nykyisessä kaksinaismoraalin aikakaudessa taitaa olla yks helvetin sama mitä sitä tekee, kunhan ei kiinni jää.

Mulle parisuhde on pyhä, mutta ei minusta oo tuomitsemaan. Enkä väitä, että jättäisin 100%sen varmasti koskematta varattuun mieheen.

Mietin vaan, että kun kaikkialla korostetaan nautintoa ja seksiä, ja naiset ite pukeutuu niinku huorat, ni miten voi odottaakaan muuta kuin syrjähyppyjä...

Tai sit ollaan tekopyhiä ja kintut ristissä ja ei voida ottaa suihin tai ei ainakaan loppuun asti.. kaikki on niin yäk ja yäk ja yäk! Anaaliin ei saa edes yrittää ku joku kumminkaimanserkunkissankävelyttäjänsaunakaverinsisko sano, että se sattuu!!!

Ollaan niin ennakkoasenteisia kaiken suhteen ja sit muka korostetaan ennakkoluulottomuutta ja avoimuutta!! Teeskennellään suvaitsevaista ja herra ties mitä!!! ja ite ei kuitekaan olla sitä.

Parisuhde ei toimi ilman, että osaa antaa anteeksi toiselle. Ja tuntuuki, että ku toinen pettää, ni omaa syyllisyyden tunnetta, epävarmuutta, riittämättömyyden tunnetta peittää sillä, että on loukkaantunu ja ei voi antaa anteeks.

Mä ite tiedän olevani tosi huono kaikissa ihmissuhteissa, mutta sen tiedän, että osaan antaa anteeksi ja unohtaa. Mulla on vakisuhde, mutta en loukkaantuis, jos mies hakis jotain sellasta muualta, mitä ei minulta saa. Se kun on hänen elämänsä, ei minun. Mut en väitä, että haluaisin tietää niistä suhteista.

Loppujen lopuks, tiedän kuitenki, että mieheni ei petä. Olen hänelle niin paljon kaikessa vähyydessäni, pienuudessani, epäsovinnaisuudessani..

Mutta ymmärrän sinua mr.fast. Ehdottomasti. Mukavaa syksyä!

ai et oo koskaan seurustellu, ettet ois voinukaan pettää mutta sitte alalaidassa lukeeki että sä seurustelet... No oisithan sä voinu sitte pettää ja OLETHAN SÄ SILLON SEURUSTELLU, ainakin sen aikaa kun olet sen "kultas" kanssa.

• sande

oksettavaa tommonen... vähäkö oot kusipää jätkä!!!!!!!!!!!

• Mr_Furious

Aivan normaali tyyppi, sitäpaitsi juuri nyt ajattelin etsiä jonkun mukavan tytön tyttöystäväkseni, ja tasoittaa epävakaata elämääni. Siis ihmissuhteiden puolesta epävakaata. Muuten menee hyvin.
        Tuo nyt vaan sattuu oleen mun fantasia, mutta ei pakkomielle, ja sillä selvä. Kai siinä on jokin puolijulkisen paikan tuoma kiihotus, ja vielä ekstrana päälle tuntematon nainen. Ja uskoisin että se on haluna myös monelle naiselle. Jakkupukunaiset nimeenomaan tykkää olla välillä "likaisia lumppuja". Mutta jos se ei suhun iske niin ei siinä mitään..

• mr.fast

älä hauku,kun et tiedä asian laitaa...ja mikä on oksettavaa? taidat olla nylon beatia kuunteleva 14v tai nuorempi kakara,joka on vielä rakastunut siihen bratt bittiin tms. se piirtämis paikka on toisessa osastossa!...vähä oot kusipää muija!!!!!!

• Hmm
        mr.fast kirjoitti:

älä hauku,kun et tiedä asian laitaa...ja mikä on oksettavaa? taidat olla nylon beatia kuunteleva 14v tai nuorempi kakara,joka on vielä rakastunut siihen bratt bittiin tms. se piirtämis paikka on toisessa osastossa!...vähä oot kusipää muija!!!!!!

Ymmärrän edelleen sua, mutta käytä silti asiallista kieltä toisista ihmisistä. Osoittaa huomattavaa kypsyyttä nimittäin.

• miesten vessat

jokin ihmeen into niillä on muutenkin miesten vessoihin tulla

• rajatyöntekijä

opiskeluaikana olin ravintolan keittiössä iltavuorossa,niin eräänä tanssi-iltana pääkokki löyti paikan kylmiöstä (joka sijaitsi samalla käytävällä vessojen kanssa) miehen ja naisen panohommista sieltä,mukavista lämpötiloista!! oli siinä kahvikeskusteluaihe ja nauramista muutamaksi päiväksi!! tapahtumapaikka oli Vaasa

• Manna

Olen kaksi kertaa harrastanut sitä. Ensi kerran just tutustuneeseen mieheen. Ja se oli elämäni kiihottavampia juttuja. Mutta meitä häirittiin niin paljon ettei onnistunut.
      Mutta sitten halusin tehdä sen joskus vessassa yhden miekkosen kanssa Levillä. Siellä vaan oli oltava sitten tosi hiljaa jengiä pomppi vessan ovista koko ajan. Mutta kiihottava juttu. Muuten vielä parempi paikka on lentokoneen vessa. heh.

• mr.fast

lentsikan vessa ois kiva mut se on ....tun ahdas! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe