2cm vaalea karva naamassa

......

Siis en meinannu uskoa aamulla ku katoin peilistä naamaa ja huomasin että poskessa kasvaa karva, joka on niinki pitkä ku 2cm. Se ei kasva lähellä hiusrajaa vaan poskessa... Karva on vaalea mutta silti häiritsee. En kyllä ymmärrä miksen ole huomannu asiaa aikasemmi ku tuskin se on siihe yhessä yössä kasvanut :(.

Pitäisikö se nyppiä pinseteillä vai leikata säännöllisesti lyhyemmäks vai antaa olla?
Ajattelin et jos sais sen juurineen poistettuu se ois hetken aikaa poissa, mutta eikö se sitte kasva tummana takaisin :(.....

Onko kellään vastaavaa ongelmaa

11

4385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttönen85

Itsekin joskus naamastani vastaavan karvan löysin, ja pinseteillä nyppäsin pois, eikä se ole uudestaan kasvanut.

Kai vastaavia pikku "hormonihäiriöitä" ilmestyy lähes kaikille joskus, onneksi ongelma oli helposti korjattavissa! :)

• .....

kunhan pääsen kotia, nii nyppäsen sen poies.

• helpme!!!

entä kun vastaava ongelma esiintyy luomessa. minulla kasvaa luomesta tummia karvoja todella vauhdilla. vaivannut jo pitkään.

• Tyttönen85
        helpme!!! kirjoitti:

entä kun vastaava ongelma esiintyy luomessa. minulla kasvaa luomesta tummia karvoja todella vauhdilla. vaivannut jo pitkään.

Itsellänikin on niskassa luomi, josta kasvaa vähän tummempi karva, sen leikkaan aina saksilla lyhyemmäksi, koska olen kuullut että luomesta ei saisi nypätä karvaa pois. Ainut lopullinen vaihtoehto ongelmaan olisi ilmeisesti luomen poistattaminen, mutta siihen en viitsisi ryhtyä, koska oma luomeni on todella pieni, korkeintaan nuppineulan pään kokoinen...

• hapsukas
        helpme!!! kirjoitti:

minä olen luomessa kasvavan karvan katkaissut sellaisella kulmakarvojen siistijällä jo monta vuotta eikä se ole siitä "suuttunut"

• -p-
        helpme!!! kirjoitti:

Kannattaa käydä tarkistuttamassa se luomi lekurilla. Oikeasti.

• neito
        -p- kirjoitti:

Kannattaa käydä tarkistuttamassa se luomi lekurilla. Oikeasti.

Enpä usko että lekuri on tässä tilanteessa tarpeen, siis jos luomesta kasvaa karva. Luomihan nimittäin ei ole pahanlaatuinen, jos siitä kasvaa karva/karvoja, päinvastoin, silloin tietää ettei ole hätäpäivää. Enkä nyt tarkoita että kaikki luomet mistä ei karvoja kasva, ovat pahanlaatuisia..

• I also have nevus
        Tyttönen85 kirjoitti:

Itsellänikin on niskassa luomi, josta kasvaa vähän tummempi karva, sen leikkaan aina saksilla lyhyemmäksi, koska olen kuullut että luomesta ei saisi nypätä karvaa pois. Ainut lopullinen vaihtoehto ongelmaan olisi ilmeisesti luomen poistattaminen, mutta siihen en viitsisi ryhtyä, koska oma luomeni on todella pieni, korkeintaan nuppineulan pään kokoinen...

"koska olen kuullut että luomesta ei saisi nypätä karvaa pois."

Aina kun minä nään luomessani karvan, niin heti pinseteillä vedän sen pois - monen monta vuotta olen siten tehnyt ja mitään kauheeta ei ole tapahtunut.

• mullakin karva

hei! huomasin juuri saman jutun toissa aamuna poskellani..ja panikoinut samaa asiaa.. nyt otin sen pois ja pelkään että kasvaa uusi ja vahvempi tilanne..=(

• ;((((

ulla kanssa mut se oli otsassa ei siis hiusrajalla. se karva on niin heikosti kiinni että saa sen kynsillä nappastua.. oli kerran 2 samaan aikaan vierekkäin ja nyt taas oli ilmestyny. mikä ihme se on!!

• asdasdasdasd....
        ;(((( kirjoitti:

ulla kanssa mut se oli otsassa ei siis hiusrajalla. se karva on niin heikosti kiinni että saa sen kynsillä nappastua.. oli kerran 2 samaan aikaan vierekkäin ja nyt taas oli ilmestyny. mikä ihme se on!!

On teiläkin ongelmat :´D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe