MIstä saa hyviä biljardi mailoja vantaa, helsinki? halvalla
biljardi mailat!
24
13657
Vastaukset
- mailoista
Aloita etsimään vaikka biljardikeppiä.
- ollisole
niin no biljardikeppejä. TÄnään just mietin et onks ne mailoja vai keppejä. ja tiesin et on keppejä, mut silti laitoin mailaksi. semmosta se on!
- jjjjjjjjjjjjjjj
ollisole kirjoitti:
niin no biljardikeppejä. TÄnään just mietin et onks ne mailoja vai keppejä. ja tiesin et on keppejä, mut silti laitoin mailaksi. semmosta se on!
Köö on oikea nimitys, jos sallitte vielä tarkentaa! Kyllähän noita löytyy, esim pikku-huopalahdessa on hyvä liike Golf-sopin yhteydessä.
- hyvää ja halpaa
samasta kepistä. Pari hunttia menee ainakin, jos käyttökelpoista haet.
- Meucci
Ostin oman kööni 80 eurolla, aika edullinen ja ainakin mulle tarpeeksi hyvä, kun en muutenkaan ole mikään kummoinen pelaaja ni en tartte kovin kummosia välineitäkään...
- olla nimimerkin
Meucci kirjoitti:
Ostin oman kööni 80 eurolla, aika edullinen ja ainakin mulle tarpeeksi hyvä, kun en muutenkaan ole mikään kummoinen pelaaja ni en tartte kovin kummosia välineitäkään...
mukainen.... Oma Meuccini maksoi inan päälle 300 egee mut on hintansa arvoinen....
- Meucci
olla nimimerkin kirjoitti:
mukainen.... Oma Meuccini maksoi inan päälle 300 egee mut on hintansa arvoinen....
En omista kyseisen merkkistä köötä, nimimerkki tuli ihan muulla tapaa, olen kokeillut pelata Meuccilla, se ei istu mulle, en 'tunne' köötä omakseni, mutta enpä kyllä halajakkaan sellaista laatuköötä, pärjään ja voin pelailla ihan perusköölläkin.
Ja olen tietoinen Meuccien hinnoista, itse haluaisin kyllä eräänlaisen Meuccin, mutta tulee hieman liian kalliiksi. - Meucci
Nytpä on nimimerkin mukainen köö, ainakin pian...
- ateisti20
Ostin Meuccin vuonna 1994, ja hyvin tuo toimii edelleen. Maksoi 1700 silloista rahaa, mutten ole katunut...
- Meucci
ateisti20 kirjoitti:
Ostin Meuccin vuonna 1994, ja hyvin tuo toimii edelleen. Maksoi 1700 silloista rahaa, mutten ole katunut...
Kun oppisi vielä pelaamaan sillä, mutta vanha ystäväni sanoikin että pelaamalla oppii ja kannattaa välillä käyttää ihan talon tikkuakin.
- playah
ärsyttää tollast brassailijat, jotka ei osaa edes pelata, mut kuvittelee olevansa jotain vaan koska on pistänyt tikkuunsa pienen omaisuuden! keppi ei yleensä hinnan mukana huomattavasti parane.. tärkeintä on omat taidot, ja tottuminen yhteen keppiin!!
- The Rat
Ritzissä taitaa vieläkin olla biljardihuolto, sieltä ainakin itse hain ainoan halpakeppini...
Ja tietysti "ammattilaisten" vanhoja keppejä voi kysellä. Muutaman olen niitä ostanut ja pari ihan hyvääkin on matkaan osunut...- dfdsfdsf
Sanoisin vinkkinä, että mieluummin käytetty ja hyvä, kuin halpa ja paska. Ostin pari vuotta sitten 220 euron uuden kepin ja vuoden päivät
se kesti. Nykyisen keppini hankin käytettynä samalla hinnalla ja ja on kunnon tekoa.
- ggggg11
Kun selailin nettiä niin ainakin täällä oli halvalla kunnonkin keppiä. www.teippiville.net
- Pietu
Helsingistä biljardihuollosta ainaki. Ja netin kautta tilaamalla www.balls.fi ja www.biljarditarvike.fi
Jos haluat hyvän ja halvan "köön" niin sinun täytyy ostaa kaksi keppiä hyvä ja halpa... Toki moni tekeekin näin koska huitovat alotuksessa mielipuolisesti koska se on "hienoo" niin säästyy parempi keppi pelikunnossa... Muista ostaa myös maila laukku mihin kumpikin maila mahtuu mukavasti... Tämä on lajina jossa hinnalla voi prässäillä koska rahaa voi tuhlata aika rajottomasti... Mutta minä siotin peräti 80 "eskoo" mailaan ja kassiin... ja olenhan jo voittanut pari peliäkin... :) Mutta kyllä sillä muutaman vuoden olen jo pelanutkin... Eikä ole käyristynytkään... Nahka siihen pitää kyllä vaihtaa aika ajoin... Mutta niissäkin on laatu hinta suhde jos ostaa halpaa ei saa hyvää...
- se on
Ei hyvää ja halpaa keppiä olekkaan. Kelpo keppejä sitten saa jo 100 eskon hintaan ja halvemmalla. Ja tuosta aloituksesta: on niitä raskaita aloitus ja hyppyykeppejäkin olemassa. Kulkee nimellä J/B cues. Jos erikseen haluaa ostaa.
Mut aina ei ole järkevää sijoittaa montaa sataa euroa kepukkaan jos ei sillä pelaa. Mutta jos lajista on innostunut ja aktiivisesti harrastaa niin kyllä se 500 ekee keppiin on pikku summa. Aivan oikeasti on. Kun vertaat mihin tahansa harrastukseen niin 500 on pikku raha.
- Ei Hki
www.biljardikepit.fi sivuilla on joskus tarjouksia
Meiltä saattaa löytyä muutamia kymmeniä n. 100€:n keppejä jotka on hyvinkin laadukkkaita aloittelevalle pelaajalle.
http://www.biljarditarvikkeet.fi/
Low def jutut on sitten erikseen (kalliita) mutta ei niillä kaikki tykkää pelata.
Edelliselle kirjoittajalle tiedoksi:
Breikit ja jumpit ei suinkaan pääsääntöisesti ole kovn raskaita vaan kevyitä
koska ne pitää saada nopeasti liikkeelle.- Pool, Snooker,Kaisa
Kepin tasoerot ovat yllättävän vähäisiä. Voit omistaa tuhansien eurojen laatuköön, jossa on helmiäisistutukset, hopeoidut jointit jne jne..
Mutta mutta.. Biljardikepin merkitys itse lyöntiin on aika vähäinen. Keppi on yleensä kaksiosainen ja se on tehty puusta. Päässä on tippi. eli pala nahkaa.
Hintaa tärkeämpi asia on tuntuma keppiin. Suosittelen että ostat suoran köön ja valitset eri painoisista vaihtoehdoista sen joka tuntuu käteesi parhaimmalta.
Esimerkiksi 6 kertainen Snooker-ammattilainen Stephen Hendry pelasi ja voitti usean maailmanmestaruuden halvalla ja vanhalla salikepillä, joka oli hieman vino. Hän sai testattavaakseen uusia hienoja "laatukeppejä", mutta ne eivät hänelle kelvanneet. Hyvä pelaaja pelaa hyvin millä tahansa kepillä, jos tippi on kunnossa. Sen sijaan monessa muussa lajissa välineillä on paljon enemmän merkitystä menestymiseen. Laskettelija tarvitsee nopeat ja laatusukset ja ilman niitä ei voi menestyä. Tennispelaajat tarvitsevat laatumailan sillä Grandslam tasoisia voittoja ei voi tulla marketin 20 euron ritsalla. Snooker tai Pool pelaaja voi voittaa MM-Mestaruuden salikepillä, jos peli kulkee ja on sinut kepin kanssa.- Anonyymi
näin on
- 9-pallo mestari
Mä voitan kaikki vaikka kävelykepillä.
- tomekki8080
saat multa hyvän ja suoran kepin. putti on sneaky pete ja safti on mcdermot i3. oikeesti hyvä ja toimiva keppi. kysy suoraan. 044-3271280 .tomppa
- Anonyymi
on se sit mikä kysymys tahansa niin täällä on ihmisiä jotka kysyy neuvoja jotenka jos pidettäis asialliasta linjaa kiitos jos et tiedä kysy lapset ja lässyt menkää muille kanaville t.jope 64 alias k.löppönen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758