biljardi mailat!

ollisole

MIstä saa hyviä biljardi mailoja vantaa, helsinki? halvalla

24

12808

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mailoista

      Aloita etsimään vaikka biljardikeppiä.

      • ollisole

        niin no biljardikeppejä. TÄnään just mietin et onks ne mailoja vai keppejä. ja tiesin et on keppejä, mut silti laitoin mailaksi. semmosta se on!


      • jjjjjjjjjjjjjjj
        ollisole kirjoitti:

        niin no biljardikeppejä. TÄnään just mietin et onks ne mailoja vai keppejä. ja tiesin et on keppejä, mut silti laitoin mailaksi. semmosta se on!

        Köö on oikea nimitys, jos sallitte vielä tarkentaa! Kyllähän noita löytyy, esim pikku-huopalahdessa on hyvä liike Golf-sopin yhteydessä.


    • hyvää ja halpaa

      samasta kepistä. Pari hunttia menee ainakin, jos käyttökelpoista haet.

      • Meucci

        Ostin oman kööni 80 eurolla, aika edullinen ja ainakin mulle tarpeeksi hyvä, kun en muutenkaan ole mikään kummoinen pelaaja ni en tartte kovin kummosia välineitäkään...


      • olla nimimerkin
        Meucci kirjoitti:

        Ostin oman kööni 80 eurolla, aika edullinen ja ainakin mulle tarpeeksi hyvä, kun en muutenkaan ole mikään kummoinen pelaaja ni en tartte kovin kummosia välineitäkään...

        mukainen.... Oma Meuccini maksoi inan päälle 300 egee mut on hintansa arvoinen....


      • Meucci
        olla nimimerkin kirjoitti:

        mukainen.... Oma Meuccini maksoi inan päälle 300 egee mut on hintansa arvoinen....

        En omista kyseisen merkkistä köötä, nimimerkki tuli ihan muulla tapaa, olen kokeillut pelata Meuccilla, se ei istu mulle, en 'tunne' köötä omakseni, mutta enpä kyllä halajakkaan sellaista laatuköötä, pärjään ja voin pelailla ihan perusköölläkin.
        Ja olen tietoinen Meuccien hinnoista, itse haluaisin kyllä eräänlaisen Meuccin, mutta tulee hieman liian kalliiksi.


      • Meucci
        olla nimimerkin kirjoitti:

        mukainen.... Oma Meuccini maksoi inan päälle 300 egee mut on hintansa arvoinen....

        Nytpä on nimimerkin mukainen köö, ainakin pian...


      • ateisti20
        olla nimimerkin kirjoitti:

        mukainen.... Oma Meuccini maksoi inan päälle 300 egee mut on hintansa arvoinen....

        Ostin Meuccin vuonna 1994, ja hyvin tuo toimii edelleen. Maksoi 1700 silloista rahaa, mutten ole katunut...


      • Meucci
        ateisti20 kirjoitti:

        Ostin Meuccin vuonna 1994, ja hyvin tuo toimii edelleen. Maksoi 1700 silloista rahaa, mutten ole katunut...

        Kun oppisi vielä pelaamaan sillä, mutta vanha ystäväni sanoikin että pelaamalla oppii ja kannattaa välillä käyttää ihan talon tikkuakin.


      • playah

        ärsyttää tollast brassailijat, jotka ei osaa edes pelata, mut kuvittelee olevansa jotain vaan koska on pistänyt tikkuunsa pienen omaisuuden! keppi ei yleensä hinnan mukana huomattavasti parane.. tärkeintä on omat taidot, ja tottuminen yhteen keppiin!!


    • The Rat

      Ritzissä taitaa vieläkin olla biljardihuolto, sieltä ainakin itse hain ainoan halpakeppini...

      Ja tietysti "ammattilaisten" vanhoja keppejä voi kysellä. Muutaman olen niitä ostanut ja pari ihan hyvääkin on matkaan osunut...

      • dfdsfdsf

        Sanoisin vinkkinä, että mieluummin käytetty ja hyvä, kuin halpa ja paska. Ostin pari vuotta sitten 220 euron uuden kepin ja vuoden päivät
        se kesti. Nykyisen keppini hankin käytettynä samalla hinnalla ja ja on kunnon tekoa.


    • ggggg11

      Kun selailin nettiä niin ainakin täällä oli halvalla kunnonkin keppiä. www.teippiville.net

    • Pietu

      Helsingistä biljardihuollosta ainaki. Ja netin kautta tilaamalla www.balls.fi ja www.biljarditarvike.fi

    • Jos haluat hyvän ja halvan "köön" niin sinun täytyy ostaa kaksi keppiä hyvä ja halpa... Toki moni tekeekin näin koska huitovat alotuksessa mielipuolisesti koska se on "hienoo" niin säästyy parempi keppi pelikunnossa... Muista ostaa myös maila laukku mihin kumpikin maila mahtuu mukavasti... Tämä on lajina jossa hinnalla voi prässäillä koska rahaa voi tuhlata aika rajottomasti... Mutta minä siotin peräti 80 "eskoo" mailaan ja kassiin... ja olenhan jo voittanut pari peliäkin... :) Mutta kyllä sillä muutaman vuoden olen jo pelanutkin... Eikä ole käyristynytkään... Nahka siihen pitää kyllä vaihtaa aika ajoin... Mutta niissäkin on laatu hinta suhde jos ostaa halpaa ei saa hyvää...

      • se on

        Ei hyvää ja halpaa keppiä olekkaan. Kelpo keppejä sitten saa jo 100 eskon hintaan ja halvemmalla. Ja tuosta aloituksesta: on niitä raskaita aloitus ja hyppyykeppejäkin olemassa. Kulkee nimellä J/B cues. Jos erikseen haluaa ostaa.

        Mut aina ei ole järkevää sijoittaa montaa sataa euroa kepukkaan jos ei sillä pelaa. Mutta jos lajista on innostunut ja aktiivisesti harrastaa niin kyllä se 500 ekee keppiin on pikku summa. Aivan oikeasti on. Kun vertaat mihin tahansa harrastukseen niin 500 on pikku raha.


    • Ei Hki

      www.biljardikepit.fi sivuilla on joskus tarjouksia

    • Meiltä saattaa löytyä muutamia kymmeniä n. 100€:n keppejä jotka on hyvinkin laadukkkaita aloittelevalle pelaajalle.
      http://www.biljarditarvikkeet.fi/

      Low def jutut on sitten erikseen (kalliita) mutta ei niillä kaikki tykkää pelata.

      Edelliselle kirjoittajalle tiedoksi:
      Breikit ja jumpit ei suinkaan pääsääntöisesti ole kovn raskaita vaan kevyitä
      koska ne pitää saada nopeasti liikkeelle.

    • Pool, Snooker,Kaisa

      Kepin tasoerot ovat yllättävän vähäisiä. Voit omistaa tuhansien eurojen laatuköön, jossa on helmiäisistutukset, hopeoidut jointit jne jne..
      Mutta mutta.. Biljardikepin merkitys itse lyöntiin on aika vähäinen. Keppi on yleensä kaksiosainen ja se on tehty puusta. Päässä on tippi. eli pala nahkaa.
      Hintaa tärkeämpi asia on tuntuma keppiin. Suosittelen että ostat suoran köön ja valitset eri painoisista vaihtoehdoista sen joka tuntuu käteesi parhaimmalta.
      Esimerkiksi 6 kertainen Snooker-ammattilainen Stephen Hendry pelasi ja voitti usean maailmanmestaruuden halvalla ja vanhalla salikepillä, joka oli hieman vino. Hän sai testattavaakseen uusia hienoja "laatukeppejä", mutta ne eivät hänelle kelvanneet. Hyvä pelaaja pelaa hyvin millä tahansa kepillä, jos tippi on kunnossa. Sen sijaan monessa muussa lajissa välineillä on paljon enemmän merkitystä menestymiseen. Laskettelija tarvitsee nopeat ja laatusukset ja ilman niitä ei voi menestyä. Tennispelaajat tarvitsevat laatumailan sillä Grandslam tasoisia voittoja ei voi tulla marketin 20 euron ritsalla. Snooker tai Pool pelaaja voi voittaa MM-Mestaruuden salikepillä, jos peli kulkee ja on sinut kepin kanssa.

      • Anonyymi

        näin on


    • 9-pallo mestari

      Mä voitan kaikki vaikka kävelykepillä.

    • tomekki8080

      saat multa hyvän ja suoran kepin. putti on sneaky pete ja safti on mcdermot i3. oikeesti hyvä ja toimiva keppi. kysy suoraan. 044-3271280 .tomppa

    • Anonyymi

      on se sit mikä kysymys tahansa niin täällä on ihmisiä jotka kysyy neuvoja jotenka jos pidettäis asialliasta linjaa kiitos jos et tiedä kysy lapset ja lässyt menkää muille kanaville t.jope 64 alias k.löppönen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe