Tietääkö joku Nina Holmenin tyttönimen?
Olisin kiitollinen
nina holmen---tyttönimi???
5
2158
Vastaukset
- TIETÄIS SEN
OLISIKO OLLUT JOKIN HAGMAN
JONKUN LÄTKÄILIJÄN SYSTERI???- Maister
Se oli taas Riitta Salin os. Hagman. Matti Hagmanin sisko ja siis Niklas Hagmanin täti.
Mutta Nina Holmen on os. Wärn (s. 29.9.1951 Ähtävä). - Mako
Maister kirjoitti:
Se oli taas Riitta Salin os. Hagman. Matti Hagmanin sisko ja siis Niklas Hagmanin täti.
Mutta Nina Holmen on os. Wärn (s. 29.9.1951 Ähtävä).Hienoo,tuntuu olevan tieto kohdallaan sun nupissa,jatka samaan malliin....
- Anonyymi
wärn ja sit oli tämmönen kun mona-lisa pursiainen ja 80-90 l taittessa nimi päivi tikkanen
- Anonyymi
Rautaa rajalle!...no kyllä ja ruista ranteeseen.
Haluatko parantaa tulostasi vaikka penkkipunnerruksessa tai saada voimaa ja kuntoa vaikka lumitöiden tekoon kotona. Minä teen sinulle voimailuohjelman. Olen harrasatunut voimailua teini-iästä asti ja kikkakolmoset ovat hallussa tällä alalla. Voin tehdä sinulle penkki tai muun voimanosto ohjelman. Minulta löytyy ohjelma aloittelijalle tai hieman pidemmälle ehtineelle. Ota yhteyttä niin löytyy peruspaketit ja konsultointia. Pääkaupunkiseudulla voin tulla kanssasi myös mukaan salille ja neuvoa oikeat suoritustekniikat urheiluvammojen välttämiseksi. Minulta löytyy myös ruokavalio neuvontaa diabeetikolle. Voin neuvoa myös paleoruokavalion perusteet.
Ota yhteyttä minuun osoitteeseen [email protected] niin räätälälöidään sinulle treeniohjelma ja terveet elämäntavat ja hyvä olo uneliaisuuden tilalle. veloitus tapauskohtaisesti selviää ottamalla yhteyttä edellämainittuun sähköpostiosoitteeseen. ravintopaketit ja treeniohjelmapaketit vain 12 euroa kappale sähköpostilla toimitettuna.
Tapaaminen ja Konsultointi Pääkaupunkiseudulla 50 euroa/ tunti 50 euroa alkava tunti.
Pääkaupunkiseudun ulkopuolelta veloitan Bussi/Junalipun hinnan edestakaisin.
Minä tiedän keinot joilla huippunostajat ovat penkanneet 300 kiloa, voin neuvoa mitä tehdä, kun rauta pysähtyy tietyssä vaiheessa nostoa ja näen mistä kiikastaa.
Minun avulla saat myös vetämättömän uneliaisuuden tilalle pirteän ja energisen olon.
Ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682219Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 104879