Tietääkö joku Nina Holmenin tyttönimen?
Olisin kiitollinen
nina holmen---tyttönimi???
5
2373
Vastaukset
- TIETÄIS SEN
OLISIKO OLLUT JOKIN HAGMAN
JONKUN LÄTKÄILIJÄN SYSTERI???- Maister
Se oli taas Riitta Salin os. Hagman. Matti Hagmanin sisko ja siis Niklas Hagmanin täti.
Mutta Nina Holmen on os. Wärn (s. 29.9.1951 Ähtävä). - Mako
Maister kirjoitti:
Se oli taas Riitta Salin os. Hagman. Matti Hagmanin sisko ja siis Niklas Hagmanin täti.
Mutta Nina Holmen on os. Wärn (s. 29.9.1951 Ähtävä).Hienoo,tuntuu olevan tieto kohdallaan sun nupissa,jatka samaan malliin....
- Anonyymi
wärn ja sit oli tämmönen kun mona-lisa pursiainen ja 80-90 l taittessa nimi päivi tikkanen
- Anonyymi
Rautaa rajalle!...no kyllä ja ruista ranteeseen.
Haluatko parantaa tulostasi vaikka penkkipunnerruksessa tai saada voimaa ja kuntoa vaikka lumitöiden tekoon kotona. Minä teen sinulle voimailuohjelman. Olen harrasatunut voimailua teini-iästä asti ja kikkakolmoset ovat hallussa tällä alalla. Voin tehdä sinulle penkki tai muun voimanosto ohjelman. Minulta löytyy ohjelma aloittelijalle tai hieman pidemmälle ehtineelle. Ota yhteyttä niin löytyy peruspaketit ja konsultointia. Pääkaupunkiseudulla voin tulla kanssasi myös mukaan salille ja neuvoa oikeat suoritustekniikat urheiluvammojen välttämiseksi. Minulta löytyy myös ruokavalio neuvontaa diabeetikolle. Voin neuvoa myös paleoruokavalion perusteet.
Ota yhteyttä minuun osoitteeseen [email protected] niin räätälälöidään sinulle treeniohjelma ja terveet elämäntavat ja hyvä olo uneliaisuuden tilalle. veloitus tapauskohtaisesti selviää ottamalla yhteyttä edellämainittuun sähköpostiosoitteeseen. ravintopaketit ja treeniohjelmapaketit vain 12 euroa kappale sähköpostilla toimitettuna.
Tapaaminen ja Konsultointi Pääkaupunkiseudulla 50 euroa/ tunti 50 euroa alkava tunti.
Pääkaupunkiseudun ulkopuolelta veloitan Bussi/Junalipun hinnan edestakaisin.
Minä tiedän keinot joilla huippunostajat ovat penkanneet 300 kiloa, voin neuvoa mitä tehdä, kun rauta pysähtyy tietyssä vaiheessa nostoa ja näen mistä kiikastaa.
Minun avulla saat myös vetämättömän uneliaisuuden tilalle pirteän ja energisen olon.
Ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768