Miehillekin silmänruokaa

uuh bebe

30

2803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuh bebe

...

• lhhjöklj

muuten en kommemtoi

• uuh bebe
      • ruma ja läski suomilehmä

• Uhh bebe
        ruma ja läski suomilehmä kirjoitti:

Tuliko nyt hyvä olo?

Täällä vaan pilkkaa teinit suomipoikaa siinä määrin että oli pakko pistää vähän silmäniloa meille miehillekin, siinähän ei oo mitään pahaa, eikös se niin ollut, uuh bebe ; ))

• Uhh bebe
        bebeee kirjoitti:

Taidat olla aikamoinen keskenkasvuinen nouliferi ku jaksat tota samaa spämmätä yöt päivät. Päivystätkö tällä palstalla 24/7? Eikö sulla ole lainkaan elämää?

; ))

• mut
        Uhh bebe kirjoitti:

; ))

mä en sentään oo spämmihäirikkö et et et...

• Uhh bebe
        mut kirjoitti:

mä en sentään oo spämmihäirikkö et et et...

...taidat nimenomaan olla se "alkuperäinen bebe" (hehheh) joka tän spämmäämisen aloitti. Meneekö lantut nenään kateudesta? Mä annan vaan vastapainoksi miehillekin katseltavaa, kivahan se on kun kaikille on silmänruokaa tasapuolisesti eiks vaan? Mitä pahaa siinä on? Bebebebehothot ; ))

• perusteella
        Uhh bebe kirjoitti:

...taidat nimenomaan olla se "alkuperäinen bebe" (hehheh) joka tän spämmäämisen aloitti. Meneekö lantut nenään kateudesta? Mä annan vaan vastapainoksi miehillekin katseltavaa, kivahan se on kun kaikille on silmänruokaa tasapuolisesti eiks vaan? Mitä pahaa siinä on? Bebebebehothot ; ))

vois päätellä että SIELLÄ kirjoittelee se alkuperäinen häirikkö.

Loppuko hotbebet kesken vai mikä tuli kun ei oo pariin minuuttiin ilmestynyt uusia linkkejä?

• Kyselijä
        perusteella kirjoitti:

vois päätellä että SIELLÄ kirjoittelee se alkuperäinen häirikkö.

Loppuko hotbebet kesken vai mikä tuli kun ei oo pariin minuuttiin ilmestynyt uusia linkkejä?

Ai että sama teinipimu on nyt alkanut pistää linkkejä miesten iloksi? Jaa-a...

• Kysyjä_
        bebeee kirjoitti:

Taidat olla aikamoinen keskenkasvuinen nouliferi ku jaksat tota samaa spämmätä yöt päivät. Päivystätkö tällä palstalla 24/7? Eikö sulla ole lainkaan elämää?

SF- nainen is kateelinen real naiselle bebebebbeebebbebebebbebbebebhohothothot!

• -ko?
        Kyselijä kirjoitti:

Ai että sama teinipimu on nyt alkanut pistää linkkejä miesten iloksi? Jaa-a...

Mistä sitä tietää millainen jakautunut persoonallisuus minkäkin nikin takaa kirjoittelee. Ei olisi ensimmäinen kerta keskustelupalstojen historiassa, kun joku esiintyy välillä miehenä, välillä naisena - joko puhtaasta mielihalusta ja/tai vain provoillakseen ja ärsyttääkseen muita... Viimeksi mainitusta muuten onnittelut "bebelle".

• eläin
        Uhh bebe kirjoitti:

Täällä vaan pilkkaa teinit suomipoikaa siinä määrin että oli pakko pistää vähän silmäniloa meille miehillekin, siinähän ei oo mitään pahaa, eikös se niin ollut, uuh bebe ; ))

Missä se suomipojan pilkka oli? Oliks joku laittanu jonku törkylinkin miehistä? Voitko mulle näyttää sen kans? Varmaan olis yhtä erinomaisen nerokkaan hauska toisinkin päin? Se meni meikältä ohi...

Ihan kivoja tyttöjä. Liian isot tissit mun makuun. Mut miks niillä kaikilla oli vehkeet paljaana? Eiks ne tytöt voi olla seksikkäitä ja ihania housut jalassa?

• olisi voinut olla
        Kiitos kirjoitti:

Pistä lisää! Hyvä että meille miehillekin on silmänruokaa.

Mutta hyviä noikin..

• ..........
        eläin kirjoitti:

Missä se suomipojan pilkka oli? Oliks joku laittanu jonku törkylinkin miehistä? Voitko mulle näyttää sen kans? Varmaan olis yhtä erinomaisen nerokkaan hauska toisinkin päin? Se meni meikältä ohi...

Ihan kivoja tyttöjä. Liian isot tissit mun makuun. Mut miks niillä kaikilla oli vehkeet paljaana? Eiks ne tytöt voi olla seksikkäitä ja ihania housut jalassa?

tissejä mun makuun. Eihän ne ollut vehkeet paljaana. Olit muuten varmasti nainen joka taas yritti täällä esiintyä miehenä, kyllä sen vaan yleensä kumminkin huomaa..

• eläin
        .......... kirjoitti:

tissejä mun makuun. Eihän ne ollut vehkeet paljaana. Olit muuten varmasti nainen joka taas yritti täällä esiintyä miehenä, kyllä sen vaan yleensä kumminkin huomaa..

Tottakia olen nainen! Mikäs muu sitten. En mitään miestä edes yrittänyt esittää...vai pitäiskö kaikkien, jotka tykkää naisten kuvista olla miehiä? Oletpas rajoittunut.

• ....

Onko tuollaiset rinnat sitten pop? Nätti nainen on tietenkin ei sillä. Mutta kun noita kuvia nyt näytetty ja kun noi rinnat oli noooin isot, että vähän riippukin jo. Sitten jos niitä viel painaa yhteen niin tulee mieleen joku ihan muu rako kuin rintavako..! Makuja monia ja vaikka nainen olen, niin mun silmää miellyttää sellaset "pyöreät" eikä "päärynämäiset"...nooh, ottakoot joku tosta sit tolkkua jos pystyy. :)

• hyvät
        .... kirjoitti:

Onko tuollaiset rinnat sitten pop? Nätti nainen on tietenkin ei sillä. Mutta kun noita kuvia nyt näytetty ja kun noi rinnat oli noooin isot, että vähän riippukin jo. Sitten jos niitä viel painaa yhteen niin tulee mieleen joku ihan muu rako kuin rintavako..! Makuja monia ja vaikka nainen olen, niin mun silmää miellyttää sellaset "pyöreät" eikä "päärynämäiset"...nooh, ottakoot joku tosta sit tolkkua jos pystyy. :)

mutta kiinteyttä pitää myös löytyy. Monella vanhemmalla naisella ongelmana että iän myötä isot rinnat alkaa riippuu (saati synnyttäneet).
        Ei mitään päärynänmallisia, noissa liikaa sellasii. Mies

• ................
        hyvät kirjoitti:

mutta kiinteyttä pitää myös löytyy. Monella vanhemmalla naisella ongelmana että iän myötä isot rinnat alkaa riippuu (saati synnyttäneet).
        Ei mitään päärynänmallisia, noissa liikaa sellasii. Mies

joka oli eilen näillä palstoilla:

http://www.polish-busty.info/Ines_Cudna_And_Ewa_Sonnet/17.jpg

Voi olla kyllä vähän liian isotkin..

• ...
        ................ kirjoitti:

joka oli eilen näillä palstoilla:

http://www.polish-busty.info/Ines_Cudna_And_Ewa_Sonnet/17.jpg

Voi olla kyllä vähän liian isotkin..

Juuri tuota tarkoitin, kun nännit ottaa pois niin siinähän on ihan ilmiselvä peppu! Jos minä olisin mies niin tahtoisin naiselta sellaset kouraan sopivat luomut ja pyöreät.

• .......
        ... kirjoitti:

Juuri tuota tarkoitin, kun nännit ottaa pois niin siinähän on ihan ilmiselvä peppu! Jos minä olisin mies niin tahtoisin naiselta sellaset kouraan sopivat luomut ja pyöreät.

luomut, silikonithan on ihan järkyt. Sen takia esim. noi puolalaisten polish busty sivut on ihan hyviä sivuja..

Tossa muuten parempi kuva blondi ineksestä:

http://www.ines-cudna.busty-girls-online.com/sofa/10.jpg.html

• Avulias aatu

• boobie

• mut käteensopivat

• Aika hyvä. Söpöt kasvot ja mukavasti muotoja. Sensijaan sänki alapäässä ei taida tuntua mukavalta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      236
      6249
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      27
      4147
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      95
      2814
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2227
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2012
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      49
      1974
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1830
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1729
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1542
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      230
      1464
    Aihe