Sairasloma-ilmoitus

tekstarilla?!

Voinhan ilmoittaa pomolleni sairaslomasta tekstiviestillä (etten joudu laillisesti liriin), koska en uskalla soittaa hänelle ja ilmoittaa asiasta. Pomon suhtautuminen asiaan on AINA erittäin negatiivinen, vaikka kyse olisi vakavastakin sairaudesta. Hän suunnilleen tuhahtaa puhelimeen ja lyö luurin korvaan...ihme mies!

8

8315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tästä muuten mitään tule

pitäsköhän päätellä että niissä firmoissa jotka valittaa työvoimapulaa on todellisuudessa kyse työpaikkakiusaamisesta, kukaan halua semmoseen helvetinloukkoon töihin, ulkomaisetkaan työntekijät tuskin kauaa katselevat törkeää menoa.

Ja kenties ulkomaalaisten kulttuuriin kuuluukin maksaa pahalle palkka eli kiusaajille tuleekin yllättäen vaikka ulkomaalaisen työntekijän venäläinen serkku juttelemaan... kalashnikovin kanssa...
      Alistetut suomalaiset vaan nielee loputtomiin paskaa näemmä mutta muualla maailmassa paska ei menekään läpi, katsokaa vaikka ranskalaisia...

• Joulun aikaann

"Alistetut suomalaiset vaan nielee loputtomiin paskaa näemmä mutta muualla maailmassa.

Heti, kun alat puhumaan asiaa voit saada vastaukseksi ties mitä. Työpaikassa on liian kuuma. Mitään ei voida lämpimälle tehdä. Niin väitetään. Kylmä näyttää pelottavan enempi, kun aamulla oli kahviossa 12 . Tulipa huoli. Pieni lämmitin surisi. Kuumuudessa ei kuulemma ole ylärajaa, vaikka on ollut 40 .

• leijonana

Meillä ei ainakaan kelpaisi . Minä oli sairaslomalla joku aika sitten ja kun käsi oli vielä kipeä loman lähestyessä loppuaan kävin uudelleen lääkärissä . Sain lisää saikkua ja menin sit työmaalle moikkaamaan työkaveria . Puhuin sille etten millään uskaltais lähteä pomon juttusille . Se sanoi että anna se lappu hänelle niin hän käy aamulla viskaamas sen toimistolle ennen töiden alkua . Niin teimme . Sit mulle tuli postissa kirjattu kirje . Pomo lähetti haukkumakirjeen kun en ollut ilmoittanut VIIPYMÄTTÄ sairasloman jatkumisesta ja että yhtiön toinen työntekijä ei saa kuljetella mun sairaslomatodistuksia : ( Uusi todistus oli kuitenkin toimistolla sen päivän aamuna kun uusi saraslomajakso alkoi.....pomoa kai vain otti pattiin kun ei päässyt huutamaan minulle henkilökohtaisesti .

• sairaslomalainen aina kun m...

Vie sa saikkulappu pomollesi kunhan olet sairastanut ja palaamassa taas töihin. Vittuiluahan sellainen on, että jos pitää sairaana lähteä yhdelle mulkulle viemään saikkulappua.

Suomalainen työkulttuuri ja yhteisö on todella sairasta. Suomalaista heikkoitsetuntoista mulkkupää-ihmistä on helppo pitää orjana kun osaa manipuloisa, ja antaa ymmärtää että työ on ihmisen imago. TYÖ EI OLE TODELLAKAAN IHMISEN IMAGO!

• just tätä
        sairaslomalainen aina kun m... kirjoitti:

Vie sa saikkulappu pomollesi kunhan olet sairastanut ja palaamassa taas töihin. Vittuiluahan sellainen on, että jos pitää sairaana lähteä yhdelle mulkulle viemään saikkulappua.

Suomalainen työkulttuuri ja yhteisö on todella sairasta. Suomalaista heikkoitsetuntoista mulkkupää-ihmistä on helppo pitää orjana kun osaa manipuloisa, ja antaa ymmärtää että työ on ihmisen imago. TYÖ EI OLE TODELLAKAAN IHMISEN IMAGO!

Saikkulappu pomolle sit kun huvittaa!!!!!
        Voi Per....!!!
        Jonkun ne työt kai siellä työpaikalla on tehtävä.
        Kai sen saikun nyt voi ilmottaa työnjohdolle heti aamusta(vuoron alusta).
        Mä olen ainakin ihan väsynyt , tähän touhuun.
        Teen jatkuvasti ihmisen töitä ,joka pitää itseään työpaikkakiusattuna,ei ilmoita sairaslomistaan , tulee ja menee niinkun huvittaa.Kaikki on muka voimattomia

• jeppe
        just tätä kirjoitti:

Saikkulappu pomolle sit kun huvittaa!!!!!
        Voi Per....!!!
        Jonkun ne työt kai siellä työpaikalla on tehtävä.
        Kai sen saikun nyt voi ilmottaa työnjohdolle heti aamusta(vuoron alusta).
        Mä olen ainakin ihan väsynyt , tähän touhuun.
        Teen jatkuvasti ihmisen töitä ,joka pitää itseään työpaikkakiusattuna,ei ilmoita sairaslomistaan , tulee ja menee niinkun huvittaa.Kaikki on muka voimattomia

Kyse oli siitä, että sairaslomatodistus toimitetaan työpaikalle sairasloman jälkeen.
        Ei siis silloin kun huvittaa.

Ainoa voimaton on se kiusattu.
        Oma käytöksesi ei auta asiaa yhtään.
        Tuskin olet itse ainoa työntekijä siinä firmassa.
        Johdon kuuluu varautua tilanteisiin myös siihen että joku voi olla pitkään sairaana.

Käy johdolle valittamassa että teet liikaa töitä!

• työnantaja
        jeppe kirjoitti:

Kyse oli siitä, että sairaslomatodistus toimitetaan työpaikalle sairasloman jälkeen.
        Ei siis silloin kun huvittaa.

Ainoa voimaton on se kiusattu.
        Oma käytöksesi ei auta asiaa yhtään.
        Tuskin olet itse ainoa työntekijä siinä firmassa.
        Johdon kuuluu varautua tilanteisiin myös siihen että joku voi olla pitkään sairaana.

Käy johdolle valittamassa että teet liikaa töitä!

Koko keskustelu täysin asiatonta ja työlainsäädännön vastaista. Sairauslomaa ei ilmoiteta teksitiviestillä vaan suoraan työnantajalle tai esimiehelle muuten siinä on jotain mätää. Jos on sairas ja reilusti oikeutettun sairauslomaan niin miksi kysellä. En itse otttaisi sinua työntekijäksi tuolla asenteella.

• Asia ymmärretty

Oletkohan sitten paljonkin sairaana. Aina maanantaisin ja pyhien alla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2286
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2163
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      974
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      794
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      764
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      689
    Aihe