sopivasti ujot

"perhetytöt"...

Mitäs olette miehet mieltä "sopivasti ujoista perhetytöistä"? Jos sen noin voi ilmaista...
Vai haluatteko mieluummin villimmän kisimirrin tai povipommin?

16

7632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen pitää olla

sopivasti ujo perhetyttö villi kissimirri povipommi. Kaikki samassa.

• Nimetön

nykypäivän eloveena...=)

• meikkis

Kelpaa sellainen perhetyttö, jos se on oikeasti sitä. Jotkut kun on sellaisia, että vaikuttavat siltä, mutta kuitenkin jakavat baarissa ihan kelle sattuu. Se on kusetusta, jos niin toimiva tyttö yrittää antaa kuvan olevansa kiva perhetyttö.

• Nimetön

se kyllä kunnon perinteinen nainen on melkein paras..Sillon tiedät mitä saat..Ei tu mitään oikkuja ja jatkuvaa riekkumista..Sopivasti ujo, on paljon miellyttävämpi...=)Ajatuksena tosi naisellista..

• sopimattomasti ujo perhetyttö

Se on satakymmenenprosenttisesti niin, että se ei olekaan se sopivasti ujo perhetyttö, josta kuitenkaan kiinnostutaan. Vaan kyllä ihan muuta. Selitystä on ja näyttää täällä hyvältä, mutta tosiasiassa jos laitetaan siihen rinnalle joku falski puolihoro, niin kakkoseksi siinä jää. Ulkonäkö se on ja sen lisäks terävät kyynärpäät ja suuri suu, mikä miehiä oikeasti kiinnostaa.
        Feikkaamaan en viitsisi alkaa, mutta ei näytä olevan vaihtoehtoja. Toisaalta ei sitä miestäkään jaksaisi silti arvostaa, kun tietäisi, et se on isketty reittä pitkin ja sopivasti nuoleskelemalla. Miehet on noissa asioissa ihan idiootteja.

• jej
        sopimattomasti ujo perhetyttö kirjoitti:

Se on satakymmenenprosenttisesti niin, että se ei olekaan se sopivasti ujo perhetyttö, josta kuitenkaan kiinnostutaan. Vaan kyllä ihan muuta. Selitystä on ja näyttää täällä hyvältä, mutta tosiasiassa jos laitetaan siihen rinnalle joku falski puolihoro, niin kakkoseksi siinä jää. Ulkonäkö se on ja sen lisäks terävät kyynärpäät ja suuri suu, mikä miehiä oikeasti kiinnostaa.
        Feikkaamaan en viitsisi alkaa, mutta ei näytä olevan vaihtoehtoja. Toisaalta ei sitä miestäkään jaksaisi silti arvostaa, kun tietäisi, et se on isketty reittä pitkin ja sopivasti nuoleskelemalla. Miehet on noissa asioissa ihan idiootteja.

Ajattelet yhtä pessimistisesti miehistä kuin minä naisista. Poikkeuksia kuitenkin löytyy, usko pois. Emme me yksin ole.

• enpäs ajattele
        jej kirjoitti:

Ajattelet yhtä pessimistisesti miehistä kuin minä naisista. Poikkeuksia kuitenkin löytyy, usko pois. Emme me yksin ole.

Joo kun ajattelisinkin pessimistisesti, siinähän olisi vielä realismille jotain paikkaa ja hyvät mahdollisuudet. Mutta kun sanoo asiat realistisesti niin kuin ne on, kukaan ei usko, vääntää vaan asiat niin että on pessimistinen. Huono todellinen tilanne ei ole sama asia kuin pessimistisyys. Aika surkuhupaisaa. Tuokin on sellainen asia, ettei sitä voi sanoa ääneen koska heti joku älähtää lujasti. Loppujen lopuksi asiat on aivan niin yksinkertaisia, miltä ne näyttävät.

• meikkis
        sopimattomasti ujo perhetyttö kirjoitti:

Toi "falski puolihoro" oli hyvä :D

Kyllä muuten ihan oikeastikin tykkään niistä perhetytöistä, ja arvostaisin sitä huomattavasti enemmän kun jotain falskia pubiruusua. Mutta kerros mistä sellaisia perhetyttöjä sitten löytää?

• mies11

ujot ovat huomattavasti helponpia nakkeja, niille ei tarvitse kuin vinkata ni jalat auki. Mielummin haastellisen kissimirrin ottaisin minä ; )

• Muikku.

Kyllä olet niin väärässä. Ilmeisesti nämä "ujot" tytöt, jotka ovat sinulle antaneet ovat juuri niitä "esitämpäs tässä olevani todella kiltti, ujo ja viaton, niin miehet käyvät kuumana" tyttöjä. Juuri sellaiset ovat niitä pahimpia "jakorasioita". Oikeasti kilttien, ujojen ja viattomien reidet eivät heti aukea. Sehän on nyt selvää, että jos on ujo niin silloin myös on ujo, joka varmasti ensimmäisenä koskee näitä seksipuolen touhuja. Mutta kun te miehet olette niin uskomattoman yksinkertaisia ja sinisilmäisiä.

• Muikku. kirjoitti:

Kyllä olet niin väärässä. Ilmeisesti nämä "ujot" tytöt, jotka ovat sinulle antaneet ovat juuri niitä "esitämpäs tässä olevani todella kiltti, ujo ja viaton, niin miehet käyvät kuumana" tyttöjä. Juuri sellaiset ovat niitä pahimpia "jakorasioita". Oikeasti kilttien, ujojen ja viattomien reidet eivät heti aukea. Sehän on nyt selvää, että jos on ujo niin silloin myös on ujo, joka varmasti ensimmäisenä koskee näitä seksipuolen touhuja. Mutta kun te miehet olette niin uskomattoman yksinkertaisia ja sinisilmäisiä.

Niin minäkin kuvittelin kunnes eräs ujo ja kiltti tyttö kertoi (kyllästyttyään minuun) asian oikean laidan - olisi ollut valmis seksiin jo ensimmäisellä tapaamisella jos vain olisin tehnyt aloitteen. Minä en ollut valmis ja toisella tapaamisella valmius oli vielä kauempana - jotain ihme hermoilua. Mutta onneksi tuli vielä kolmaskin kerta... Kaikkein omituisintahan kuitenkin oli se, kun suhteen loputtua nainen kertoi ettei missään vaiheessa mitään suuria tunteita ollutkaan, pientä ihastumista vain. Eli vaikka kuvittelinkin jossain vaiheessa olleeni hyväksikäyttäjä, asia olikin toisinpäin, olin vain jokin seksilelu, minka voi hylätä kun ei enää kiinnosta...

• eräs mies

perhetytön, koska itsekin olen sopivasti ujo perhepoika. Tässä on vain se ongelma, että kumpikaan meistä ei uskalla tehdä aloitetta. Siksi päädymme luultavasti suunsoittajien käsipuoliin molemmat omalla tahollamme.

• Ujo perhetyttö käy minulle, mutta käynkö minä hänelle? ;)

• ujo itsekin
        ceons kirjoitti:

Ujo perhetyttö käy minulle, mutta käynkö minä hänelle? ;)

Ehdottomasti ujo perhepoika on parasta. Itse olen ujo perhetyttö ja haluaisin saada samanlaisen miehen. Mut aina kimpussa vaan niitä suunsoittajia jollaisia en halua. Ne vissiin uskaltaa mut mistä löytyis oikeesti ujo söpö poika joka silti uskaltaa lähestyä?

• ujo-otus
        ujo itsekin kirjoitti:

Ehdottomasti ujo perhepoika on parasta. Itse olen ujo perhetyttö ja haluaisin saada samanlaisen miehen. Mut aina kimpussa vaan niitä suunsoittajia jollaisia en halua. Ne vissiin uskaltaa mut mistä löytyis oikeesti ujo söpö poika joka silti uskaltaa lähestyä?

Eiköhän ne sieltä parhaiten löydy.

• dayum

Ihannetapaus varmaan olisi "sopivan ujo perhetyttö, joka olisi sopivasti villi kisimirri". Mutta povipommi ei tarvitse olla, ei ei... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      249
      6410
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      28
      4527
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2915
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2297
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2102
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      56
      2056
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1860
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1769
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1562
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      232
      1514
    Aihe