Katso! BB:n sponsorina

Alkaa ärsyttää tuo Katso! lehden lööpit. Aikasemmin olen pitänyt Katsoa sellaisena vähän parempana aikakausilehtenä, mutta tarkoitushakuisia kohujuttuja tuossa tuntuu nyt vaan olevan. Tämän kirjoituksen kirvoitti nyt tämän päivän lehdessä oleva juttu: "Timo petti Hannaa". Kannessa tuo otsikko ja teksti "lemmenlomalta vieraan naisen syliin". Jutussa kerrotaan miten Timo ja Hanna olivat palanneet jonkin lehden kustantamalta Brasilian matkalta (seiska?), ja torstaina oli Timo sitten suudellut jotain naista ravintolassa, ja annettiin ymmärtää että heidän välillään on ollut aiemminkin jotain. Hohhoijaa... Alkaa kaduttaa että tuli vuodeksi taas tilattua mokoma.

Joka numerossa on nyt ollut jotain juttua kilpailjoista, Jos ei ole mitään kunnollista kirjoitettavaa ollut niin sitten on laitettu jotain tällaista. Toivon tosiaan että seuraavaan kauteen mikään lehti ei lähde sponsoriksi, kun niitä rahoja pitää sitten koittaa ansaita takaisin roskalööpeillä.

9

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri talousuutisista kuulin että Aller julkaisut ostaa A-lehdiltä Katson... Voi prkl.. pahemmaksi vaan menee...

      • rivocesar

        hengitä syvään...ei se ny niin vakavaa ole.


      • mitä se tähän kuuluu

        Cesar ei sinuun pitäis vaikuttaa


      • Moiretar
        mitä se tähän kuuluu kirjoitti:

        Cesar ei sinuun pitäis vaikuttaa

        Oletko todella pitänyt Katso-lehteä "parempana aikakausilehtenä"? Huh huh. En voi kyllä uskoa, että noin ajattelet.Kannattaisi avata simmut ettei kolahda liian kovaa. :)

        Kuinka vanha mahdat olla? Ei tarvitse vastata ja kaikella kunnioituksellakin vieläpä asiaa tiedustelen.


      • Moiretar kirjoitti:

        Oletko todella pitänyt Katso-lehteä "parempana aikakausilehtenä"? Huh huh. En voi kyllä uskoa, että noin ajattelet.Kannattaisi avata simmut ettei kolahda liian kovaa. :)

        Kuinka vanha mahdat olla? Ei tarvitse vastata ja kaikella kunnioituksellakin vieläpä asiaa tiedustelen.

        Eli galleria-sivulta se ikä löytyy kyllä. Katso lehden linja on muuttunut jyrkästi parin vuoden aikana. Kyseessä oli jokin A-lehtien vastaisku Seiskan linjalle. Ennen Katso oli ihan pelkkä tv-lehti eikä noita juorujuttuja ollut ollenkaan. Minkäs ikäinen itse olet?


      • BBx

        Seiska, Oho! ja Katso on jo ihan hyvä trio, mutta ympyrä sulkeutuisi kun vielä Hymy (ja miksei iltapäivälehdetkin) siirtyisi Allerille.

        Yksi sana riittää kuvaamaan näitä kaikkia: Paskaa.


      • santtunen
        BBx kirjoitti:

        Seiska, Oho! ja Katso on jo ihan hyvä trio, mutta ympyrä sulkeutuisi kun vielä Hymy (ja miksei iltapäivälehdetkin) siirtyisi Allerille.

        Yksi sana riittää kuvaamaan näitä kaikkia: Paskaa.

        kaikesta huolimatta


      • BBx
        santtunen kirjoitti:

        kaikesta huolimatta

        Joulumieltä täytyy ylläpitää siltikin. Hyvää joulua!


      • Moiretar
        BBx kirjoitti:

        Joulumieltä täytyy ylläpitää siltikin. Hyvää joulua!

        Itse olen 92-vuotias ja koko ikäni lehtimaailmaa seurannut. Hyvää Joulua!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe