Katso! BB:n sponsorina

Alkaa ärsyttää tuo Katso! lehden lööpit. Aikasemmin olen pitänyt Katsoa sellaisena vähän parempana aikakausilehtenä, mutta tarkoitushakuisia kohujuttuja tuossa tuntuu nyt vaan olevan. Tämän kirjoituksen kirvoitti nyt tämän päivän lehdessä oleva juttu: "Timo petti Hannaa". Kannessa tuo otsikko ja teksti "lemmenlomalta vieraan naisen syliin". Jutussa kerrotaan miten Timo ja Hanna olivat palanneet jonkin lehden kustantamalta Brasilian matkalta (seiska?), ja torstaina oli Timo sitten suudellut jotain naista ravintolassa, ja annettiin ymmärtää että heidän välillään on ollut aiemminkin jotain. Hohhoijaa... Alkaa kaduttaa että tuli vuodeksi taas tilattua mokoma.

Joka numerossa on nyt ollut jotain juttua kilpailjoista, Jos ei ole mitään kunnollista kirjoitettavaa ollut niin sitten on laitettu jotain tällaista. Toivon tosiaan että seuraavaan kauteen mikään lehti ei lähde sponsoriksi, kun niitä rahoja pitää sitten koittaa ansaita takaisin roskalööpeillä.

9

1465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri talousuutisista kuulin että Aller julkaisut ostaa A-lehdiltä Katson... Voi prkl.. pahemmaksi vaan menee...

• rivocesar

hengitä syvään...ei se ny niin vakavaa ole.

• mitä se tähän kuuluu

Cesar ei sinuun pitäis vaikuttaa

• Moiretar
        mitä se tähän kuuluu kirjoitti:

Cesar ei sinuun pitäis vaikuttaa

Oletko todella pitänyt Katso-lehteä "parempana aikakausilehtenä"? Huh huh. En voi kyllä uskoa, että noin ajattelet.Kannattaisi avata simmut ettei kolahda liian kovaa. :)

Kuinka vanha mahdat olla? Ei tarvitse vastata ja kaikella kunnioituksellakin vieläpä asiaa tiedustelen.

• Moiretar kirjoitti:

Oletko todella pitänyt Katso-lehteä "parempana aikakausilehtenä"? Huh huh. En voi kyllä uskoa, että noin ajattelet.Kannattaisi avata simmut ettei kolahda liian kovaa. :)

Kuinka vanha mahdat olla? Ei tarvitse vastata ja kaikella kunnioituksellakin vieläpä asiaa tiedustelen.

Eli galleria-sivulta se ikä löytyy kyllä. Katso lehden linja on muuttunut jyrkästi parin vuoden aikana. Kyseessä oli jokin A-lehtien vastaisku Seiskan linjalle. Ennen Katso oli ihan pelkkä tv-lehti eikä noita juorujuttuja ollut ollenkaan. Minkäs ikäinen itse olet?

• BBx

Seiska, Oho! ja Katso on jo ihan hyvä trio, mutta ympyrä sulkeutuisi kun vielä Hymy (ja miksei iltapäivälehdetkin) siirtyisi Allerille.

Yksi sana riittää kuvaamaan näitä kaikkia: Paskaa.

• santtunen
        BBx kirjoitti:

Seiska, Oho! ja Katso on jo ihan hyvä trio, mutta ympyrä sulkeutuisi kun vielä Hymy (ja miksei iltapäivälehdetkin) siirtyisi Allerille.

Yksi sana riittää kuvaamaan näitä kaikkia: Paskaa.

kaikesta huolimatta

• BBx
        santtunen kirjoitti:

kaikesta huolimatta

Joulumieltä täytyy ylläpitää siltikin. Hyvää joulua!

• Moiretar
        BBx kirjoitti:

Joulumieltä täytyy ylläpitää siltikin. Hyvää joulua!

Itse olen 92-vuotias ja koko ikäni lehtimaailmaa seurannut. Hyvää Joulua!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      6070
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      115
      5643
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5287
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3325
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2859
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2621
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2330
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2160
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1970
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1851
    Aihe