Oon yrittäny ettiä tietoo goottien pukeutumisesta, mutta poikien/miesten vaatteista ei löydy riittävän kattavaa selostusta. Voisko joku kertoo ihan täysin ja yksityiskohtasesti, millasia vaatteita miespuoliset gootit yleensä käyttää?
mies-/poikagoottien pukeutuminen
11
2200
Vastaukset
- Overkill...
Ei ainakaan yhtä "näyttävästi" kuin naiset... Miehille riittää pääasiassa ne mustat farkut, bändipaita ja nahkatakki. Naiset nyt ovat vaan onnessaan kun saa "koristella" itseään, kaikenmaailman röyhelöitä ja vahvat meikit...
- dyingbride
...olen huomannut, että on myös sellaisia miespuolisia gootteja, jotka pukeutuvat kaikenmaailman sametti ja röyhelöjuttuihin. esim. rozz williamsilla oli usein kaikenlaisia ihme luomuksia yllään. se näyttää ihan kivalta. saisivat pojatkin opetella vähän "koristelemaan" itseään :)
- gjghjghjgjdfjswujytului
dyingbride kirjoitti:
...olen huomannut, että on myös sellaisia miespuolisia gootteja, jotka pukeutuvat kaikenmaailman sametti ja röyhelöjuttuihin. esim. rozz williamsilla oli usein kaikenlaisia ihme luomuksia yllään. se näyttää ihan kivalta. saisivat pojatkin opetella vähän "koristelemaan" itseään :)
oli aika koristeltu ja söpö keikoilla nahkahousuissa ilman paitaa (eli röyhelöpaitako päällä siis?)
- dyingbride
gjghjghjgjdfjswujytului kirjoitti:
oli aika koristeltu ja söpö keikoilla nahkahousuissa ilman paitaa (eli röyhelöpaitako päällä siis?)
joo, joskus. ja olihan sillä niitä ihme mekkojakin. todella hienoja. se mies osasi kyllä pukeutua. harvemmin näkee katukuvassa poikagootteja mekot päällä:) eli ei siis koskaan. no, tuskin itekkään käyttäisin mekkoja, jos jätkä olisin, vaik upeelta ainakin tä hra. williams näytti niissä...
- Goottipoika
moro! olen tälläne 15 vuotias gootti poika. mä yllätyin että pojistaki puhutaan näillä sivuilla. joo me pukeudutaan mustiin niinkuin nuo tytötkin. mustat farkut, paita, takki, neki jo riittää. on myös olemassa goottihattujakin. mutta me emme käytä niin hirveästi mitään tummia meikkejä kuten kajali. nahka ja metallit on salesti hotteja :) muotia gooteille kuten naisille esim. hakaneulat.
mutta jos gootiksi oot kasvamassa niin welcome. :)
- Tristessa
Itse suosin melko yksinkertaisia mustia miesten pukuja. Päällystakki on pitkä ja viittamainen.
Klubeille ja juhliin sitten enemmän koristeita, kettinkiä yms. riippuen fiiliksestä...- perkel..
taidat nyt sekoittaa gootin ja hevarin. onhan noilla gootti miehillä hienoja kuteita ja koruja. hakusanaa googleen ni löytyy myös mestoja jotka myy vaatteita yms.
- ihmemies84
itse pidän pändi paitaa
tai morticiasta ostmaani takki ja mustia
reisitasku housuja ja jois ssain spesiaali tilaisuuksissa itse tekmääni chainmailia
ja vyönä niitti vyö tai sitten itse tehty chainmailhenkinen vyö - Starfucker
Pitkiä hameita(jotkut),kauluspaitoja,neuleita,kravaatteja,maihareita,silintereitä,laukkuja,reppuja,verkkohansikkaita,nahka-ja PVC asuja ja asusteita,yms..Periaatteessa mitä vain.Ei ole olemassa määritteitä mitä miesgootti saa pukea.
- hevari12
Mäki oon tämmöne 12-v hevari mut goottihommat kiinostaa enemmän. Kertokaapas minkälaiset goottivaatteet on hienoi
- umad?
no tunge sormi perseeseen ja käy nukkumaan aamulla heräät hienoissa vaatteissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099