Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mies-/poikagoottien pukeutuminen

(wannabe)? gootti

Oon yrittäny ettiä tietoo goottien pukeutumisesta, mutta poikien/miesten vaatteista ei löydy riittävän kattavaa selostusta. Voisko joku kertoo ihan täysin ja yksityiskohtasesti, millasia vaatteita miespuoliset gootit yleensä käyttää?

11

2128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Overkill...

      Ei ainakaan yhtä "näyttävästi" kuin naiset... Miehille riittää pääasiassa ne mustat farkut, bändipaita ja nahkatakki. Naiset nyt ovat vaan onnessaan kun saa "koristella" itseään, kaikenmaailman röyhelöitä ja vahvat meikit...

      • dyingbride

        ...olen huomannut, että on myös sellaisia miespuolisia gootteja, jotka pukeutuvat kaikenmaailman sametti ja röyhelöjuttuihin. esim. rozz williamsilla oli usein kaikenlaisia ihme luomuksia yllään. se näyttää ihan kivalta. saisivat pojatkin opetella vähän "koristelemaan" itseään :)


      • gjghjghjgjdfjswujytului
        dyingbride kirjoitti:

        ...olen huomannut, että on myös sellaisia miespuolisia gootteja, jotka pukeutuvat kaikenmaailman sametti ja röyhelöjuttuihin. esim. rozz williamsilla oli usein kaikenlaisia ihme luomuksia yllään. se näyttää ihan kivalta. saisivat pojatkin opetella vähän "koristelemaan" itseään :)

        oli aika koristeltu ja söpö keikoilla nahkahousuissa ilman paitaa (eli röyhelöpaitako päällä siis?)


      • dyingbride
        gjghjghjgjdfjswujytului kirjoitti:

        oli aika koristeltu ja söpö keikoilla nahkahousuissa ilman paitaa (eli röyhelöpaitako päällä siis?)

        joo, joskus. ja olihan sillä niitä ihme mekkojakin. todella hienoja. se mies osasi kyllä pukeutua. harvemmin näkee katukuvassa poikagootteja mekot päällä:) eli ei siis koskaan. no, tuskin itekkään käyttäisin mekkoja, jos jätkä olisin, vaik upeelta ainakin tä hra. williams näytti niissä...


      • Goottipoika

        moro! olen tälläne 15 vuotias gootti poika. mä yllätyin että pojistaki puhutaan näillä sivuilla. joo me pukeudutaan mustiin niinkuin nuo tytötkin. mustat farkut, paita, takki, neki jo riittää. on myös olemassa goottihattujakin. mutta me emme käytä niin hirveästi mitään tummia meikkejä kuten kajali. nahka ja metallit on salesti hotteja :) muotia gooteille kuten naisille esim. hakaneulat.
        mutta jos gootiksi oot kasvamassa niin welcome. :)


    • Tristessa

      Itse suosin melko yksinkertaisia mustia miesten pukuja. Päällystakki on pitkä ja viittamainen.

      Klubeille ja juhliin sitten enemmän koristeita, kettinkiä yms. riippuen fiiliksestä...

      • perkel..

        taidat nyt sekoittaa gootin ja hevarin. onhan noilla gootti miehillä hienoja kuteita ja koruja. hakusanaa googleen ni löytyy myös mestoja jotka myy vaatteita yms.


    • ihmemies84

      itse pidän pändi paitaa
      tai morticiasta ostmaani takki ja mustia
      reisitasku housuja ja jois ssain spesiaali tilaisuuksissa itse tekmääni chainmailia
      ja vyönä niitti vyö tai sitten itse tehty chainmailhenkinen vyö

    • Starfucker

      Pitkiä hameita(jotkut),kauluspaitoja,neuleita,kravaatteja,maihareita,silintereitä,laukkuja,reppuja,verkkohansikkaita,nahka-ja PVC asuja ja asusteita,yms..Periaatteessa mitä vain.Ei ole olemassa määritteitä mitä miesgootti saa pukea.

    • hevari12

      Mäki oon tämmöne 12-v hevari mut goottihommat kiinostaa enemmän. Kertokaapas minkälaiset goottivaatteet on hienoi

    • umad?

      no tunge sormi perseeseen ja käy nukkumaan aamulla heräät hienoissa vaatteissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe