mies-/poikagoottien pukeutuminen

(wannabe)? gootti

Oon yrittäny ettiä tietoo goottien pukeutumisesta, mutta poikien/miesten vaatteista ei löydy riittävän kattavaa selostusta. Voisko joku kertoo ihan täysin ja yksityiskohtasesti, millasia vaatteita miespuoliset gootit yleensä käyttää?

11

2221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Overkill...

Ei ainakaan yhtä "näyttävästi" kuin naiset... Miehille riittää pääasiassa ne mustat farkut, bändipaita ja nahkatakki. Naiset nyt ovat vaan onnessaan kun saa "koristella" itseään, kaikenmaailman röyhelöitä ja vahvat meikit...

• dyingbride

...olen huomannut, että on myös sellaisia miespuolisia gootteja, jotka pukeutuvat kaikenmaailman sametti ja röyhelöjuttuihin. esim. rozz williamsilla oli usein kaikenlaisia ihme luomuksia yllään. se näyttää ihan kivalta. saisivat pojatkin opetella vähän "koristelemaan" itseään :)

• gjghjghjgjdfjswujytului
        dyingbride kirjoitti:

...olen huomannut, että on myös sellaisia miespuolisia gootteja, jotka pukeutuvat kaikenmaailman sametti ja röyhelöjuttuihin. esim. rozz williamsilla oli usein kaikenlaisia ihme luomuksia yllään. se näyttää ihan kivalta. saisivat pojatkin opetella vähän "koristelemaan" itseään :)

oli aika koristeltu ja söpö keikoilla nahkahousuissa ilman paitaa (eli röyhelöpaitako päällä siis?)

• dyingbride
        gjghjghjgjdfjswujytului kirjoitti:

oli aika koristeltu ja söpö keikoilla nahkahousuissa ilman paitaa (eli röyhelöpaitako päällä siis?)

joo, joskus. ja olihan sillä niitä ihme mekkojakin. todella hienoja. se mies osasi kyllä pukeutua. harvemmin näkee katukuvassa poikagootteja mekot päällä:) eli ei siis koskaan. no, tuskin itekkään käyttäisin mekkoja, jos jätkä olisin, vaik upeelta ainakin tä hra. williams näytti niissä...

• Goottipoika

moro! olen tälläne 15 vuotias gootti poika. mä yllätyin että pojistaki puhutaan näillä sivuilla. joo me pukeudutaan mustiin niinkuin nuo tytötkin. mustat farkut, paita, takki, neki jo riittää. on myös olemassa goottihattujakin. mutta me emme käytä niin hirveästi mitään tummia meikkejä kuten kajali. nahka ja metallit on salesti hotteja :) muotia gooteille kuten naisille esim. hakaneulat.
        mutta jos gootiksi oot kasvamassa niin welcome. :)

• Tristessa

Itse suosin melko yksinkertaisia mustia miesten pukuja. Päällystakki on pitkä ja viittamainen.

Klubeille ja juhliin sitten enemmän koristeita, kettinkiä yms. riippuen fiiliksestä...

• perkel..

taidat nyt sekoittaa gootin ja hevarin. onhan noilla gootti miehillä hienoja kuteita ja koruja. hakusanaa googleen ni löytyy myös mestoja jotka myy vaatteita yms.

• ihmemies84

itse pidän pändi paitaa
      tai morticiasta ostmaani takki ja mustia
      reisitasku housuja ja jois ssain spesiaali tilaisuuksissa itse tekmääni chainmailia
      ja vyönä niitti vyö tai sitten itse tehty chainmailhenkinen vyö

• Starfucker

Pitkiä hameita(jotkut),kauluspaitoja,neuleita,kravaatteja,maihareita,silintereitä,laukkuja,reppuja,verkkohansikkaita,nahka-ja PVC asuja ja asusteita,yms..Periaatteessa mitä vain.Ei ole olemassa määritteitä mitä miesgootti saa pukea.

• hevari12

Mäki oon tämmöne 12-v hevari mut goottihommat kiinostaa enemmän. Kertokaapas minkälaiset goottivaatteet on hienoi

• umad?

no tunge sormi perseeseen ja käy nukkumaan aamulla heräät hienoissa vaatteissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe