mies-/poikagoottien pukeutuminen

(wannabe)? gootti

Oon yrittäny ettiä tietoo goottien pukeutumisesta, mutta poikien/miesten vaatteista ei löydy riittävän kattavaa selostusta. Voisko joku kertoo ihan täysin ja yksityiskohtasesti, millasia vaatteita miespuoliset gootit yleensä käyttää?

11

2242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Overkill...

Ei ainakaan yhtä "näyttävästi" kuin naiset... Miehille riittää pääasiassa ne mustat farkut, bändipaita ja nahkatakki. Naiset nyt ovat vaan onnessaan kun saa "koristella" itseään, kaikenmaailman röyhelöitä ja vahvat meikit...

• dyingbride

...olen huomannut, että on myös sellaisia miespuolisia gootteja, jotka pukeutuvat kaikenmaailman sametti ja röyhelöjuttuihin. esim. rozz williamsilla oli usein kaikenlaisia ihme luomuksia yllään. se näyttää ihan kivalta. saisivat pojatkin opetella vähän "koristelemaan" itseään :)

• gjghjghjgjdfjswujytului
        dyingbride kirjoitti:

...olen huomannut, että on myös sellaisia miespuolisia gootteja, jotka pukeutuvat kaikenmaailman sametti ja röyhelöjuttuihin. esim. rozz williamsilla oli usein kaikenlaisia ihme luomuksia yllään. se näyttää ihan kivalta. saisivat pojatkin opetella vähän "koristelemaan" itseään :)

oli aika koristeltu ja söpö keikoilla nahkahousuissa ilman paitaa (eli röyhelöpaitako päällä siis?)

• dyingbride
        gjghjghjgjdfjswujytului kirjoitti:

oli aika koristeltu ja söpö keikoilla nahkahousuissa ilman paitaa (eli röyhelöpaitako päällä siis?)

joo, joskus. ja olihan sillä niitä ihme mekkojakin. todella hienoja. se mies osasi kyllä pukeutua. harvemmin näkee katukuvassa poikagootteja mekot päällä:) eli ei siis koskaan. no, tuskin itekkään käyttäisin mekkoja, jos jätkä olisin, vaik upeelta ainakin tä hra. williams näytti niissä...

• Goottipoika

moro! olen tälläne 15 vuotias gootti poika. mä yllätyin että pojistaki puhutaan näillä sivuilla. joo me pukeudutaan mustiin niinkuin nuo tytötkin. mustat farkut, paita, takki, neki jo riittää. on myös olemassa goottihattujakin. mutta me emme käytä niin hirveästi mitään tummia meikkejä kuten kajali. nahka ja metallit on salesti hotteja :) muotia gooteille kuten naisille esim. hakaneulat.
        mutta jos gootiksi oot kasvamassa niin welcome. :)

• Tristessa

Itse suosin melko yksinkertaisia mustia miesten pukuja. Päällystakki on pitkä ja viittamainen.

Klubeille ja juhliin sitten enemmän koristeita, kettinkiä yms. riippuen fiiliksestä...

• perkel..

taidat nyt sekoittaa gootin ja hevarin. onhan noilla gootti miehillä hienoja kuteita ja koruja. hakusanaa googleen ni löytyy myös mestoja jotka myy vaatteita yms.

• ihmemies84

itse pidän pändi paitaa
      tai morticiasta ostmaani takki ja mustia
      reisitasku housuja ja jois ssain spesiaali tilaisuuksissa itse tekmääni chainmailia
      ja vyönä niitti vyö tai sitten itse tehty chainmailhenkinen vyö

• Starfucker

Pitkiä hameita(jotkut),kauluspaitoja,neuleita,kravaatteja,maihareita,silintereitä,laukkuja,reppuja,verkkohansikkaita,nahka-ja PVC asuja ja asusteita,yms..Periaatteessa mitä vain.Ei ole olemassa määritteitä mitä miesgootti saa pukea.

• hevari12

Mäki oon tämmöne 12-v hevari mut goottihommat kiinostaa enemmän. Kertokaapas minkälaiset goottivaatteet on hienoi

• umad?

no tunge sormi perseeseen ja käy nukkumaan aamulla heräät hienoissa vaatteissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      225
      6713
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      140
      5608
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      305
      3686
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3520
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      125
      2537
    6. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      23
      2270
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2200
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      60
      2054
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1813
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      106
      1574
    Aihe