Tänäään on to...to....torstai.....

pikkasen jo kädet tutisee.... Huomen pe...pe...pe..perjantai..... ooooh......la...la...lauantai.... Ja sitten se joulupukki tuleeeeeeeee......oletteko valmiit.....
Ai niin ja oikein ihanaa huomenta.....=:0)))))))))

19

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      tule pukkia ollenkaan...;o)....Hyvää päivän jatkoa vain:o))

      • muuten mullekaan....
        Päivän jatkeet.....=;0))))))))))))


    • Alien-8

      Jokos kuusi on haettu,ja sähkökynttilät ripustettu?Nyt Brune kipin kapin tarkistamaan kinkku- ja laatikkotilanne,jos vaikka on nälkäinen pukki tulossa;=))

      • *nolona...*ei tuu pukkiiiii.........nyyh...


      • Alien-8
        BBrunetti kirjoitti:

        *nolona...*ei tuu pukkiiiii.........nyyh...

        mullekaan:(Mut jospa ajateltaisiin niin,että kaikki ystäviltäsi ja lähimmäisiltä saadut lahjat ovat kuitenkin pukilta,ja nämä ihmiset ovat vain pelkkiä välikäsiä:)?

        Vietähän sinäkin BB mukava joulu vaikkapa telkun jouluohjelmia katellen,jos olet yksin:)Meikis lähtee huomenaamulla pois koko kaupungista viettämään aitoa maalaisjoulua landelle:)


      • BBrunetti kirjoitti:

        *nolona...*ei tuu pukkiiiii.........nyyh...

        ..ei pukkii.. mä toimin pukkina tuossa muutama päivä sitten eräälle typykälle.. hahahahahahahaha..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ei pukkii.. mä toimin pukkina tuossa muutama päivä sitten eräälle typykälle.. hahahahahahahaha..

        pukkina... oliks sul ihan parta ja pukukin.....?
        =:0)))))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        pukkina... oliks sul ihan parta ja pukukin.....?
        =:0)))))))

        ..kyllä alasti ja parrallani kutittelin..


      • Alien-8 kirjoitti:

        mullekaan:(Mut jospa ajateltaisiin niin,että kaikki ystäviltäsi ja lähimmäisiltä saadut lahjat ovat kuitenkin pukilta,ja nämä ihmiset ovat vain pelkkiä välikäsiä:)?

        Vietähän sinäkin BB mukava joulu vaikkapa telkun jouluohjelmia katellen,jos olet yksin:)Meikis lähtee huomenaamulla pois koko kaupungista viettämään aitoa maalaisjoulua landelle:)

        ja rauhallista joulua sinulle alien.....=:0))))))))


      • pervokki kirjoitti:

        ..kyllä alasti ja parrallani kutittelin..

        sä sitte mikään pukki ole ollu..... ei pukit alasti killuttele kulkuset paljaana......=;0))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        sä sitte mikään pukki ole ollu..... ei pukit alasti killuttele kulkuset paljaana......=;0))))

        ..musta vähän siltä tuntuu.. vai onko tässä pukit menneet sekasin??


      • pervokki kirjoitti:

        ..musta vähän siltä tuntuu.. vai onko tässä pukit menneet sekasin??

        joulupukki killuttelis nakuna....
        Pervokki...... ehän mää ain aattele kaksmielisesti....heh..
        Jaahas jokos vaimoehdokas löyty.....=:0))))))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        joulupukki killuttelis nakuna....
        Pervokki...... ehän mää ain aattele kaksmielisesti....heh..
        Jaahas jokos vaimoehdokas löyty.....=:0))))))))

        ..piti hakee taulunpohja.. juu ihan loistava ehdokas löyty.. nyt kun pääsiss virallisille treffeille kun hommat..köh meni vähän väärässä järjestyksessä.. mutta nytpä ainakin tietän että hän on tavoittelemisen arvoinen kaikinpuolin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..piti hakee taulunpohja.. juu ihan loistava ehdokas löyty.. nyt kun pääsiss virallisille treffeille kun hommat..köh meni vähän väärässä järjestyksessä.. mutta nytpä ainakin tietän että hän on tavoittelemisen arvoinen kaikinpuolin..

        se kai niin välii missä järjestyksessä.....
        Nyt sit pyydät vaan rehveille erikseen....=;0)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        se kai niin välii missä järjestyksessä.....
        Nyt sit pyydät vaan rehveille erikseen....=;0)))))

        ..juttu.. mut heh nyt vaan pitäs uskaltaa.. oli kyl niin ihana.. sexikäs,pehmee, lämmin.. tyylikäs uuhh.. sentään..


      • pervokki kirjoitti:

        ..juttu.. mut heh nyt vaan pitäs uskaltaa.. oli kyl niin ihana.. sexikäs,pehmee, lämmin.. tyylikäs uuhh.. sentään..

        no niin ku oot jo niin pitkälle et kai sää vaan ala nössöileen sen suhteen ettet kehtaa rehveille pyytääää.....
        =:0))))))))))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        no niin ku oot jo niin pitkälle et kai sää vaan ala nössöileen sen suhteen ettet kehtaa rehveille pyytääää.....
        =:0))))))))))))

        ..en voisi enää päästä.. nii no lähetän textarin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..en voisi enää päästä.. nii no lähetän textarin..

        Lähetäs........=:0))))
        Pervokki muksaa joulua sinulle myös....!=:0))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        Lähetäs........=:0))))
        Pervokki muksaa joulua sinulle myös....!=:0))))

        ..jouluu.. peerrrvokki toivottaaaa...


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe