Osaisiko joku ystävällisesti neuvoa mitä teen väärin käyttäessäni veetin kylmävahaliuskoja, kun repiessäni niitä pois jaloista vaha jää jalkoihin kiinni, eikä yksikään karva irtoa, ja vahatöhnä on sitten pyyhittävä vaivoin liinoilla pois. Olisiko kuumavaha helpompi aloittelijan käyttöön?
Kylmävahaliuskat eivät toimi?
9
13047
Vastaukset
- vaikka
kiskaisisit vähän lujempaa , niin lähtee pois olen omalta naiselta ottanut karvat sillä pois....
- .......
Paljon olen kuullut haukkuja noista Veet:in vahoista joten saattaapi olla että vika on itse tuotteessa, itse olen joskus kokeillut kyseisen merkin kuumavahaa ja se ainakin on ihan perseestä. Kannattaa ehkä kokeilla jotain toista tuotemerkkiä.
- sanna
Ei niissä vahoissa välttämättä mitään vikaa ole, aloittelijan tekniikassa ehkä enemmänkin. Itselläni oli ekoilla käyttökerroilla tasan sama ongelma, pari karvaa irtosi ja vahaa oli joka paikassa, sattui ja nousi mustelmia. Muutaman kerran jälkeen repäisytekniikka ja -otteet kehittyivät, ja homman alkoi sujua. Se vahaliuska oikeasti pitää repäistä irti terävästi, nopealla ja ripeällä otteella.
- ...
sanna kirjoitti:
Ei niissä vahoissa välttämättä mitään vikaa ole, aloittelijan tekniikassa ehkä enemmänkin. Itselläni oli ekoilla käyttökerroilla tasan sama ongelma, pari karvaa irtosi ja vahaa oli joka paikassa, sattui ja nousi mustelmia. Muutaman kerran jälkeen repäisytekniikka ja -otteet kehittyivät, ja homman alkoi sujua. Se vahaliuska oikeasti pitää repäistä irti terävästi, nopealla ja ripeällä otteella.
...matalalla, ihoa myöten :) Eikä kannata lätkiä niitä liuskoja ympäriinsä vaan harkitusti silittää se paikalleen ilman että se vahapinta ehtii tökätä jonnekin muualle, silloin sitä vahaa jää kiinni...
Itselläni veetin kylmävahaliuskat toimivat loistavasti! - että...
... kirjoitti:
...matalalla, ihoa myöten :) Eikä kannata lätkiä niitä liuskoja ympäriinsä vaan harkitusti silittää se paikalleen ilman että se vahapinta ehtii tökätä jonnekin muualle, silloin sitä vahaa jää kiinni...
Itselläni veetin kylmävahaliuskat toimivat loistavasti!...lämmität vahan kunnolla ennen iholle laittoa. Kylmävahaliuskatkin pitää "lämmittää" käsien välissä ennen iholle pistämistä, ja silittää oikeaan suuntaan, jonka välkeen odotetaan hetki että vaha "kovettuu" uudestaan ja sitten ihon pingotus ja tiukka ja nopea repäisy aivan ihon pinnasta.
Itse lämmitän kylmävahaliuskaa nopeasti pari sekuntia föönin alla, ja lätkäisen sen sitten ihoon. Ja hyvää jälkeä on tullut!
- ei toiminut
Olipa sottaista hommaa. Liuska oli liian lötköä ja tarttui ihoon kiinni. Nahka venyi mutta karvat eivät irronneet. Kova homma oli pestä iho siitä töhnästä. Tuntuu, että eri merkkinen tuote toimii paljon paremmin, joten ei tekniikassani varmaan vikaa ollut. Nyt se toisen merkkinen tuote ei ole enää myynnissä Suomessa, koska maahantuoja ei tuo sitä enää. Olisiko veet tuotteille jotain vastaavaa kulmävahaa saatavilla?
- ...
Minulla ainakin tuo vaha jää ihoon kiinni jos se on liian lämmintä. Sitä ei nimittäin kovin kauaa tarvitse lämmittää käsien välissä ja ihollakaan ei kannata pitkään pitää, muutama sekunti riittää.
Ihoon jäneet vahat saat parhaiten poistettua jälkihoitopyyhkeillä tai sitten ihan ruokaöljyllä.- flora culinesse
Itse huomasin että lähtee hyvin esimerkiksi flora culinessilla, kun ruokaöljy oli loppu :D
- perkutaralli
Tarvitsee vaan uskaltaa vetää kovaa. Ekoilla kerroilla ei lähtenyt mitään, koska otin ne aika hennosti, koska pelkäsin kipua. Siskoni otti, ni joha saatana huusin ja karvatkin läks. Nyt kokeilin itse, ja tarvitsee syvään ottaa happea, -... n..y..t...nyt!! AAAAIII!! LÄHTI!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1756471- 1481784
- 1131558
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37938Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97901Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan235804- 41799