Voisko olla jo tartti menny ku ei tarttaa kuuluu vaan semmosta urinaa tartattaessa auto on 99 avesta
2.0 ajettu 178000..
tarttiko
7
779
Vastaukset
- Akku
Tarkista sulakkeet, johdot ja liitännät. Myös moottorin maadoitus.
- danhill
onko muualla sulakkeita ku konehuoneessa missä on releetki..
starttikin, mutta voi olla akkukin. Sulake se ei ole.
- danhill
no nyt se taas tarttas ku vähä herkutteli virta-avainta jonku kerran mutta eipä tiiä milloin
se taas ei tarttaa.Elikkä onko han se tartis vika mitä luuletta.. pistänkö uuven tartin joka tapauksessa.- Epäilen
Olisiko virtalukon pohja...
....ei kulukaan kun käänsit avaimesta?
Tämä selvä homma. Se on se virtalukonpohja, joka on todellakin vanhakoppasen Aven selvä tyyppivika. Ilmenee juuri noissa kilometrimäärissä, riippuu tietysti starttausmäärästä ja huollon mukaan myös avainnipun painosta.
Lääkkeet ensihätään:
1. käytä vara-avainta. Myös kulunut avain/lukkopesä vaikuttaa.
2. nosta avainta ylöspäin, niin starttaa sillä kuluneellakin pohjalla vielä jonkin aikaa- ttkracing
Tojo-Kölli kirjoitti:
....ei kulukaan kun käänsit avaimesta?
Tämä selvä homma. Se on se virtalukonpohja, joka on todellakin vanhakoppasen Aven selvä tyyppivika. Ilmenee juuri noissa kilometrimäärissä, riippuu tietysti starttausmäärästä ja huollon mukaan myös avainnipun painosta.
Lääkkeet ensihätään:
1. käytä vara-avainta. Myös kulunut avain/lukkopesä vaikuttaa.
2. nosta avainta ylöspäin, niin starttaa sillä kuluneellakin pohjalla vielä jonkin aikaaItse vaihdoin juuri virtalukonpohjan (n.90e) ja nyt alkoi sitten startti kiukutteleen.Heittää pois päältä startatessa.Onko avensiksessa samaa ongelmaa kun kuulemma carinoissa että se "haarukka" startista kuluu.Saanut kuulemma pelkän haarukan ostettua tiskiltä.On nimittäin n.350 euroa uusi startti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191