Suomalaiselle pahinta myrkkyä olisi autotesti, jossa ei julkaistaisi merkkejä ollenkaan. Aatelkaas: Auto, numero 3 voitti, toisena auto numeri 8 jne.
Ehei, autotestien tulokset tehdään jo siinä vaiheessa, kun huomataan auton merkki. Totta se on. Mielikitukset painaa enemmän, kuin tuntumat sun muut faktat. Mielikuvitus ja mielikuvat merkkaa enemmän, kuin itse testi. Naapurin setä ja kaverin auto sitä...paappani jo kertoi sitä ja tätä.
Heikonpaa on aina helpompi sortaa ja annas olla, jos Skoda voittaa Mersun. Olihan Mersu hyvä merkki jo 40-luvulla ja silleen.
Suomalaiset tulevat aina olemaan enakkoluuloisia ja katkeria hangessa tarpojia. Popliinitakkia vain tiukemmalle ja tilastoja lukemaan. Siinä, kun heikompaa mollaa, niin johan heikko itsetunto kohenee. Tuntuu se oma surkea elämäkin aurinkoisemmalta, kun saa oikein heikompaa tölväistä.
Kuvitelkaa:
6
561
Vastaukset
- lol gg
mitäs jos menet ajamaan mersun ja skodan koeajot ja kerrot meille sitten tuloksen?
en nimittäin näe kauheasti pointtia kirjoituksessasi, jossa arvostelat koeajoja vaikka itse et ole koeajojen autoista todennäköisesti ajanut ehkä yhtään tai sitten muutamaa.
voit myös tehdä omat koeajosivusi jossa voit raportoida meille tulokset. jään odottamaan mielenkiinnolla testiäsi. kiitostuntuu listalaisten kirjoituksista päätellen olevan, kuin aloittaja kirjoitti.
Onneksi ei tarvitse samaan sortua, on tullut nähtyä se "hyvien merkkien" nurjakin puoli. Ei ole kaikki sitä, mitä autokauppias tai Tuulilasin hölö toimittaja kertoo.
Testeistäkin lukiessa kannattaa painottaa eri asioita siinä suhteessa kuin ne itselle sopii, ei välttämättä testaajan mielipiteen mukaisesti. Itselle se auto kuitenkin ostetaan, ei muille. Paitsi jotkut epävarmat surkimukset, joiden pitää "näyttää"...- koeajamassa
sitroen kirjoitti:
tuntuu listalaisten kirjoituksista päätellen olevan, kuin aloittaja kirjoitti.
Onneksi ei tarvitse samaan sortua, on tullut nähtyä se "hyvien merkkien" nurjakin puoli. Ei ole kaikki sitä, mitä autokauppias tai Tuulilasin hölö toimittaja kertoo.
Testeistäkin lukiessa kannattaa painottaa eri asioita siinä suhteessa kuin ne itselle sopii, ei välttämättä testaajan mielipiteen mukaisesti. Itselle se auto kuitenkin ostetaan, ei muille. Paitsi jotkut epävarmat surkimukset, joiden pitää "näyttää"...Käykääpä koeajamassa uusi M-sarjan mersu. On kyllä hieno auto ilman testejäkin.
- Mersu
koeajamassa kirjoitti:
Käykääpä koeajamassa uusi M-sarjan mersu. On kyllä hieno auto ilman testejäkin.
Muistanpa minäkin nähneeni vilaukselta erään testin, jossa Skoda voitti Mersun testissä.
Entäs jos painotankin samoja asioita, kuin lehden testaajat? Missä vaiheessa meen sinne keulalle katsomaan sen merkin ja vaihdan mielipiteeni? - Skoda
Mersu kirjoitti:
Muistanpa minäkin nähneeni vilaukselta erään testin, jossa Skoda voitti Mersun testissä.
Entäs jos painotankin samoja asioita, kuin lehden testaajat? Missä vaiheessa meen sinne keulalle katsomaan sen merkin ja vaihdan mielipiteeni?Sellaista testiä ei ole eikä tule, jossa Mersu häviäisi Skodalle.
- Auto Zeitung (3/2005), Saksa
Skoda kirjoitti:
Sellaista testiä ei ole eikä tule, jossa Mersu häviäisi Skodalle.
Tiisseli farkut.Kaikkia se Sakemanni keksiikin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313