Kun mulla on limewire- lataus ohjelma niin miten siitä saa siirrettyä musiikin mp3- soittimeen? mulla on Creative MuVo V200 ja siihen se siiro-ohjelma creative mediasource.. Ja jotenkin sen kautta pitäs siirtää se musiikki.. Viitsisittekö auttaa..
musiikin siirtäminen koneesta mp3-soittimeen
5
5790
Vastaukset
- make
tarvitse välttämättä mitään siirto-ohjelmaa.Avaat vaan oma tietokone eli (resurssien hallinnan)
ja kopioit biisit uudelle levylle joka näkyy ,kun soitin on usbissa kiinni. - Minä
Jos haluat cd-levyiltäsi musiikki mp3:seen; laita "usbtikku" usb porttiin, sen jälkeen laitat cd:n levvyasemaan, sitten siihen tulee vaihtoehtoja, ja valitset "Toista cd-äänilevy -käytä Windows Media Player", Sen jälkeen valitset Media Playerista Kopiointi cd-levyltä ja sitten valitset biisit mitkä haluat, sen jälkeen vasemmassa kulmassa lukee: "kopioi kirjastoon", valitset sen. Kun ne on kopioitu, klikkaa "synkronoi". Synkronoimisen jälkeen avaat synkronointiluettelon ja valitset "kaikki musiikki" ja määrität haluamasi kaappaleet ja sen jälkeen: "aloita synkronointi"
Siinä se.
Toivottavasti ymmärsit jotain :) - problema magneetti
Sama onkelma tässä mullaki on. Jos sitä ei voi siirtää limewirestä mp3 soittimeen nii mitä virkaa enää limewirellä on?????
- systole
Mulla on muvo t100 en saa siihen myössiihen ladattuu musaa
- dexter river dr
zen creative mistä saan ladattua tiedoston jolla voin laittaa musiikkia mp3 soittimeeseen ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428