Kun mulla on limewire- lataus ohjelma niin miten siitä saa siirrettyä musiikin mp3- soittimeen? mulla on Creative MuVo V200 ja siihen se siiro-ohjelma creative mediasource.. Ja jotenkin sen kautta pitäs siirtää se musiikki.. Viitsisittekö auttaa..
Vastaukset 5
- make
tarvitse välttämättä mitään siirto-ohjelmaa.Avaat vaan oma tietokone eli (resurssien hallinnan)
ja kopioit biisit uudelle levylle joka näkyy ,kun soitin on usbissa kiinni. - Minä
Jos haluat cd-levyiltäsi musiikki mp3:seen; laita "usbtikku" usb porttiin, sen jälkeen laitat cd:n levvyasemaan, sitten siihen tulee vaihtoehtoja, ja valitset "Toista cd-äänilevy -käytä Windows Media Player", Sen jälkeen valitset Media Playerista Kopiointi cd-levyltä ja sitten valitset biisit mitkä haluat, sen jälkeen vasemmassa kulmassa lukee: "kopioi kirjastoon", valitset sen. Kun ne on kopioitu, klikkaa "synkronoi". Synkronoimisen jälkeen avaat synkronointiluettelon ja valitset "kaikki musiikki" ja määrität haluamasi kaappaleet ja sen jälkeen: "aloita synkronointi"
Siinä se.
Toivottavasti ymmärsit jotain :) - problema magneetti
Sama onkelma tässä mullaki on. Jos sitä ei voi siirtää limewirestä mp3 soittimeen nii mitä virkaa enää limewirellä on?????
- systole
Mulla on muvo t100 en saa siihen myössiihen ladattuu musaa
- dexter river dr
zen creative mistä saan ladattua tiedoston jolla voin laittaa musiikkia mp3 soittimeeseen ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3521485- 1141206
- 1151075
- 116851
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 38454
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93441- 36423