Millasia ne on?
Ryhmä työhaastattelu
5
6288
Vastaukset
- Tiitu
ja toinen hakija mollasi minua koko haastattelun ajan. Oli sisäinen haku ja piti työkaverista kertoa jokin positiivinen asia ja tämä työkaveri vain haukkui minua... Minä sain sen paikan!
- Myyjäke
On kätevä ja nopea haastattelutapa. Käytetään yleisesti aloilla, joissa vaaditaan sosiaalisuutta ja/tai kun työhön otetaan useampia ihmisiä samaan aikaan.
Periaatteessa sinulta kysytään samoja asioita kuin ns. tavallisessakin haastattelussa, mutta ryhmähaastattelussa kuulijoina ovat myös muut haastateltavat.
Haastattelun sisältö riippuu varmasti hakemastasi paikasta. Jossain on tapana muodostaa haastateltavista ryhmiä, joille annetaan tehtäviä. Tällöin haastattelu voi erota huomattavasti perinteisestä.
Ei se ihmeellistä ole. Mene sinne vain, sitten näet!- pankkiin töihin
Meillä oli alkuun lyhyt esittelykierros. Mitään ei kyselty. Sen jälkeen teimme ryhmätyönä kuvitteellisen tehtävän jossa piti "asuttaa" saari, suunnitella ja rakentaa paperilla talot, saunat etc. Tuskin itse tehtävällä tai mitä siinä saatiin aikaan oli merkitystä, varmaan seurailivat lähinnä ryhmädynamiikkaa, minkälaisen roolin kukin ottaa ja miten toimii ryhmän jäsenenä.
- adaaa
haastattelija tulee kysymään sitten hakijalta?? Ensimmäinen kerta kun olen menossa työhaastatteluun.
- ryhmähaastattelussa ollut
Hain paikkaa yhteen vanhainkotiin ja meille ei kenellekään oltu kerrottu, että haastattelu on ryhmässä. Istuttiin rivissä 4muun hakijan kanssa ja osastonhoitajat ja vanhainkodin johtaja hevosenkengän mallisesti meidän edessä. Kysymykset alkoivat, Kuka on tämän kaupungin sos. ja terveys johtaja?, Milläinen on hyvää hoitotyötä?, Millainen on hyvä vanhuus? jne. Mitään henkilökohtaista keneltäkään haastateltavalta ei kysytty. Todella outo haastattelu ja kysymykset oli repaistu varmaan jostain oppikirjasta. Pöllähtäneitä olivat kyllä muutkin hakijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341166
- 1001053
- 1061005
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866