mitäs kokemuksia teillä on tigin tuotteista? sain joulu lahjaks niitä kun halusinkin.ovat kuulemma parhaimmistoa.. mut kukaa tuttu ei oo käyttäny ni ois kiva tietää et
mitkä tuotteet erityisesti on ollu hyviä?
ja onko tehny hiuksille sen mitä on purkki luvannu?
mul on "Moisture maniac shampoo" ja "treat me right peppermint hair mask"
tietääkö muutes kukaan miten usein tota pepperminttiä voi käyttää?onks se ihan kerta viikkoo teho hoito vai voiks sitä useemminki käyttää?
hauskoja noi purkkien nimet ;)
nyt ku on ruvennu joku aika sitte käyttää kampaamo tuotteita ni oon huomannu et purkeissa lukee et "tekee hiuksistasi sellaiset" eikä vaa et "tekee hiuksistasi sellaisen tuntuiset" niin ku kaupan shampoissa ja hoitoainessa lukee..
olipa viisaasti sanottu mut kuitenki.. :)
TIGIN TUOTTEET
22
22450
Vastaukset
- Bed Head
Käytän nykyään lähes ainoastaan Tigin tuotteita, koska ne todella ovat hyviä vaikkakin hintavia. Tota Treat Me Right -naamiota levitetään sampoopesun jälkeen tukkaan ja annetaan vaikuttaa 5 min. Käytä sitten, kun tukka sitä näyttää kaipaavan. :)
Itselläni on Dumb Blonde sampoota ja hoitoainetta, molemmat tosi hyviä. Lisäksi Control Freak sampoota. Tällä hetkellä käytän Self Absorbed -sampoota ja Moisture Maniac -hoitoainetta. Lisäksi omistan Catwalkin Fast-Fixxin, After-Partyn, Superstarin ja Chocolate Headin. Kaikki hyväksi havaittuja! :)- Minä vaan..
Sitä Chocolatee on kehuttu,tuoksuu tosi hyvälle :)
mä oon aikasemmin käyttäny paul mitchelliä mut sen shampoot on niin matala vaahtosia ni ne ei oikee mun pitkii hiuksii sovellu :/ vaikee levittää ja liikaa aikaa vievää!vaik tuotteet oli kyl tosi hyviä.
täytyy käydä viel ostaa se moisture maniac hoitoaine.Äsken pesin uudella shampoolla ja tosi pehmeet ja kiiltävät tuli! tyytyväisyys 10! ;) - Myös käyttävä
Mietin vähän aikaa sitten, että ei ne Tigin tuotteet nyt niin kalliita ole. Yksi pullo/purkki kestää tosi kauan, koska shampoota ei esim tartte kovin paljon. Pienikin määrä riittää vaahdottamaan mun keskipitkät hiukset hyvin. Tietysti kirpaisee, kun shampoo hoitoaine maksaa yhteensä lähemmäs 40 euroa, mutta ne sitten riittää puol vuotta. Samaa ei voi sanoa marketissa myytävistä tuotteista...
Itse käytän värjättyjen hiusten Fashionista-sarjam shampoota ja hoitoainetta, egoboost-latvahoitoa ja fast-fixxia. - ulkonäöllä
Myös käyttävä kirjoitti:
Mietin vähän aikaa sitten, että ei ne Tigin tuotteet nyt niin kalliita ole. Yksi pullo/purkki kestää tosi kauan, koska shampoota ei esim tartte kovin paljon. Pienikin määrä riittää vaahdottamaan mun keskipitkät hiukset hyvin. Tietysti kirpaisee, kun shampoo hoitoaine maksaa yhteensä lähemmäs 40 euroa, mutta ne sitten riittää puol vuotta. Samaa ei voi sanoa marketissa myytävistä tuotteista...
Itse käytän värjättyjen hiusten Fashionista-sarjam shampoota ja hoitoainetta, egoboost-latvahoitoa ja fast-fixxia.kampaajani otti ne koekäyttöön, koska niin halusi ne tuotteet itselleen. Ammattilaiselle ne osoittautuivat kuitenkin täydeksi pettymykseksi.
Tigin purkit ovat tosi mageita. Siihen se sitten jääkin. Tuotteilla itsessään ei ole mitään virkaa, ja hän pettyi tosi pahasti. Nyt hänellä on kokeilussa Sebastianin sarja ja se on kuulemma paljon parempi. Purkit vaan eivät ole niin hienoja ja myyviä. Mutta ammattilainen myy ja käyttää mieluummin hyviä kuin hyvän näköisiä tuotteita. - Muumi81
Myös käyttävä kirjoitti:
Itse käytän värjättyjen hiusten Fashionista-sarjam shampoota ja hoitoainetta, egoboost-latvahoitoa ja fast-fixxia.Sain juuri siskolta synttärilahjaksi Tigin Catwalk shampoon, hoidon ja kiiltosuihkeen.
Muotoilutuotteitakin on monia ennestään.
Hinta ei mielestäni ole kallis.
Esimerkiksi ostin Catwalk shampoon ja hoidon kesäkuussa, purkeista on vielä puolet jäljellä ja pesen hiukset joka toinen päivä.
Ja purkkien ulkonäöt ovat hyvää sisustusta pesuhuoneeseen =).
Papaya suihkugeeli on myös ihana =). - Muumi81
Muumi81 kirjoitti:
Sain juuri siskolta synttärilahjaksi Tigin Catwalk shampoon, hoidon ja kiiltosuihkeen.
Esimerkiksi ostin Catwalk shampoon ja hoidon kesäkuussa, purkeista on vielä puolet jäljellä ja pesen hiukset joka toinen päivä.
Papaya suihkugeeli on myös ihana =).Ja itselläni on hiukset olkapäille eikä lyhyet ja shampoota menee todella vähän kerralla.
Mä olen kuullut ammattilaisilta vain positiivisia kommentteja.
Siis esimerkiksi avoni siskolta, ettei vain markkinointikikkana =).
Tallinnassa on muuten samaiset tuotteet paljon edullisempia, sieltä olen jotakin ostanut.
Liike on siinä sataman vieressä, missä on samassa rakennuksessa Citymarket, Seppälä yms.
Shampoo esim. oli 4€ halvempi kuin täällä. - joo...
ulkonäöllä kirjoitti:
kampaajani otti ne koekäyttöön, koska niin halusi ne tuotteet itselleen. Ammattilaiselle ne osoittautuivat kuitenkin täydeksi pettymykseksi.
Tigin purkit ovat tosi mageita. Siihen se sitten jääkin. Tuotteilla itsessään ei ole mitään virkaa, ja hän pettyi tosi pahasti. Nyt hänellä on kokeilussa Sebastianin sarja ja se on kuulemma paljon parempi. Purkit vaan eivät ole niin hienoja ja myyviä. Mutta ammattilainen myy ja käyttää mieluummin hyviä kuin hyvän näköisiä tuotteita.Täytyy kyllä sanoo että mun mielestä TIGI on paljon parempaa kun Sebastian. esim Oatmeal&Honey-hoitoaine on paras hoitoaine mitä ikinä oon käyttänyt. ja mä oon käyttänyt monia (enemmän kun laki sallii). muotoilutuotteet on myös hyivä (ei tietty ihan kaikki mutta eihän mikään brändi oo täydellinen)
Ootko itse kokeillut TIGIä?
Ja useimmat kampaajat jolla oon käynyt rakastaa käyttää TIGIn tuotteita. Jopa ne jolla on useimpia korkealaatuisia brändejä käytössä. - puhut?
Muumi81 kirjoitti:
Sain juuri siskolta synttärilahjaksi Tigin Catwalk shampoon, hoidon ja kiiltosuihkeen.
Papaya suihkugeeli on myös ihana =).Eli mitä shampoita käytät? On useita catwalk-shampoita; esim Sexed-up, curls rock jne.
- Muumi81
puhut? kirjoitti:
Eli mitä shampoita käytät? On useita catwalk-shampoita; esim Sexed-up, curls rock jne.
Catwalk fashionista color safe shampoo ja hoito.
Tykkäsin myös Bedhead Dumb blondesta.
Seuraavaksi tosiaan testaan Oatmel & honeyta.
Kuinka väriä pois peseviä Tigin tuotteet muuten on?
Oon aina käyttänyt värjätyille tarkoitettuja tuotteita ja tuo Oatmeal & honey on ainoastaan käsitellyille yms..? - hiuksille..
Muumi81 kirjoitti:
Catwalk fashionista color safe shampoo ja hoito.
Tykkäsin myös Bedhead Dumb blondesta.
Seuraavaksi tosiaan testaan Oatmel & honeyta.
Kuinka väriä pois peseviä Tigin tuotteet muuten on?
Oon aina käyttänyt värjätyille tarkoitettuja tuotteita ja tuo Oatmeal & honey on ainoastaan käsitellyille yms..?jos sulla on ihan kestovärjätyt hiukset ei oo syytä huoliin. Sen sijaan niin suoraväriä voi syödä päästä. Mutta surovärit lähtee usein aika helposti.
- Muumi81
hiuksille.. kirjoitti:
jos sulla on ihan kestovärjätyt hiukset ei oo syytä huoliin. Sen sijaan niin suoraväriä voi syödä päästä. Mutta surovärit lähtee usein aika helposti.
kestovärjätyt ole =P, kampaajalla aina värjätään.
Ja blondit ovat, blondi ei niin haalistukaan kuin esim. punainen. - Nanne
Minä vaan.. kirjoitti:
Sitä Chocolatee on kehuttu,tuoksuu tosi hyvälle :)
mä oon aikasemmin käyttäny paul mitchelliä mut sen shampoot on niin matala vaahtosia ni ne ei oikee mun pitkii hiuksii sovellu :/ vaikee levittää ja liikaa aikaa vievää!vaik tuotteet oli kyl tosi hyviä.
täytyy käydä viel ostaa se moisture maniac hoitoaine.Äsken pesin uudella shampoolla ja tosi pehmeet ja kiiltävät tuli! tyytyväisyys 10! ;)Mä olen kuullut, että vain hiuspohjan saa vaahdottaa. Ei pituuksia, jottei ne kuivahda. Pituudet eivät kuitenkaan rasvoitu ja toisaalta se valuva vaahto kyllä pesee muotoilutuotteet riittävän hyvin. Ainakin jos käyttää syväpuhdistavaa shampoota n. kerran kuussa =)
- tigin tuotteista
Oma suosikkini Tigin tuotteista on ehdottomasti Oatmeal & Honey hoitoaine. Tigin ainut silikoniton hoitis. Hyvän tuoksuinen, riittoisa, samaa tuotetta voi käyttää tehohoitona tai pikahoitona ja jopa latvahoitona jätettävänä ja litran pullon saa Suomesta 45 eurolla jos tietää mistä kampaamoketjusta kannattaa etsiä. Litran O&H hoitis kestää reilusti yli vuoden käytössä, sitä ei kulu kuin teelusikallinen yli hartiamittaisiin paksuihin hiuksiini kerrallaan.
- Minä vaan..
toi tigin sarja on kyl tosi laaja,kaikkee löytyy! :)
onkohan niillä syväpuhdistavaa?
ja siihen te joku kampaaja ei ollu yhtää pitäny sarjasta ni mun kampaaja ainaki suositteli Tigiä.sen mielestä se on laadukas sarja :) - Muumi81
sain synttärilahjaksi =).
On vain vielä edellistä jäljellä, niin en ole päässyt testaamaan.
- silkkitukka
ja toinen taas toiselle. Omistan runsaasti Tigin tuotteita, esim. Self Absorbed sampoo ja hoitoaine, Fashionistan sampoo ja hoitis, Dumb Blonde sampoo ja hoitis, Manipulator sampoo ja hoitis, Oatmeal & honey sampoo ja hoitis, Headrush kiiltosuihke, Superstar föönineste, Small Talk -voide, manipulator ja mastermind -vahat ym. Noista tuotteista ainoastaan Small Talk ja Superstar tuntuvat sopivan hiuksilleni. Mutta esim. Fashionista sisältää niin paljon silikoneja, että hiukset jäävät todella likaisen tuntuiseksi. Sama vaikutus Manipulator sampoolla ja hoitiksella, vaikka sampoo mainonnan mukaan onkin syväpuhdistava.
Huomattavasti parempi syväpuhdistava sampoo löytyy Redkeniltä, ja olen muutenkin kokenut Lanzan sampoiden ja hoitojen olevan huomattavasti Tigiä laadukkaampia.- tyttö 81
Tigin sarja ei sisällä tällä hetkellä syväpuhdistavaa shampoota.
Sexed up-shampoo on kaikista "pesevin" tuote. Simin cx-corrector on mainio syväpuhdistava shampoo. :)
- Milli *
Tigin tuotteet on paljon halvempia kun tilaa Englannista! :)
- Hiuspeikko
Fruugo välittää tuotteita briteistä suomeen ja maksutapana käy suomalaiset verkkopankkitunnukset. Tuotteiden hinnat on lähes yhtä alhaiset kuin suoraa Englannista.
http://www.fruugo.com/fi/fi/eur/productsearch.htm?tfSearch=TIGI
- liksu
Pliis älä jätä äikäntunteja väliin!!!
- sitä vaan
Kannattaa sitten varoa TIGI fashionista smooth&shine-lämpösuojaa. Erittäin voimakkaan ja kamalan hajuista. :I
- pirpanapanen
Tilasin just tuolta fruugosta sellaisen tupla packin shampoo/hoitoaine, vertailin hintoja netist ja oli kyl kaikista huokein kun niiden tuotteet tuli jostain englannista. Et ulkomailla kaikki edullisempaa, ite en oo ennen oikein ulkomailta voinut tilailla kun ei oo luottokorttii mut fruugos oli kiva kun pystyi pankkitunnuksilla maksaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822