Onko kenelläkään kokemuksia luontaistuotekaupasta saatavasta tuotteesta Siloposki-uute??
Myyjä kehui, että sillä kyllä lähtee finnit, jos jaksaa käyttää tunnollisesti.
Ensin kuulemma voi tulla finnejä lisää, koska "iho alkaa puhdistua sisältä päin".
Onko tämä nyt aivan huuhaata vai toimiiko se todella?
Toinen tuote josta piti kysyä käyttökokemuksia on apteekissa myytävä Valcrema-voide.
Iho-ongelmani ei ole niin paha että tarvitsisin esim. jotain Roaccutan-kuuria, joten turha sitä taas mainostaa. :)
Mutta kertokaa, jos on kokemusta, että toimivatko yllä mainitut tuotteet, vai kannattaako ostaa ennemmin ostaa esim. Lumenen tai Biothermin ihon puhdistus sarjoja?
Kaunis kiitos jo etukäteen! :)
-JD-
SILOPOSKI-UUTE&VALCREMA
5
704
Vastaukset
- ritva
Sinuna kysyisin kosmetologilta sopivat tuotteet. Noissa käsikauppatuotteissa ei ole niin vaikuttavia aineita kuin mitä saat asiantuntijalta. Älä usko moiseen siloposki-uutteeseen. Itse kärsin aika tavalla finneistä ja mustapäistä ja jokaviikkoinen puristelu oli viedä hermot. Onneksi ei ollut liian myöhäistä vaan rupesin toden teolla käymään kosmetologin luona joka kielsi puristelun yms. No, oikeat rasvat saatuani ja säännöölisten käyntien ansiosta ihoni on oiken hyvässä kunnossa, jopa mustapäät ovat lakasnneet tulemasta..ainakaa niitä ei nyt niin helposti tule. Eli ihonhoito vaatii tosiaankin kärsivällisyyttä ja aikaa ja kyllä kai rahaakin. Lumenet sun muut..ne on kaikki kokeiltu ja huonoiksi havaittu. Ainoa joka auttoi minua on Mary Cohr-sarja rasvaiselle iholle. Äärettömän hyvä sarja. Ei ihan halpa, hyvästä kannattaa kuitenkin maksaa.
- baby cat
käytin itse kuurin( pullollisen) siloposki-uutetta, ja minulla ainakin toimi. Pari päivää käytön aloittamisen jälkeen iho ja suolisto alkoivat tunkea kuonaa pois ( kielikin oli ihan kauhean värinen ja hengitys haisi). Sen jälkeen ihon kunto vain parani, kunnes se alkoi kuivattaa vähän liikaakin. En ole uutta pulloa ostanut, koska näppyjä ei ole paljon ja ihoni sai hohteen takaisin, siis ei kiillä enää rasvasta vaan hohtaa kuin terve iho. Kaikki lähtee sisältä...
- Anonyymi
Valcrema on hyvä voide. Ihon puhdistus on tietysti tärkeintä finnien hoidossa. Itse pesin nuorena kasvoni saippualla ja käytin 70-luvulla värillistä (!) Valcremaa meikkivoiteen tapaan. Sitä ei taida olla enää saatavilla, mutta varmaan tavallisena valkoisena löytyy. Suosittelen!
- Anonyymi
Pelkästään uponneiden kustannusten harha jo estää muuttamasta äänestysten prosentteja. Prosentit on niin tärkeitä.
- Anonyymi
Pelkästään uponneiden kustannusten harha jo estää muuttamasta äänestysten prosentteja. Prosentit on niin tärkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859