en kyllä oo varma onko tää virsi mutta sen nimi on:
Tartu käteen jumalan
Löytyykö tälläseen virteen jostain sanoja?
2
785
Vastaukset
- tode'
kyseessä ei ole virsi, vaan pekka simojoen/anna-mari kaskisen laulu:
sammuu loiste kynttilöiden,
tuuli laulaa ikävöiden,
hetki kaikkien kaunein kohta muisto vain on.
tuli hiipuu nuotioissa,
käsi ystävän on poissa,
sisälläsi kaipaus soi sammumaton.
tartu käteen Jumalan, tartu siihen mikä kestää.
astu kalliolle, joka pettää ei voi.
tartu käteen Jumalan, älä minkään anna estää.
kuule kuinka sydämesi sykkii ja soi.
jne...en taida kehdata kopsata koko laulua!?
löydät varmaankin itse 2. ja 3. säkeistön sanat ja nuotit, kun marssit esim. kirjastoon tai seurakuntasi kanttorin pakeille?
laulu on nuotinnettu ainakin "suuri toivelaulu"-kirjaan ja muutamiin simojoen tuotantoa esitteleviin nuottipainoksiin. - Muistissa on
Tartu käteen HERRA ja taluuta että pääsen kerran mä kotia.Tutut sanat virttä en muista numerolta.Kun on tavallinen evlut virsikirja ja hengellinen .Karsoin hätäisesti hakusanastosta en löytänyt.Voit etsiä itsekin.Vaikuttaa SURU-virreltä.Joissakin kirjoissa on merkitty erikseen virret.Suvivirsi.Suruvirsi.jne.Kysy papilta tai kanttorilta.Se ainakin on varmaa että virsi on olemassa.Hei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210