Paljonkos on minipalkka, jos haen ensi kesäksi töihin julkiseen (yksityiseen) apteekkiin? Olen 15-vuotias, eikä minulla ole alan koulutusta, eli paljonko on:
1. Minimipalkka, jota minulle saa maksaa?
2. Palkka, jota minun kannattaa pyytää, vai antavatko yleensä ihan reilun palkkatarjouksen? Vai tyydynkö hommiin minipalkalla?
Apteekkiin kesätöihin
6
2038
Vastaukset
- Nimetön
Et taatusti alaikäisenä pääse lääkkeiden kanssa tekemisiin. Paikat annetaan alan opiskelijoille, farmanomeille, farmaseuteille ja proviisoreille.
- noinkaan mene
Ei se nyt ihan noinkaan mene, terveisin farmaseutti.
- el-
et sä pääse apteekkiin sil sun täytyy olla koulutus eli farmaseutti ja lisäks täytyy osata aikalailla latinaa..
- ...
Höpöhöpö on siellä töissä muitakin kuin farmaseutteja!
- abi
mä pääsin apteekkiin ensi kesäks kesätöihin, mutta olen abi ja aion alalle... en tiiä otetaanko noin nuoria kun vanhempiakin olisi tarjolla.. mutta kysy! Onnea ja menestysta!
- muuten hyvä mut...
ystäväni, 15.v oli viimekesänä töissä apteekissa,, jos apteekkiin menee ala ikäisenä töihin niin se EI tarkoita että mennään lääkkeitä liikutteleen, taka huoneessa kaiken näköistä tekemistä, esim. tehdään/suunnitellaan näyte pöytiä, keitetään kahvia jne,, pestään pyykkejä,, että voitte pitää pääne kiinni !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536