Paljonkos on minipalkka, jos haen ensi kesäksi töihin julkiseen (yksityiseen) apteekkiin? Olen 15-vuotias, eikä minulla ole alan koulutusta, eli paljonko on:
1. Minimipalkka, jota minulle saa maksaa?
2. Palkka, jota minun kannattaa pyytää, vai antavatko yleensä ihan reilun palkkatarjouksen? Vai tyydynkö hommiin minipalkalla?
Apteekkiin kesätöihin
6
2127
Vastaukset
- Nimetön
Et taatusti alaikäisenä pääse lääkkeiden kanssa tekemisiin. Paikat annetaan alan opiskelijoille, farmanomeille, farmaseuteille ja proviisoreille.
- noinkaan mene
Ei se nyt ihan noinkaan mene, terveisin farmaseutti.
- el-
et sä pääse apteekkiin sil sun täytyy olla koulutus eli farmaseutti ja lisäks täytyy osata aikalailla latinaa..
- ...
Höpöhöpö on siellä töissä muitakin kuin farmaseutteja!
- abi
mä pääsin apteekkiin ensi kesäks kesätöihin, mutta olen abi ja aion alalle... en tiiä otetaanko noin nuoria kun vanhempiakin olisi tarjolla.. mutta kysy! Onnea ja menestysta!
- muuten hyvä mut...
ystäväni, 15.v oli viimekesänä töissä apteekissa,, jos apteekkiin menee ala ikäisenä töihin niin se EI tarkoita että mennään lääkkeitä liikutteleen, taka huoneessa kaiken näköistä tekemistä, esim. tehdään/suunnitellaan näyte pöytiä, keitetään kahvia jne,, pestään pyykkejä,, että voitte pitää pääne kiinni !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt343269Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441619Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719