Ostin itselleni uuden kuivapuvun ulkomailta ja tuossa kun ei ole kiinteää huppua,ongelma on se koska puvussa kaulamansetti on neopreenia ja ei pidä vettä kunnolla samaten ranteissa hihat jatkuvat ja kapenevat manseteiksi ovat liian väljät.jos irtohupun laittaa päähän tulee vettä silti mansetin välistä ja rannemansetit ovat edelleen löysät ja vuotavat
mitä kannattaisi tehdä puku ei ollut todellakaan kallis,muuten hyvä mutta tämä pikku ongelma,vuotoa ei ulkomailla sukellellessa edes huomannut muuta kuin pukua riisuttaessa kun sisällä oli märkää,kesällä kokeilin pukua suomessa ja pienikin pään liike vuodattaa vettä sisään ranteista puhumattakaan jo noin puolentunnin pulikoinnin aikana vettä oli puvussa jo aika rutkasti,
saumat eivät vuoda mutta mansetit ovat onnettomat kaulassa varsinkin kun mansetin sauma on niin röpelöinen että siitä tihkuaa vettä.
Missä
1
343
Vastaukset 1
- Mikkio
Voisko kyseessä olla ns. semidry puku? Kuulosti nuo kapenevat hihat siltä. Yleensä kuivapuvussa ei ole ranteissa neopreenimansetteja juuri tuon tiivistysongelman kanssa. Poikkeuksia tietysti varmasti löytyy.
Liimauksia voi kysellä pukutehtailta, Ursuk ja Polarsafety (polarsukellus), sen lisäksi löytyy muutamia kavereita jotka tuollaisia pystyvät tekemään. Kimmo Kaseva niminen kaveri jossain turun suunnalla on joskus liimaillu mm. kuivahuppuja kuiviksiin.
Siis jos kyseessä on oikea kuivis, eikä semidry puku. Semidry puvusta ei kannata yrittää tehdä kuivaa pukua. Helpommalla pääsee ostamalla oikean kuiviksen, vaikka sitten käytettynä. Minkä merkkinen pukusi on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160798
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407