niinpä niin..

Eilen tuli rosiksen vahvistus harkinta-ajan alkamisesta.. eka päivä muutan kotoa pois..vielä ei oikein tajua miltä sitten tuntuu kun on vaimosta erossa.. yli 16 vuotta yhdessä ja sitten thats it.. itse rakastan vaimoani vieläkin syvästi ja olen sanonut hänelle että haluaisin vielä yrittää mutta päätös on hänellä.. miten ihmeessä kun on nyt kuukausi kulunut siitä kun vaimo sanoi haluavansa eron niin olen selvinnyt selväjärkisenä kun välillä itkettää niin että tuntuu kuin sydän hajoaisi ja ei ole muuta kuin tyhjää.. kun sanotaan että mies ei itke niin se ei kyllä tiedä elämästä mitään, joskus tuska on vaan niin kova..no ei mahda mitään..ainoa asia joka tuo lohdun on se että mietin tulevaa kesää ja auringon paistetta..

6

880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täälläkin (m)

Näinhän siinä täälläkin kävi. Vaikeata on ollut, kun keittiöremonttia teen tossa. Lattian laatoitin 3 viikko, TUSKIN LATTIA SORMET VERELLÄ.
      Ja kun haaveiltiin että saadaan hyvään kuntoon,
      Ja keittiö on nytten kuin paratiisi ilman vaimoa.
      Kyllä voimia kysyy, ja nukkuminen painajaista.
      Mutta viinaan en mene ja enkä naisiin, kyllä se vei halut pois.

• joo sama vika ei edes tee mieli lähteä naisiin vaikka kuukausi on viime kerrasta vaimon kanssa, hauskaa on se että just maalattiin eteinen kuin mitään ei olisi tapahtumassa..oikeen onnellinen perhe..

• Se siitä

Itke niin paljon kuin itkettää! Kun itse olin vastaavassa tilanteessa ja ahdisti oikein hirvittävästi, lupasin itselleni että vuoden saat itkeä ja jos sen jälkeen vielä vollotuttaa ihan hulluna, menet johonkin terapiaan (älä kysy mistä mä sen vuoden tempaisin, se oli vaan joku heitto). Ja niin tein että itkin alkuun paljon, mutta hämmästyttävän nopeasti se alkoi sitten mennä ohi. Eka kuukausi oli pahin ja sitten on ollut vain ohimeneviä kohtauksia, muuten suunta on koko ajan ylöspäin. Todennäköisesti sinäkin ihmettelet vähän ajan päästä että näinkö tästä kuitenkin selvittiin!

• kiitos rohkaisusta! vaikeinta kun on uusivuosi tulossa ja vaimo lähtee muksujen kanssa kyläilemään ja yksin jää kotiin.. no ehkä tulee katsastettua tuo paikallinen kun viimeisen yön kerran täällä asuu..

• Mies poissa
        reiluhemmo kirjoitti:

kiitos rohkaisusta! vaikeinta kun on uusivuosi tulossa ja vaimo lähtee muksujen kanssa kyläilemään ja yksin jää kotiin.. no ehkä tulee katsastettua tuo paikallinen kun viimeisen yön kerran täällä asuu..

Hei

mieheni ilmoitti menevänsä miettimään uudeksi vuodeksi johonkin. Harkinta-aika päällä. Kamalaa miettiä, mitä tekisi 2-vuotiaan kanssa kahdestaan. Kaikki muut ihmiset on yhdessä, ja itse yritän täällä kehitellä jotakin tekemistä. No ainakin on paikat siistinä, ja pyykit viikattuna ja kaapit ja lattiat puhtaana. Olen järjestellyt, että aika kuluu eikä tule mietittyä niin paljon. Välillä tekee mieleni temmata puhelin käteen ja soittaa ilkeä puhelu miehelleni, mutta ei edes vastaa puheluihin. Joten lopetanpa ruikuttamisen seinään ja anelun.

• se kax-vuotias
        Mies poissa kirjoitti:

Hei

mieheni ilmoitti menevänsä miettimään uudeksi vuodeksi johonkin. Harkinta-aika päällä. Kamalaa miettiä, mitä tekisi 2-vuotiaan kanssa kahdestaan. Kaikki muut ihmiset on yhdessä, ja itse yritän täällä kehitellä jotakin tekemistä. No ainakin on paikat siistinä, ja pyykit viikattuna ja kaapit ja lattiat puhtaana. Olen järjestellyt, että aika kuluu eikä tule mietittyä niin paljon. Välillä tekee mieleni temmata puhelin käteen ja soittaa ilkeä puhelu miehelleni, mutta ei edes vastaa puheluihin. Joten lopetanpa ruikuttamisen seinään ja anelun.

ja lähde kaupungille/kylänraitille pommeja katselemaan (ellei tenava kovin pelkää?).
        Ainakin näillä konnuilla paukkuu jo, vaikka on vasta perjantai.

Ei sinun tarvitse olla kapakassa, eikä seurassa, jos hauskaa haluat pitää. Lapsen kanssa uuden vuoden yö on ihan antoisaa. Lapsen ilo on niin spontaania. Kirkkaat silmät tuikkivat ihmetystä ja ihailua.
        Syötte yhdessä jotain herkkuja ja NAUTITTE. Sitten yhdessä nukkumaan. Iloitkaa ja olkaa onnellisia ja unohda se viha ja katkeruus lapsen tähden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3252
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1342
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1059
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      110
      1029
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1017
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      991
    Aihe