Vuoden alussa reissu Thaimaaseen ja tarkoitus olisi myös sukellella. Jos ja kun haluaa ottaa itselleen sukellusvakuutuksen, niin onko DAN paras/järkevin vaihtoehto?
Ilmeisesti kyseessä on maailmanlaajuinen kattavuus, eli jos sattuu esim.Thaimaassa/Malesiassa sukellukseen liittyvä haveri, niin kattaako vakuutus OIKEASTI JA KOKONAISUUDESSAAN kaikki hoidosta koituvat kulut???
daneurope.org-sivuja olen itsekin selaillut, mutta onko henk.koht.kokemuksia?
DAN-sukellusvakuutus
3
7363
Vastaukset
- ottaa
DAN:n vakuutus. Kattaa tärkeimmät ainakin, eli mahdollisen pönttö/sairaalahoidon ja kuljetukset kotiin jne.
- TJ..
Kannattaa ottaa tuo DAN-vakuutus (itseasiassa kyse on jäsenyydestä johon sisältyy vakuutus).
Ompahan varmemmalla pohjalla jos jotain sattuu, nimittäin tavallinen matkavakuutus EI korvaa sukellusjuttuja (esim pönttökeikkaa). Eikä ole mitään takeita että sukelluskeskuksella on mitään vastuuvakuutuksia asiakkaalle sattuvan vahingon varalle.
- dan sukeltaja
Kannattaa tutustua snorkkeli.net sivustoon ja sen keskustelupalstaan. DANista on siellä puhuttu paljon ja sivuillakin on hyvät ohjeet DANin vakuutuksen hankkimisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835