Vuoden alussa reissu Thaimaaseen ja tarkoitus olisi myös sukellella. Jos ja kun haluaa ottaa itselleen sukellusvakuutuksen, niin onko DAN paras/järkevin vaihtoehto?
Ilmeisesti kyseessä on maailmanlaajuinen kattavuus, eli jos sattuu esim.Thaimaassa/Malesiassa sukellukseen liittyvä haveri, niin kattaako vakuutus OIKEASTI JA KOKONAISUUDESSAAN kaikki hoidosta koituvat kulut???
daneurope.org-sivuja olen itsekin selaillut, mutta onko henk.koht.kokemuksia?
DAN-sukellusvakuutus
3
7337
Vastaukset
- ottaa
DAN:n vakuutus. Kattaa tärkeimmät ainakin, eli mahdollisen pönttö/sairaalahoidon ja kuljetukset kotiin jne.
- TJ..
Kannattaa ottaa tuo DAN-vakuutus (itseasiassa kyse on jäsenyydestä johon sisältyy vakuutus).
Ompahan varmemmalla pohjalla jos jotain sattuu, nimittäin tavallinen matkavakuutus EI korvaa sukellusjuttuja (esim pönttökeikkaa). Eikä ole mitään takeita että sukelluskeskuksella on mitään vastuuvakuutuksia asiakkaalle sattuvan vahingon varalle.
- dan sukeltaja
Kannattaa tutustua snorkkeli.net sivustoon ja sen keskustelupalstaan. DANista on siellä puhuttu paljon ja sivuillakin on hyvät ohjeet DANin vakuutuksen hankkimisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465731Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553015- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102331- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132049törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151746- 1461327
- 141239
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611153