Kukkia naiselle?

Epätietoinen ruutanasta

Olis tuossa toiset treffit kauniin ja mukavan naisen kanssa. ajattelin viedä hänelle ruusun. Onko tämä hyvä idea. Hän on uuden vuoden töissä ja itse olen juhlimassa, riittääkö yksi ruusu vai pitääkö olla useita.
Itse ajattelin yhtä punaista ruusua.

19

18618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen...

On aina kohteliasta viedä ruusu/kukkia, mutta voi haiskahtaa katumuskukkaselle jos hän joutuu olemaan töissä ja sinä juhlit. Veisin itse jotain persoonallisempaa kuten koru?

• jts83

vie mitään ruusua vielä.

Nämä on vasta toiset treffit ja jos viet ruusuja jo niin voit pilata helposti kaiken. Nainen voi pelästyä siitä ja luulla että haluat vakiintua häneen liian nopeasti tai että sinä olet niitä "kilttejä" nössöjä ja lopettaa yhteyden pidon.

Sinuna en ostaisi yhtään ruusuja ennen kuin olette oleet vakituisessa suhteessa vähintään 3 kk, ellei sitten satu joku spessu päivä eteen(esim. synttärit).

Ajattele tätä naista uutena kaverina ja kysy itseltäsi että ostaisitko uudelle kaverille(esim. miespuoliselle tai rumalle naiselle) heti jotain, ja ajattele miltä susta tuntuisi jos toinen on heti ostamassa sulle jotain, musta se kyllä tuntuisi vähän ihmeelliseltä.

• Idiootti

Ja on siis idiootti

Mies ei vie kukkia ja on idiootti

Hyvä hyvä jatkakaa...

• _erkki_

No ei ehkä toisille treffeille kantsi viedä jos itseä epäilyttää mutta ei varmasti kolmea kuukauttakaan tartte odotella. Älkää nyt ottako hyvät ihmiset kaikkea niin vakavasti. Mietitte jotkut liikaa näitä asioita, että mikä mahtaa olla laskelmoitua ja niin edelleen. Ajatelkaa edes joskus että joku on saattanut toimia vaikka vain hetken mielijohteestakin ja joka tapauksessa ihan hyvää tarkoittaen ilman vielä mitään vuosisadan rakkaustarinan tunteita tai muuta epäilyttävää. Jos omalla kohdallani joku tapailemani tyttö jättäisi yhteydenpidon sen vuoksi että olen vienyt hänelle "liian aikaisin" ruusun tai vastaavaa niin etsiköön sitten muuta seuraa tai olkoon vaikka yksikseen ihan vapaasti.

jts83 kommentin perusteellisessa noudattamisessa on se vaara että kaveriksi se nainen sitten jääkin. Ja jos puheet, eleet ja toiminta on jätkän taholta vähänkin minimaalista ja "kaveripohjalta" niin saattaa nainen luulla vielä että se on jätkänkin toive kun homma ei etene mihinkään eikä viesti kulje? Olettaen että mies hakee tästä seuralaisestaan muutakin kuin kaveruutta se kantsii kanssa jossain välissä osoittaa. Siitä palautteesta sen sitten tietää mikä on tilanne. Keinot on omassa harkinnassa, ja nämä eri keskustelualueet on täynnä lisätietoa niistä.

• Mimmi

Riittää, osoittamaan et hän on sydämesi valittu

• on kaunis ele

Saan aina ruukkukukkia ja suorastaan itkettää.

• Nainen26

Minä tykkäisin tosi paljon. Yks on just hyvä alussa, sitten myöhemmin lisää.. :)

• on hyvä

Itse pidän tummanpunaisesta...

• oi joi :)

yksi ruusu ;)

Tottakai viet ruusun !

Kaunis ele ;)

• neuvoja

Kolme pitkävartista punaista ruusua. Ja muista maksaa illallinen viineineen!

• hehehe

Ai sitä ollaan oikein Ruutanasta? Alkaako nimesi K kirjaimella? (Nimestäsi löytyy myös E ja I ja pari muuta kirjainta.) Ketä petät tällä kertaa? Vittu sua halveksii koko kulmakunta. Hoida traumasi kuntoon ja mieti sitten naissuhdetta! Olen pahoillani, jos räyhään väärälle ihmiselle.

• Mariella

Siis jos menette treffeille jonnekin, esim. kahvilaan, en suosittele sitä ruusua. Ellet sitten tule hakemaan naista kotoa, jolloin se voi jättää sen ruusun kotiin. Mieti nyt, mitä hän tekee sillä ruusulla kahvilassa? Sitä i ol niin kauhean mukavaa kantaa mukanaan, se on piikkikäs ja epäkäytännöllinen, ja ellei sitä laita kohta veteen, kuolee.

Tietysti se on vaan minun mielipide...

• Pekka

kukka kuvaa kauneutta ja verratvissa siihen naiseen/naisiin joille annat, menen juhlimaan ja annan 2 ruusua yhden kummalekkin naiselle, ei tarkoita että olen rakastunut kumpaakin tai että haluan seksiä heiltä, vaan voi esim kiittää kutsusta, kaiken lisäksi oma vaimo nukkuu kotona koska ei jaksanut lähteä bailaamaan...mitäs tähän sanotte?

• ihana mies 18

Hyvät tavat edellyttävät että viet naiselle jotain jos oikeesti tykkäät hänestä.
      Yksi ruusu on oikein hyvä eikä lyö yli . Lähinnä joku marketti kimppu tai kallis ruusu on kuitenkin ihan saman hintaisia eli maksaja valitsee.

Naisten pv annetaan vain ja ainoastaan yksi ruusu. siinä vinkki.

• floristi

Riippuu ihan naisesta ja myös sinusta. Kukan ja eritoten ruusun antaminen naiselle on symbolinen ele jolla toivotaan seksuaalista kanssakäyntiä. Ruusu=vagina. Uskokaa tai älkää. Sinä luultavasti tiedätkin tämän jollain tasolla, vähintään alitajuisesti. Sama pätee itseasiassa naiseen myös. Hittoakos siinä jos tykkää kukista ja seksistä.

• ruusu=anna pillua

Minä vien kukkia vaikka ensitreffeille tai kenelle tahansa jos siltä tuntuu ja ilahdun niistä aina itsekkin. En kuvittele sitä seksinruinaamiseksi jos joku tuo kukkia tai muita tuliaisia mukanaan! Olenkin kylläkin homo, joten asia on varmaan teidän kiemuraisissa heteroaivoissanne vähän vaikeaampi ja kukkasista saattaa jopa saada loppuiän vihat niskaansa!

• nainen ruutanasta

Itse vaivautuisin jos eka treffeillä tuodaan ruusuja tms.
      Minulle riittää kiva ilta :)

• kukkaistytt0

Älä vie yhtä ruusua toisille treffeille. jos haluat viedä yhden kukan, vie joku muu kukka, esim. gerbera tai muu kaunis kevyempi vaihtoehto (:

eri kukat ja niiden määrä kertovat erilaisia asioita. harva nainen kuitenkaan tietää kukkien merkityksiä, mutta yksi punainen ruusu on yksi tunnetuimpia rakkauden merkkejä joka on toisille treffeille aivan liian aikainen

Tässä kukkien määrän merkityksistä:

1 Kukka: Olet kaikkeni. Rakastan sinua!
      2 Kukkaa: Haluan tavata sinut yhä uudelleen.
      3 Kukkaa: Haluaisin olla kanssasi kahden.
      4 Kukkaa: Kunnioitan sinua, mutten vielä rakasta.
      5 Kukkaa: Minä rakastan sinua.
      6 Kukkaa: Toivon, että paranet pian / En usko lupauksiisi.
      7 Kukkaa: Kosinta
      8 Kukkaa: Olen sinun kunnes kuolema meidät erottaa.
      9 Kukkaa: Kunnioitan sinua ja olen aina ystäväsi.
      10 Kukkaa: Haluan tehdä kaikkeni hyväksesi.
      11 Kukkaa: Olen aina ystäväsi, mutta rakkauteni ei ole vielä herännyt.
      12 Kukkaa: Meillä on vaikeuksia, mutta uskon kaiken järjestyvän.
      13 Kukkaa: Minä vihaan ja halveksin sinua.
      14 Kukkaa: Olet kaikkeni!
      15 Kukkaa: Olet ansainnut kiitokseni ja kunnioitukseni / Olet kaikkeni.

Neljästätoista eteenpäin lukumäärät tarkoittavat: Olet kaikkeni!

eri kukkien merkitykset löytyvät esim. täältä: http://www.floristi.net/kukkienkieli.html

• vaikea mies

Jos sinusta tuntuu et haluat viedä ruusun niin vie. Ei kannata tehdä asioista liian vaikeita miettimällä mitähän toinen olettaa. Minä ainakin vien jos siltä tuntuu sen kummempia miettimättä.. että kun annan ruusun minun on saatava.. Omalla kohdalla jos nainen ottais asiasta itteensä niin olisi vaan täysin selvää että ei sovita toisillemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5318
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      91
      3248
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57