kristinuskon alla, eihän hellarit mitään kristittyjä ole?
Miksi tämä palsta on
7
307
Vastaukset
- frihet
Tämähän tuli kuin salama kirkaalta taivaalta.
Eikö Kristuksen armo riitä uskossa sulautumalla myös helareille.
Tiedäthän ,että valtakunnallisesti helarit lasketaan kristilliseksi yhteisöksi.
Toiset on jopa lapsena pakko kastettu ja sitten uskoon tullessaan ottaneet raamatullisen kasteen ja liittyneet helluntai srk:n
Et nyt oottelen sinultakin perusteita.
Älä näitten kirjoitusten suhteen arviointiasi tee eli jos vaikka minä hiukan omituisesti vastailen.
Keneltä olet tietosi onkinut?- epis
katolisen kirkon ulkopuolella ei ole pelastusta. PIRUN kirkko ei kestä TOTUUTTA:
- frihet
epis kirjoitti:
katolisen kirkon ulkopuolella ei ole pelastusta. PIRUN kirkko ei kestä TOTUUTTA:
Kristuksessa on tarpeeksi.
Siis minulle riittää Jeesus Kristus syntieni sovitukseen, eikä katollinen tai ilman kattoa oleva kirkko. - epis
frihet kirjoitti:
Kristuksessa on tarpeeksi.
Siis minulle riittää Jeesus Kristus syntieni sovitukseen, eikä katollinen tai ilman kattoa oleva kirkko.en minäkään. Kristus riittää mullekki. Mutta mulle se onkin vain 2000 sitte kuollut anarkosyndikalisti, jonka aatteita seuraten meistä tulee vihdoin veljiä keskenämme.
- epis
epis kirjoitti:
en minäkään. Kristus riittää mullekki. Mutta mulle se onkin vain 2000 sitte kuollut anarkosyndikalisti, jonka aatteita seuraten meistä tulee vihdoin veljiä keskenämme.
vasta katolisen kirkon hajottua tasa-arvoiseksi jeesusmaailmaksi, Kirkko on vain välivaihe.
Pelastus tulee äitikirkon saatua veljet ja siskot yhteen. - frihet
epis kirjoitti:
en minäkään. Kristus riittää mullekki. Mutta mulle se onkin vain 2000 sitte kuollut anarkosyndikalisti, jonka aatteita seuraten meistä tulee vihdoin veljiä keskenämme.
Mun Jeesukseni elää ja siksi minäkin saan elää ja levätä Hänessä.
Jos Jeesus ei olisi ylösnoussut, niin silloin olisimme raamatunkin mukaan surkuteltavia, mutta nyt HÄN ON YLÖSNOUSSUT ELÄVÄ vAPAHTAJA JOHON VOIMME USKOMME RAKENTAAN JA TOIVOMME ASETTAA .
Hyvää yötä siunatussa Kristus nimessä teille kaikille ! frihet:"Toiset on jopa lapsena pakko kastettu..."
...ja toiset on pienenä pakkosiunattu....
Vanhemmathan "pakottivat" lapsiaan tuodessaan heitä Jeesuksen siunattavaksi (Mark. 10:13-15).
Pitäiskö molemmat tavat kieltää, kun kummassakaan tapauksessa ei kysytä lapsen omaa mielipidettä.
Mistä me tiedämme, ottaako lapsi vastaan hänelle välittämämme Jumalan siunauksen tai kasteen (armon)vapaasta tahdosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä617308Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1395090Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.253574Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai453336HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki132980Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1592247- 1082026
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m392025- 941741
- 1171636