Olis tarkotus hommata asuntovaunu jota ei tarvitse katsastaa. Tietääkö kukaan missä näitä on enempi mynnissä vai onko niitä tosiaan tarjolla noin vähän, kuin esimerkiksi nettiautossa?
Tai jos jollain tälle palstalle kirjoittelijoista on kyseinen vaunu myynnissä niin täällä olis yks kiinnostunut.
Mistä alle 750kg vaunu?
14
19373
Vastaukset
- katsomassa
Pokseja. Pieni ja pippurisen näköinen vaunu...
- karavanisti
Tässä linkki poksimyyjälle. Poksi on nykyisin ihan kiva vaunu!
http://www.lom-tuote.fi/html/matkailuvaunut.htm- perkele
Poksi on kuin -70 luvulta.
mitähän se (adria?) action painaa?
Se on nätti vaunu. - karavanisti
perkele kirjoitti:
Se on nätti vaunu.Ei poksi nyt hirveen ruma ole. Kävin matkailumessuilla kattomassa ja onhan se nyt ihan eri luokkaa kuin se vanha 70 lukunen poksi. Eikä maksa kun mitä lie reilun 8 tonnia! Saat kaksi poksia sen actionin hinnalla...
- -------
perkele kirjoitti:
Se on nätti vaunu.Tossa kattelin ja löysin painon. Kokonaismassa 800 kg eli liian painava että kyllä tarvii katsastaa.
- jarrut
------- kirjoitti:
Tossa kattelin ja löysin painon. Kokonaismassa 800 kg eli liian painava että kyllä tarvii katsastaa.
Onko noissa pienissä vaunuissa jarrut?
on kai ... - on on
jarrut kirjoitti:
Onko noissa pienissä vaunuissa jarrut?
on kai ...On niissä jarrut. Molemmissa.
- Tinke
http://www.netticaravan.fi/hakuri/result.php?vehicle=cara&vehicle[]=av&keyword=341&year1=0&year2=0&usedornew=2&autotyyppi=&omamassa1=&omamassa2=&kokmassa1=&kokmassa2=&vp1=&vp2=&price1=&price2=&area=0&age=&lajittelu=price&startat=1&showhits=10
- Lomamatka
Vaikkapa Hollantiin niin saat paljon halvemmalla kuin suomesta, pikkuvaunuja löytyy etelästä enemmän kuin täältä. Esim. www.marktplaats.nl
- isoharmaa
Ei katsastus ole ongelma. Jos paino on, niin valikoima on vähäinen.
- viime syksynä
juuri katsastusvapaan Spriten.Löytyi liikkestä mutta aina joskus näkee kelt.pörssissä.Kysyttyjä ovat ja hinnatkin on kohdallaan.Mut kun kerran maksaa niin sit on huoleton peli.Pieneen käyttöön
passeli hinta laatu suhde.Poksit maksaa hunajata.. Olen Poksin onnellinen omistaja, ollut lähes vuoden. Helppo kuljetettava, kaikki toiminnot pelaavat. Mitään kokemusta vaunuista ei minulla aiemmin ole ollut, siihen nähden käytön opettelu sujui yllättävän hyvin vaikka olen aika tupelo. Viimeksi olin marraskuussa viikonloppuretkellä. Lämmityslaite on tosi tehokas, parin asteen pakkasella Trumatic (Traumatic!) työnsi lämmintä liian kanssa vaikka säätönuppi oli kakkosella, asteikko 1-10. Hinta uutena alle kymppitonni mikä on mielestäni hyvin kohtuullinen. En ole perinteinen leirintä-alue karavaanari, hankin Poksin luontoretkien ja vaellusten tukikohdaksi ja sellaisena se on toiminut mainiosti. Suosittelen lämpimästi. Maahantuoja on LOM-tuote. Itse ostin vaununi Keminmaalta. Myyntipaikat saa tietysti maahantuojalta selville.
- Mie vaan
Olen kiinostunut tällaisesta poksista.Jos joku myy voisi vaik laittaa säköpostia.Minkähälainen vakuutus on jo esim.800Kg painavassa as.vaunussa? olis kiva tietää.
- Junnu
Mie vaan kirjoitti:
Olen kiinostunut tällaisesta poksista.Jos joku myy voisi vaik laittaa säköpostia.Minkähälainen vakuutus on jo esim.800Kg painavassa as.vaunussa? olis kiva tietää.
Minulla olisi myytävänä uutta vastaava POKSI-asuntovaunu, vedetty 1500 km. Vuosimalli on 2005 ja vaunu siis kuin uusi. Vaunu on katsastusvapaa. Luovun siitä sairauden vuoksi. Tiedustelut numerosta 040-418 0642.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849