KTP-laser ja couperosa

Ninsku

Hei!
Olen varannut Oulun Botniasta ajan KTP-laseriin tammikuulle. Kasvojen ja tarkemmin poskien ja nenän pintaverisuonten poistoon.

Kysyisin onko kellään tästä laser-hoidosta kokemuksia ja millaisia?
Pahimpia juttuja olen lukenut kasvoihin tulleista vesikelloista ja kivusta. Pitääkö paikkaansa? Vai voisiko olla harvinaisempi ilmiö?

Kiitos jo etukäteen kuka viitsii vastata.

t.punakka ;)

18

33929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stella

      Hei!

      Paljonko tuo hoito maksaa? Kuinka suurelta alueelta poistavat verisuonet ja onnistuuko se kertakäynnillä?

      • Ohi lopultakin

        www.royalbeautyacademy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=57 Paras sijoitus koskaan ihooni.


    • Rednose

      Itse kävin joulukuun alussa ktp-laserissa Sairaala Laserissa Hesassa. Mulla oli nenässä couperosaa aikas reilusti. Tohtori tutki ja sanoi että koska se on pienen alueen käsittely, hinta on pienin, eli vähän päälle 300 egee. Sanoi että kerta riittänee, ja keskiteholla. Käsittely ei ollut kauhian mukava, mutta kestettävissä. Ihoa skannattiin aina 13 sekkaa kerrallaan ja tuntui pistävän polttavaa kipua. Koko käynti kesti puolisen tuntia, josta käsittely ehkä 10-15 minsaa. Nenä punotti käsittelyn jälkeen ja paloi joistain kohdista pienille rakkuloille jotka sitten rupeutui. Muutaman päivän päästä saatoin ajatella pientä meikkiä siihen päälle ja parin viikon päästä iho oli jo parantunut. Muutama suoni jäi näkyviin nyt kun kuukausi on mennyt. Uusia suonia kuitenkin saattaa tulla jollei ihoa suojaa ja hoida kunnolla. Olen kuullut myös uudesta Chromolite-laserhoidosta jota antavat jotkut kosmetologit. Soitin jopa hoitolaan ja sanoivat että on tehokasta. Tiedä sitten siitä. Se ei kuulemma polta ihoa niinkuin ktp saattaa tehdä.

      • Ninsku

        Mielestäni Oulun Botnian hinnat ovat edullisemmat. Muistaakseni posket ja nenä maksoivat siellä n.260 eur. Sulla pelkkä nenä 300? Mistä lie moinen hinta johtuu?

        Olen päättänyt että tuon enempää en maksakaan. Saa jäädä tekemättä jos maksaa vieläkin enemmän. Kuitenkin kun miettii mitä jälkihoitoa itsekin on tehtävä sen jälkeen. Pahalta kuulostaa nuo rakkulat... :(


      • laseroija
        Ninsku kirjoitti:

        Mielestäni Oulun Botnian hinnat ovat edullisemmat. Muistaakseni posket ja nenä maksoivat siellä n.260 eur. Sulla pelkkä nenä 300? Mistä lie moinen hinta johtuu?

        Olen päättänyt että tuon enempää en maksakaan. Saa jäädä tekemättä jos maksaa vieläkin enemmän. Kuitenkin kun miettii mitä jälkihoitoa itsekin on tehtävä sen jälkeen. Pahalta kuulostaa nuo rakkulat... :(

        No siinä oli varmaan Lauttasaari-lisä päällä. Kallista se kyllä on. Jos olisin tiennyt jonkin toisen konstin, olisin kyllä käyttänyt sitä, vaan en
        tiedä onko muuta konstia. Voiteet ei kyllä auta.


      • ----
        Ninsku kirjoitti:

        Mielestäni Oulun Botnian hinnat ovat edullisemmat. Muistaakseni posket ja nenä maksoivat siellä n.260 eur. Sulla pelkkä nenä 300? Mistä lie moinen hinta johtuu?

        Olen päättänyt että tuon enempää en maksakaan. Saa jäädä tekemättä jos maksaa vieläkin enemmän. Kuitenkin kun miettii mitä jälkihoitoa itsekin on tehtävä sen jälkeen. Pahalta kuulostaa nuo rakkulat... :(

        Oulun Botniassa maksaa laajempi alue, eli esim. nenä posket 420 e/kerta, pienempi alue n. 200 e/kerta.


      • Ninsku
        ---- kirjoitti:

        Oulun Botniassa maksaa laajempi alue, eli esim. nenä posket 420 e/kerta, pienempi alue n. 200 e/kerta.

        Hinta on harhaanjohtava netissä. Kun kävin vastaanotolla selvisikin, että hinta on vähintään tuo 430 eur (esim. posket ja nenä).
        Toivottavasti hinnat laskee, itse en vielä raskinut sopia uutta aikaa.

        Eka käynti on enemmänkin tarkastuskäynti (n.80 eur), lääkäri tutkii ihon ja tekee siitä diagnoosin. Sitten pariin kohtaan tehtiin koehoitoa laserilla ja katsotaan miten iho reagoi ja miten laser auttaa. Sen jälkeen voin sopia varsinaisen hoitoajan laseriin.

        Laser ei ainakaan mulla tuntunut missään (=vastaavaa kuin kulmien nypintä) ja iho vain punoitti sen jälkeen. Ei siis ollut niin kovaa kipua ja rakkuloita kuin joku muu kommentoi samaa hoitoa.

        Rohkeasti vaan laserhoitoon jos rahaa on, kipeää se ei käy. ;)


      • rednose
        Ninsku kirjoitti:

        Hinta on harhaanjohtava netissä. Kun kävin vastaanotolla selvisikin, että hinta on vähintään tuo 430 eur (esim. posket ja nenä).
        Toivottavasti hinnat laskee, itse en vielä raskinut sopia uutta aikaa.

        Eka käynti on enemmänkin tarkastuskäynti (n.80 eur), lääkäri tutkii ihon ja tekee siitä diagnoosin. Sitten pariin kohtaan tehtiin koehoitoa laserilla ja katsotaan miten iho reagoi ja miten laser auttaa. Sen jälkeen voin sopia varsinaisen hoitoajan laseriin.

        Laser ei ainakaan mulla tuntunut missään (=vastaavaa kuin kulmien nypintä) ja iho vain punoitti sen jälkeen. Ei siis ollut niin kovaa kipua ja rakkuloita kuin joku muu kommentoi samaa hoitoa.

        Rohkeasti vaan laserhoitoon jos rahaa on, kipeää se ei käy. ;)

        No ei varmaan sattunut jos paria kohtaa kokeiltiin. Sanoinkin että lääkäri käsitteli yhdellä käyntikerralla koko nenäni. Ei tehty koehoitoja. Ehkä olisi pitänyt oikean kaavan mukaan, mutta hän meinasi että mulla ei niitä suonia ollut niin paljon ja että jos haluan, homma voidaan hoitaa samantien, kun en ole paikkakuntalaisia. Mulla on aika herkkä iho ja kyllä se tuntuu kun nenää käsitellään muutenkin. Ehkä se ei oliskaan tuntunut niin kovasti jos olisi vaan paria kohtaa käsitelty. Mulla skannattiin läpi koko nenä.


      • ------
        Ninsku kirjoitti:

        Hinta on harhaanjohtava netissä. Kun kävin vastaanotolla selvisikin, että hinta on vähintään tuo 430 eur (esim. posket ja nenä).
        Toivottavasti hinnat laskee, itse en vielä raskinut sopia uutta aikaa.

        Eka käynti on enemmänkin tarkastuskäynti (n.80 eur), lääkäri tutkii ihon ja tekee siitä diagnoosin. Sitten pariin kohtaan tehtiin koehoitoa laserilla ja katsotaan miten iho reagoi ja miten laser auttaa. Sen jälkeen voin sopia varsinaisen hoitoajan laseriin.

        Laser ei ainakaan mulla tuntunut missään (=vastaavaa kuin kulmien nypintä) ja iho vain punoitti sen jälkeen. Ei siis ollut niin kovaa kipua ja rakkuloita kuin joku muu kommentoi samaa hoitoa.

        Rohkeasti vaan laserhoitoon jos rahaa on, kipeää se ei käy. ;)

        Kyllä se hinta on ihan selkeästi niiden nettisivuilla ilmoitettu, mutta tuosta tarkastuskäynnistä en ole kuullutkaan, eikä siitä ole siellä nettisivulla.

        Joko Ninsku kävit operoimassa koko kasvot? Millainen tulos tuli?


      • Ninsku
        ------ kirjoitti:

        Kyllä se hinta on ihan selkeästi niiden nettisivuilla ilmoitettu, mutta tuosta tarkastuskäynnistä en ole kuullutkaan, eikä siitä ole siellä nettisivulla.

        Joko Ninsku kävit operoimassa koko kasvot? Millainen tulos tuli?

        Kiitos kysymästä.

        En ainakaan vielä halua melkein 500 euroa moisesta maksaa. Ja kyseessä on vain posket ja nenä.

        Kerron täällä palstalla sitten kun sen tempun teen. ;)


      • punaposkille tiedoksi!

        Mene ihmeessä Helsingin Lääkärikeskukseen. Kävin itse hoidattamassa hämähäkkiluomen, hinta oli 160 euroa. Lääkärikeskuksessa toimii Epilaser, jolla on kohtuulliset hinnat. Sain vinkin tädiltäni, joka oli hoidattanut kasvojen alueen verisuonia Vaasassa, oli maksanut jotain 250 euroa...


      • turkoosi
        Ninsku kirjoitti:

        Mielestäni Oulun Botnian hinnat ovat edullisemmat. Muistaakseni posket ja nenä maksoivat siellä n.260 eur. Sulla pelkkä nenä 300? Mistä lie moinen hinta johtuu?

        Olen päättänyt että tuon enempää en maksakaan. Saa jäädä tekemättä jos maksaa vieläkin enemmän. Kuitenkin kun miettii mitä jälkihoitoa itsekin on tehtävä sen jälkeen. Pahalta kuulostaa nuo rakkulat... :(

        Helsingin keskustassa yrittäjänä itsekin toimineena tiedän, että liiketilan vuokrat ovat uskomattomia. Eräässä liiketilassa, josta olin kiinnostunut, oli 70000€ kuukausivuokra. Johonkin hinnat aina perustuvat. 500€ menee helposti kurkusta alas ja savuna ilmaan. On niin suhteellista, mikä on kallista. Sama mikä käsityö, hintansa sillä täytyy olla. Kummallinen tämä suomalainen kulttuuri kun kauneus ei saisi maksaa mitään, alkoholin hinnalla ei väliä (maistuu kuitenkin). Laser laitteet eivät ole ilmaisia ja niiden käyttöikä huomioiden täytyy laskea paljonko
        yhdestä hoidosta olisi saatava, jotta toiminta on kannattavaa. Käyttäkää enemmän kauneuspalveluja, silloin on varaa laskea hintoja!


    • Punanenä

      Moi
      tiedoksi kaikille että kävin Hesassa laser-hoidossa Aleksilla olevassa plastiikka kirurgian keskuksessa ja kokemus oli todella järkyttävä ! En suosittele kyseistä paikkaa kenellekään enkä missään operaatiossa.
      Lukemastani päätelleen parempaa hoitoa saa muualla.

    • Helmilintu

      Oon menossa ktp-laseriin kolme kertaa toivon mukaan. Kertokaa Kuopion Mehiläisen hintakokemuksia

      • violet83

        Minäkin olen menossa ja haluaisin myös kuulla kokemuksia Kuopion Mehiläisen laserista.


      • Hesaro

        Joko kävitte? Kertokaa kokemuksia 😊


    • Anonyymi

      Laserhoito on kamalaa - minulle tehtiin alle puolen tunnin laserhoito kasvoille, pintaverisuonten poistamiseksi leuasta ja poskista. Se on kivulias toimenpide joka polttaa ja on kivuliasta pistelyä. Tulos ei ollut kovinkaan hyvä, osa verisuonista kyllä hävisi mutta osa ei. Aiemmin olen poistattanut pintaverisuonia skleroterapialla ja se on 100% parempi kuin laserhoito. Skleroterapia on kivuton ja tulokset erittäin hyvät. (Lääkäri laittaa hiuksenhienolla neulalla, jota tuskin tuntee, nestettä hiussuoniin ja ne häviävät heti) En koskaan enää ota laserhoitoja, kyllä skleroterapia on asiakkaan kannalta Superior. paljon paljon parempi vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Olen käynyt kerran laserhoidossa ja se riitti. Kivulias menetelmä joka helposti aiheuttaa vesirakkuloita ja polttaa ihoa, joista jää arvet kasvoihin. Olen myös käynyt skleroterapiassa poistattamassa hiusverisuonia, ja se oli erinomainen toimenpide. Skleroterapia on kivutonta ja erittäin hyvät tulokset jotka ilmenevät aivan heti kun hoitoa tehdään, kun taas laserhoidossa saa odottaa päiviäkin ennen kuin jotain tuloksia näkyy. Hiusverisuonten poistoon suosittelen ehdottomasti skleroterapiaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe