dream team

juti

1 vesa liikala 3k
2 jarmo rönkä 1v
3 kari hakkarainen 2v
4 toni kohonen lukkari
5 riku kytösalmi 3p
6 kari kuusiniemi s
7 jani komulainen 3v
8 pasi pirinen 2p
9 markku lintunen 2k
10 jarkko kokko
11 mikko vainionpää
12 janne vuorinen
pelinjohtajat pekka arfman
mauri pyhälahti

kakkoskopparin ja pelinjohtajien valinta oli vaikein, listan ulkopuolelle jääneitä pelaajia:a laurila,s ahola,t tervonen,p lipponen,roope korhonen,m iivarinen ym. unohtuiko joku??? hyvää vuotta 2006

10

4539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huti

      millähän perusteella juti valitsee noita pelaajia, ku näyttää siltä, että hänellä on oma lehmä ojassa ja osa jo orrella.

      kyllähän nähtiin kesän peleissä, jotta kyllä se on se silmän pilke, joka tekee lajista mielenkiintosen.

      komeimmat urokset vei kaiken huomion kameroilta. kukas sitä enää sitte viittiikää sinne kentän laitaan sateeseen...

      millä ihmeellä saatais pelit kiinnostavammaksi myös paikan päällä, onkohan siihen sitte loppujen lopuksi mitää kunnon ideoita.

      uutta vuotta vaan sullekkii, juti!

    • resse...

      muuten ihan ok,mutta "pippuri" rantanen puuttuu ja maailman paras lyöjäjokeri pertti lahti!

      • laghlsa

        Suomen paras lyöjäjokeri on kylläki Simo Eerikäinen tilastot puhuu puolestaan.


    • PIHKA

      TAITTAA OLLA SUOMMEN PARHHAIN RANNAATINHEITTO JOUKKUE...

    • listoja...

      huvikseen laatia. Oli listassasi idistäkin, mutta pitää muistaa, että esim. Lintunen, Kuusiniemi ja Liikala pelasivat eri peliä kuin nykypelurit. Laji on muuttunut hurjasti 6 - 7 vuodessa. Ei Jarkko Kokkoa ja Janne Vuorista voi millään kriteereillä pudottaa avauksesta. Pelinjohtajat voit miettiä uusiksi.
      Mutta ainahan asioita voi spekuloida.

    • Alik. Kine

      ...se Dream Team ollutkaan

      Jukka Holttinen
      Vesa Mikkola
      Raimo Bragge
      Vesa Varonen
      Pertti Laakso
      Riku Kytösalmi
      Kari Tapanen
      Markku Lintunen
      Pasi Tuuva

      ???

      • IPV...

        kova porukka aikoinaan. Iskivät tuolla joukkueella Sotkamon Jymyn kanssa kiivaasti yhteen 90- luvun alussa ja voittivat jopa mestaruuden 1991.
        Olen katsellut videolta noita 90- luvun alun finaaleja ja täytyy todeta, että laji on kehittynyt huimasti 15 vuodessa - onneksi. Sen aikuiset matsit ovat kuin hidastettua filmiä. Mutta silloin yleisöä oli finaaleissa hurjasti, Sotkamossa parhaimmillaan yli 6000 henkeä.


      • Alik. Kine
        IPV... kirjoitti:

        kova porukka aikoinaan. Iskivät tuolla joukkueella Sotkamon Jymyn kanssa kiivaasti yhteen 90- luvun alussa ja voittivat jopa mestaruuden 1991.
        Olen katsellut videolta noita 90- luvun alun finaaleja ja täytyy todeta, että laji on kehittynyt huimasti 15 vuodessa - onneksi. Sen aikuiset matsit ovat kuin hidastettua filmiä. Mutta silloin yleisöä oli finaaleissa hurjasti, Sotkamossa parhaimmillaan yli 6000 henkeä.

        ...tosiaan hauska nähdä sen aikaisia pelejä videolta. Kaverillani on onneksi vielä tallessa -89 vuoden itä-länsi Imatralta. Onhan se peli siinä aivan eri näköistä, eikä pelkästään varusteiden takia ;)


      • legendan poika
        Alik. Kine kirjoitti:

        ...tosiaan hauska nähdä sen aikaisia pelejä videolta. Kaverillani on onneksi vielä tallessa -89 vuoden itä-länsi Imatralta. Onhan se peli siinä aivan eri näköistä, eikä pelkästään varusteiden takia ;)

        ...löytyy itseltäni vaikka muille jakaa... en kuitenkaan jaa... isäni on pesäpallolengenda (ainakin omasta mielestäni) ja pelejä on nauhoitettu muutamia, löytyy vuoden mm. itä-lännet vuosilta -92,-93 ja -95 ja vuoden -90 koko finaalisarja ja -91 finaalit ja vuoden -93 välierä sarja Imatran ja Alajärven välillä ja lisäksi muutamia yksittäisiä pelejä... olen myös itse nauhoittanut 2000- luvun pelejä mm. itä-lännet vuosilta 2005-2009 ja finaalisarjat vuosilta 2005,2006,2007 ja kolmas finaali vuodelta 2004 ja 2006 vuodelta löytyy myös jokainen välierä peli... en halua mitenkään rehvastella asialla (no kyllä ehkä vähän) mutta sen vaan sanon, että peli on kyllä muuttunut todella paljon ja sen takia onkin hauskaa katsoa ensin esim. vuoden -92 itä-länsi ja heti perään vuoden 2007 itä-länsi...


      • Wanha fani

        Tietenkin se oli tuo. Ja muutama muu
        Ja Dream Team oli nimeltään myös IPV:n kannatuslaulu, josta kaksi eri versiota (rokimpi ja diskompi) levytti poppoo nimeltä Screamer. Tunnetaan nykyisin nimeltä Osmo's Cosmos.
        Täytyy raahata ittensä Kitrolle (ja illemmalla kaverin mökille Lakeaharjulle) lauantaina kun siellä pelataan Alajärven Ankkurit 89-Muu Suomi. Siis mestarit 89. IPV jä sinä vuonna tosi tiukasti kakkoseksi. Vesu Mikkolan ja Ipo Kytösalmen piti alustavien tietojen mukaan pelata Muun Suomen joukkueessa, mutta Järviseudulta tulleen tiedon mukaan Vesu ei pelaisikaan siinä matsissa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe