kaikki saavat töitä.
Saatte USA:n mallin , jossa teillä on jopa kaksi työtä, joista kummastakaan ei makseta kunnon palkkaa.
Muistakaa työn ilo ja tämä:
"Arbeit Macht Frei"
Äänestäkää kokoomusta,
23
462
Vastaukset
- Kun kaikki muut ovat töissä.
Tarja ja demarit huolehtivat yhteiskunnallisesta oikeudenmukaisuudesta, mutta vittuilevat aina kaikista asioista yrittäjille.
Yrittäjät ovat osa yhteiskuntaa ja ansaitsevat oikeudenmukaisuutta.- yrittäjien kanssa?
Eikös yrittäjistä suurin osa ole keskustalaisia?
Palkkatyössä esimiehenä toimivat eivät ole yrittäjiä. - kokoomuslainen yrittäjä
yrittäjien kanssa? kirjoitti:
Eikös yrittäjistä suurin osa ole keskustalaisia?
Palkkatyössä esimiehenä toimivat eivät ole yrittäjiä.Sinulla on niin täysi pää, että virtsanhajun tuntee jo hengityksestäsi.
- ureaako?
kokoomuslainen yrittäjä kirjoitti:
Sinulla on niin täysi pää, että virtsanhajun tuntee jo hengityksestäsi.
Mitä muuten yrität?
- rivoilu on verissä
ureaako? kirjoitti:
Mitä muuten yrität?
Tapauksesi osoittaa, että sinä saat saastuttaa palstalla, mutta sitä ei saa tuomita.
- edellinen
rivoilu on verissä kirjoitti:
Tapauksesi osoittaa, että sinä saat saastuttaa palstalla, mutta sitä ei saa tuomita.
Minkälaista yritystoimintasi on?
- sitähän en sinulle paljasta
edellinen kirjoitti:
Minkälaista yritystoimintasi on?
(;)
- edellinen
sitähän en sinulle paljasta kirjoitti:
(;)
Sinun toimialasi ei taida olla yritysrekisterissä.
Kunhan lässyttelet ja valehtelet. - Minulla on työntekijöitäkin...
edellinen kirjoitti:
Sinun toimialasi ei taida olla yritysrekisterissä.
Kunhan lässyttelet ja valehtelet.Palkkalistoilla useita duunareita ja omistan yhteensä kolme firmaa. Käypikö lannistamaan jo vai valehtelenko lisää?
- edellinen
Minulla on työntekijöitäkin... kirjoitti:
Palkkalistoilla useita duunareita ja omistan yhteensä kolme firmaa. Käypikö lannistamaan jo vai valehtelenko lisää?
Sinulla on eriskummallinen ajattelutapa.
Hyvähän se on, jos työllistät ja maksat vielä hyvän palkankin.
Jos itse haluat, niin valehtele vain lisää, minä lähden nyt tekemään töitä. - eivätkä valita
edellinen kirjoitti:
Sinulla on eriskummallinen ajattelutapa.
Hyvähän se on, jos työllistät ja maksat vielä hyvän palkankin.
Jos itse haluat, niin valehtele vain lisää, minä lähden nyt tekemään töitä.Ei minullakaan ole valittamista ja se valheosio oli sinun takaportin sulkemiseksi. Näkemiin rakas työläinen.
- mielestäsi.
Paljonko on kunnon palkka?
- älyttömiä
Sen verran, että yksi työ riittää elannon takaamiseen.
Se on mielestäni minimivaatimus.
Jotain rajaa voisi olla sitten siinäkin, kuinka paljon voi vetää jotain osinkoja ja optioita ja ylisuuret eläkkeet joutaisivat huitsin nevadaan.
Varallisuusveron poisto oli asia, jota en sulata. - liksojen tahdissa
älyttömiä kirjoitti:
Sen verran, että yksi työ riittää elannon takaamiseen.
Se on mielestäni minimivaatimus.
Jotain rajaa voisi olla sitten siinäkin, kuinka paljon voi vetää jotain osinkoja ja optioita ja ylisuuret eläkkeet joutaisivat huitsin nevadaan.
Varallisuusveron poisto oli asia, jota en sulata.Sano liksa millä nyt tulisit toimeen?
- ...
liksojen tahdissa kirjoitti:
Sano liksa millä nyt tulisit toimeen?
Ai toimeen?
No, vaikkapa ministerinpalkalla tulisin hyvinkin toimeen ja ylikin jäisi.
Entä sinä? - jos kerran jää ylikin
... kirjoitti:
Ai toimeen?
No, vaikkapa ministerinpalkalla tulisin hyvinkin toimeen ja ylikin jäisi.
Entä sinä?Minä tulen toimeen niillä mitä minulle jää, kun maksan palkat ja verot ym. pois ensin.
Aina se ei ole paljon, mutta niillä on sinniteltävä.
Ministerin palkkaa en haluaisi ottaa, millä hän sitten eläisi?
- demarien vihollinen no1
..kenelläkkään ei ollut mitään. Siihenhän Halonen pyrki vielä muutamavuosi sitten, työläisten yhteiskuntaan.......
- repe-paviaani
Kaikkihan me ollaan työläisiä
- Tuulihaukka
Mitä vikaa kahden työn tekemisessä on, jos haluaa tehdä niin?
Suomen hyvinvointimalli mahdollistaa kohtuullisen elämän jopa työnvieroksujille, joten tuskinpa monikaan tekee kahta duunia pelkän toimeentulonsaannin vuoksi, enemmänkin LISÄÄMÄÄN elintasoaan tai jonkin projektin aikaansaamiseksi, kuten uuden auton tai asunnon, jotkut ryhmät, kuten opiskelijat voivat tehdä muutaman tunnin erilaisia töitä saadakseen kokemusta (työtodistuksia)ja pitääkseen parempaa elintasoa yllä kuin mitä pelkkä opintotuki mahdollistaisi.
Kaikki edellämainitut ovat parempia ratkaisuja kuin hillua yössä väkivallan töissä tai huumeitten parissa.
Sitä paitsi nykyään tuskin löytää enää sellaista työtä, joka veisi terveyden tai elämän, kuten kiinalaisten kaivostyöntekijöiden.- kuka puhuu?
Minähän puhuinkin USA:n mallista, jossa ihmiset joutuvat tekemään kahtakin työtä, kun palkkaus on niin huono.
Eihän Suomi sellainen maa olekkaan, eikä tule olemaan, kun ei päästetä kokoomusta siitä sellaista tekemään. - lyhennettyäkö teet
kuka puhuu? kirjoitti:
Minähän puhuinkin USA:n mallista, jossa ihmiset joutuvat tekemään kahtakin työtä, kun palkkaus on niin huono.
Eihän Suomi sellainen maa olekkaan, eikä tule olemaan, kun ei päästetä kokoomusta siitä sellaista tekemään.Pikaisesti saavuit takaisin.
- katokorvaus
Katokorvauksillakin on elettävä.
Parasta, mitä pitkään aikaan olen kuullut!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454