Kun näet tuntemattoman naisen, mihin kiinnität hänessä ensimmäiseksi huomion? Millainen naisen tulisi olla? Miksi esim. baareissa miehiä kiinnostavat vain naiset jotka ovat hyvin vähäpukeisia ja ovat valmiita heti kaikkeen? Vai tuoko juuri on baari-illan tarkoitus -> ei mitään vakavempaa, yhden illan juttua etc.? Olisi mielenkiintoisia kuulla teidän miesten ajatuksia siitä... Ja siitä mistä miestä yleensä kannattaa metsästää jos haluaisia muutakin kuin vain yhden illan jutun?
mikä naisessa viehättää? (miehille)
27
19637
Vastaukset
- kerta
täällä vastaa muutkin miehet naisten juttuihin (sekopäitä koko sakki)...
Naisellisuus on sitä, että nainen antautuu vaan omalle miehelleen. Kauniisti saa pukeutua, mutta siveelisyyden rajoissa. Se on miehistä kaikkein kiihottavinta. Eli leidi muiden seurassa, ja kissa kotona. - Ferm
"Kun näet tuntemattoman naisen, mihin kiinnität hänessä ensimmäiseksi huomion?"
Ihan ensimmäisenä nopea arviointi ulkonäöstä ja siinä samassa hänen ilmeensä katsekontaktissa.
"Millainen naisen tulisi olla? Miksi esim. baareissa miehiä kiinnostavat vain naiset jotka ovat hyvin vähäpukeisia ja ovat valmiita heti kaikkeen?"
Vähäpukeiset naiset eivät sinänsä kiinnosta, vain heidän kroppansa. Naiset jotka "ovat heti valmiita kaikkeen" eivät myöskään kiinnosta sen enempää kuin passiivisemmat naiset. Sellaiset vain näyttävät vetävän puoleensa enemmän miehiä koska usein tekevät itse aloitteen. - mieltä
Esimerkiksi tanssiravintolassa. Hiukset, kulmat ja tyylikkyys pukeutumisessa. Ryhdikkyys yleensäkin.
- giotis
on varmasti paljon miehia jotkä halusivat kysyä (naisille)samoja asioitta kuten sinä kysyt miehiltä.minustä jos puhutaan yleisesti,se mitä naisessa viehättää on ULKONÄKKÖ,kun me miehet olemme visuuali "olentoja".tietysti se että nainen näyttä "naiselle"ja osaa olla naiselinen.on paljon naisiakin jotkä haluaa vaan yhden illan jutun.
- Hakel
Minä kiinnitän heti huomioni esim. kadulla, kaupassa, kirjastossa jne... Naisiin, jotka pukeutuvat urheillulisesti- aivan normaalisti. Täysin vastenmielinen on taas tapaus: Nainen, jolla on lyhyt minihame, korkeat saappaat, laukku olalla ja se mennä keinuttelee kaupungilla, ei kiitos.
- yyyyyy
...on yksinkertaisesti "rasvaprosentti", jos näin kauniisti asia ilmaistaan. Jos nainen on mielestäni liian tanakkarakenteinen, ei hän viivy katsekentässäni puolta sekuntia kauempaa, ja asia on sillä selvä. Näitä naisia on noin 90% Suomen väestöstä.
JOS kroppa on kunnossa, niin sitten huomio kiinnittyy yleisvaikutelmaan. Hirveän nirso en ole minkään yksityiskohdan suhteen, mutta jos keho on kaunis, ei sitä kannata rumilla ja peittävillä vaatteilla suotta verhoilla. Eli tyylikäs ja naisellinen pukeutuminen kiinnittää aina erityisesti huomiota.- Mustarastas
On ihan pakko vastata tähän... Sinun makuusi mukaan 90% Suomen naisista on liian lihavia ja 10% sopivia. Näin suomalaisena naisena, mielestäni normaalipainoiset naiset (BodyMass-indeksin mukaan normaalit) eivät millään mahdu tuohon 10 %:n, joten mielestäni on kohtuuutonta sanoa että suurimmalla osalla Suomen naisilla on liian suuri rasvaprosentti. Voihan tietenkin olla, että pidät laihemmista kuin normaalipainoisita eikä makuasioita voi väitellä :)
- yyyyyy
Mustarastas kirjoitti:
On ihan pakko vastata tähän... Sinun makuusi mukaan 90% Suomen naisista on liian lihavia ja 10% sopivia. Näin suomalaisena naisena, mielestäni normaalipainoiset naiset (BodyMass-indeksin mukaan normaalit) eivät millään mahdu tuohon 10 %:n, joten mielestäni on kohtuuutonta sanoa että suurimmalla osalla Suomen naisilla on liian suuri rasvaprosentti. Voihan tietenkin olla, että pidät laihemmista kuin normaalipainoisita eikä makuasioita voi väitellä :)
"Normaalipainous" on lääketieteellinen termi, eikä liity välttämättä mitenkään ulkonäköön. Esim. useimmat 25 painoindeksin omaavat ovat yksinkertaisesti liian suurikokoisia mun makuuni ja sillä selvä. Ja vaikka olisikin sinänsä ihan OK-näköinen, niin ainakaan ei mitenkään erityisesti erotu joukosta edukseen kroppansa osalta, ja siitähän tässä on nyt kysymys. Tuonkokoisia naisia mahtuu Suomessa 13 tusinaan...
- eräs nainen
yyyyyy kirjoitti:
"Normaalipainous" on lääketieteellinen termi, eikä liity välttämättä mitenkään ulkonäköön. Esim. useimmat 25 painoindeksin omaavat ovat yksinkertaisesti liian suurikokoisia mun makuuni ja sillä selvä. Ja vaikka olisikin sinänsä ihan OK-näköinen, niin ainakaan ei mitenkään erityisesti erotu joukosta edukseen kroppansa osalta, ja siitähän tässä on nyt kysymys. Tuonkokoisia naisia mahtuu Suomessa 13 tusinaan...
Mielestäni lievästi pyöreänpuoleisissa ihmisissä ei ole mitään muuta rumaa kuin se, että läskit pursuaa naamassa. Kropan ei täydy siis olla just tip top... Tämä on minun mielipiteeni hyvästä ulkonäöstä. Ja vaikka miehillehän tämä galluppi oli suunnattu, niin vastasin silti, koska puhuin ihmisistä yleisesti ottaen.
- p3ll3
Kasvoihin. Kauniit kasvot ja silmät, yhdistettynä siroon hymyyn tulee aina ensimmäisenä huomattua. Kropassa en kiinnitä huomiota mihinkään tiettyyn kohtaan. Sopusuhtainen, normaali vartalo on paras. Tietysti pieni urheilullisuus ei suinkaan huono asia ole, mutta en minä mitään mallia ole hakemassa.
"Miksi esim. baareissa miehiä kiinnostavat vain naiset jotka ovat hyvin vähäpukeisia ja ovat valmiita heti kaikkeen?"
Liian paljastava pukeutuminen ei todellakaan kiinnosta. Antaa tyrkyn kuvan naisesta.
"Ja siitä mistä miestä yleensä kannattaa metsästää jos haluaisia muutakin kuin vain yhden illan jutun?"
Jos baarista haet muutakin kuin yhdenillan juttua, niin neuvoisin unohtamaan välittömästi ne baarin komeimmat ja itsevarmimmat miehet. Katsele niitä hieman normaalimpia miehiä siinä sivummalla. Katso silmiin ja hymyile kauniisti :-) Jos mies ei pienen flirtin jälkeen uskalla tulla juttelemaan niin mene rohkesti itse juttua iskemään. Jos olisi kiinnostava nainen niin pyytäisin kyllä puhelinnumerosi ja vaikka kahville myöhemmin soittelisin. Ei minuakaan kiinnosta baarista kantaa mitään yhdenillan hoitoja joiden kanssa kännissä surkeasti jotain räpeltää. - Serpico
Rohkeus, omaperäisyys ja omapäisyys. Se että viihtyy omassa kehossaan. Ryhdikkyys, röyhkeä seksikkyys. Tuo edellä sanottu liittyy myös ulkonäköön... tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Pukeutumiseen vaikuttaa itsetunto, rohkesti pukeutuva arvostaa itseään, mutta toisaalta rohkea pukeutuminen voi olla myös huomion kerjäämistä ja miellyttämistä.
- tuo..
sinun tekstisi!
Ei ole sarkasmia, vaan olen oikeasti sitä mieltä :)
- make25
ekana kasvot, sitten kroppa ja muu ulkonäkö. vaatteita/hiuksia en arvostele. ja mitä painoon tulee niin pääasia että naisella on erottuva lantio! se ei poissulje kiloja.
- vato retro
Hymy. Hymyilevä nainen on paljon kivempi kuin semmoinen joka ei hymyile.
Myös baarista voit löytää herrasmiehen, kunhan etsiydyt pubiin vähän hiljaisempaan aikaan ja aikuisten paikkaan. Siis semmoiseen missä tuoppi maksaa 5 euroa ja risat eikä jengi juo mitään limuviinaa diskovermeet niskassa. Siistit arkivaatteet päällä, selvinpäin ja hymyilet niin tasan onnistuu.
Baariin mennään juomaan olutta. Nussiminen on kivempaa selvinpäin ja siihen käytetään vähintään pitkä viikonloppu, ei yhtä iltaa. - PPP
1. Empaattisuus (ainakin muhun menee ku häkä)
2. Sosiaalisuus
3. On omia selkeitä mielipiteitä eri asioista
4. Osaa ottaa muut ihmiset huomioon
5. Oma napa vasta kolmantena tärkeysjärjestyksessä.
6. Selkärankaa
7. Ei hössäke (se ottaa hermoon liian pahasti)
8. Fiksu (laajemassakin mittakaavassa
Tuossa on ohjenuoraa mun kohdalta,mutta täytyy muistaa, että persoona ratkaisee kaiken. Eikä nuo ole missään arvojärjestyksessä. - barfly
Hyvä runkoset kauniit naiset on kivoja katella, mut harvemmin niitä tulee koitettua iskee. Oikeestaan en oo koskaan koittanu. Nää tyrkyt on ainakin mun takaraivossa lokeroitu "hoidoiks", eikä niitä jaksa vaivata.
Ite etin niitä, joilla on samat ominaisuudet kun "tyrkyillä", eli hyvä ulkoasu, kroppa ja kaikki. Seuraan usein vaan niitä jotka on ulkoisesti ilosia, aidon näkösiä ja vaivaan vaan niitä joilta saa kontaktia.
Ensimmäisenä on aina kasvot ja yleinen olemus, murjottajat saa jäädä rauhaan.
Se minkä takia täällä eräskin mainitsi, että 90% on kropaltaan epäsopivia omaan makuun, johtuu ainakin omalla kohdalla siitä, että haen samaa näköö kun mitä itse olen. Malli luuluikero ei ole omasta mielestä ainakaan miesten ihanne, liian laihoilta puuttuu muodot ihan kokonaan.
Eiköhän naisetkin hae sitä hyvärunkosta miestä ensisijaisesti, niin olisi väärin jos miehet ei sais tehdä samoin.- tytteli
kiitoksia vastauksistanne. toki jos on vielä joillakin jotain muutakin sanottavaa saa sanoa, mutta olen iloinen että sain näinkin paljon selville. ;)
- eräs nainen.
Naisia niin esineellistetään... "siitä on hyötyä, se on 'hoito'........ mä en halua just 'hoitoa'. aijaa, mä taas haluan"
"hyvä lantio... hyvät muodot..."
joo just. Niin vaginavaltaista puhetta.
MITÄ PERSOONALLISTA NAISESSA VOI OLLA, JOS NÄKEE HÄNET VAIN SEKSIMASKOTTINA?????????
En kyllä eksy enää toista kertaa tälle palstalle. Tämä palstahan kuuluu kokonaan huorille! "miten mä miellytän miestä baarissa?" "onks mun pillu nyt riitävän kiree kaksipäiväiseen yhdyntään yhen äijän kanssa?"
Hyi olkooon- hiiteen
joka iikkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- minä itse
hiiteen kirjoitti:
joka iikkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Voi vittu miten tyyhmiä tyylejä. Ensin kysellään miten miellytän, sitten miten selviä miessuruistani, sitten olenko raskaana, sitten mikä on minun elämän tarkoitus........ym...ym
Ääliöt ei ikinä selviä, eikä niiden tartteis lisääntyä. - toinen nainen
Taisit juuri kertoa pienistä itsetunto-ongelmistasi.
Suosittelen käyntiä mielenterveystoimistossa tai vaikka siellä koulukuraattorilla. - jopo
Huumorintajuisuus,on ajan hermolla,sosiaalisuus,keskustelutaito
- mies.
Erityisesti viehättää sellaiset tytöt, joiden katseessa näkyy sellaista jonkinlaista kiltteyttä ja lempeyttä. Vähän vaikeeta selittää mitä tarkoitan, ja monesti varmaan sen "lempeän" katseen takana on jotain ihan muuta kuin lempeyttä. Mutta joo, sanotaan näin, että sellainen kiltti olemus ja suht. sopusuhtainen vartalo, niin tämän miehen kiinnostus on lähes varma...;)
- wqewq
silmät
nenä
huoliteltu, mutta ei trimmattu tyylikkyys
iloisuus
tuoksu
muodot - arska
Ensimmäiseksi pukeutuminen: en pidä vähäpukeisista, mutta ei haittaa jos ruumiinrakenne käy ilmi vaatteet päälläkin.
Toiseksi vartaloon; ryhdikäs, hoikka ja suht. pienirintainen.
Hiukset: mieluiten pitkät tai puolipitkät, hoidetut ja pehmeän näköiset joka tapauksessa.
Käytös: En pidä rivoista jutuista enkä "vitun" hokemisesta koko ajan. On varmaan yleisin sana naistenkin suusta.
Noillahan sitä pääsee alkuun. Baari on kyllä sikäli hyvä paikka etsiä seuraa, kun siellä näkee ketkä osaa käyttäytyä pienessä sievässäkin. Viina paljastaa aika paljon ihmisestä. ( Olen muuten absolutisti juuri siksi ) - vastauksia
Viimeisimpiä esimerkkejä:
Lyhyehkö goottityttö (paikassa oli goottineitoja varmaan 40). Hänellä ei ollut mitenkään paljastavia vaatteita tms.. Kiinnitin huomion mustiin, jännästi laitettuihin hiuksiin, kivoihin pyöreisiin poskiin ja ujoon hymyyn. Aivan suloinen.
Vaaleahiuksinen nainen, tavallisesti farkkuihin pukeutunut. No myönnän: kiinnitin huomion takapuoleen (sellainen leveä lantio ja muutenkin muhkea takamus, todella "hot") koska hän kulki minusta pois päin kun hänet ekaksi havaitsin. Hän oli vaan jotenkin luonnollinen ja hänellä oli miellyttävän lämmin katse.
Parturi. Kuljin jonkun kampaamon ohi ja ikkunasta näin aivan hurmaavan kampaajan: lyhyehköt hiukset, suloiset kasvot ja leveä lantio (pitää varmaan tunnustaa, että pidän siitä, että naisella on iso takamus - se ainakin kääntää mun pään, jos yksi ulkonäöllinen seikka pitää valita). Kampaajatytön liikkuminen vetosi minuun: naisellinen ja sulava. Piti kävellä pari kertaa uudestaan ko. kampaamon ohi, heh.
Arvatkaapa, kuinka monen kanssa menin juttelemaan. Oikein, en yhdenkään. Olen niin ujo ja toisaalta nainen saattaa kokea ahdistavaksi liiallisen huomion, ääh, vaikeeta. Tyydyin vaan katselemaan, että "vau !".
Siis yleensä kiinnitän huomion hyvin vaihteleviin seikkoihin. Jokaisessa naisessa on kuitenkin jokin piirre, joka vaikuttaa viehättävältä. Sitten voi katsoa tarkemmin ja todeta esim. naisen liikkumisesta, katseesta ym., miellyttääkö hänen tyyli. Nenännyrpistäjät tai toisaalta kauheeseen äänen riekkujat eivät kiinnosta, sellainen lämmin suhtautuminen ihmisiin (tai minuun) naiselta on se paras tapa saada huomiota. [Niin paljon kun sitä voi ulkoisesti päätellä].
Paljastavista asuista kommentoin näin: Ehkäpä todellakin sellainen kiinnittää huomion helposti, mutta paljastava asu ei tee naisesta seksikästä - seksikkyys on ihan jotain muuta kuin vähät vaatteet. Toiset vähäpukeiset on viehättäviä, toiset ei niin kovasti. Harmi on se, että esim. baarin ihmispaljoudessa saattaa jäädä havaitsematta aivan huikean eroottinen nainen kun hän ei esim. pukeudu niin, että häneen välttämättäkin kiinnittäisi huomion.
Niin ja: mä ainakin haluan Naisen, en mitään yhden illan kämäisiä suorituksia. - Manager
Oli itsekin nyt sitten pakko vastata tähän.
Ensimmäiseksi kiinnitän kyllä ehdottomasti huomiota pukeutumiseen. Jos nainen on siististi pukeutunut (=ei "hetivalmiin" näköinen) ja osaa käyttäytyä, on hän silloin tutustumisen arvoinen pakkaus. Sellaiset, jotka kulkevat pienen pienissä narutopeissaan, eivät kyllä kiinnitä meikäläisen huomiota, vaikka useimmille niin tekevätkin.
Myös käyttäytyminen on oleellinen osa siitä, jaksanko edes kiinnostua ihmisestä. En itse yleensä vedä mitään ns. räkäkännejä ja odotan naisenkin silloin osaavan käyttäytyä kuten sivistyneen suomalaisen kuuluu. Jotenkin tuo suomalainen baarikulttuuri vain taipuu enemmän sen dokaamisen puolelle.
Myönnän, että itsekin syyllistyn siihen joskus, mutta onneksi vain harvemmin. Siitä syystä sitten kiinnitän itsekin huomiota vastaavanlaisiin ihmisiin niin tietää heti, että liikkuu edes jokseenkin samalla aaltopituudella.
Tyhjentävä vastaus, kerta kaikkiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275