eyeseista...

DTBD

Mun mielestä on ainakin hienoo, että on bändi, joka uskaltaa olla erilainen. On hienoa että perinteisten Bauhausin, Sisters Of Mercyn, Fileds Of The Nephilimin yms...rinnalla on myös jotain vaihtoehtoista! Mistä sitä tietää, etteivätkö tämän bändin herrat oikeasti ole gootteja, sillä olen huomannut että tässä yht.kunnassa gooteiksi luetaan ns. musiikkigootit ja elämäntapagootit. En usko että on olemassa yhtä ainoata oikeaa tapaa olla gootti, vaan pitää olla oma itsensä ja löytää asia sydämestä. Ne jotka kutsuvat itseään ns. aidoiksi gooteiksi voivat puolestani painua hevonperseeseen,sillä kukaan ei ole oikeutettu sanomaan että hän on aito alakulttuurin edustaja! Jos on niin epävarma itsestään että täytyy tätä hokea jatkuvasti kaikille, niin voisi ottaa peilin käteen ja katsoa mitä sieltä valkoisen naaman takaa oikeasti paljastuu!

13

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gonootti

      Siis onko viestisi pointti, että The 69 Eyes olisi jotenkin erilainen tai vaihtoehtoinen? Siinä tapauksessa täytyy sanoa, että olen täysin eri mieltä.

      Heidän musiikkinsahan on kooste on pahimpia gothic rock -kliseitä. Mitään genrelle musiikillisesti merkittävää saati omaperäistä he eivät ole kyenneet luomaan.

      On kuitenkin nostettava hattua pojille siitä, että ovat onnistuneet tekemään tuosta klisepaketistaan erittäin myyvän. Ja varmaan totta myös se, että The 69 Eyesin myötä moni teini löytää tiensä goottiskenen pariin. Eli skeneä vahvistava vaikutus tuolla bändillä todennäköisesti on.

      • DTBD

        ...kuten olemme bändin myötä huomanneet joskus klisheet ovat toimivia...
        Itse olen huomannut bändin viehättäväksi, oskasi näiden klisheiden ansiosta ja he eivät myöskään ota goottiskeneä liian vakavissaan!
        Liian pitkälle ei homma mielestäni saa kuitenkaan venyä, sillä on ahdistavaa katsella, miten Rasmus ja Negative fanit kertovat olevansa gootteja näiden kysesisten bändien vaikutuksesta. Mielestäni 69 eyes ei kuitenkaan lukeudu tähän kastiin...


      • se jokin
        DTBD kirjoitti:

        ...kuten olemme bändin myötä huomanneet joskus klisheet ovat toimivia...
        Itse olen huomannut bändin viehättäväksi, oskasi näiden klisheiden ansiosta ja he eivät myöskään ota goottiskeneä liian vakavissaan!
        Liian pitkälle ei homma mielestäni saa kuitenkaan venyä, sillä on ahdistavaa katsella, miten Rasmus ja Negative fanit kertovat olevansa gootteja näiden kysesisten bändien vaikutuksesta. Mielestäni 69 eyes ei kuitenkaan lukeudu tähän kastiin...

        lukeutuu täysin samaan kastiin rasmuksen kanssa, eikä näinollen ole goottirockia.


      • glaz
        se jokin kirjoitti:

        lukeutuu täysin samaan kastiin rasmuksen kanssa, eikä näinollen ole goottirockia.

        Olet AIVAN väärässä! Erilainen ei välttämättä ole sama asia kuin ei ollenkaan!!!


    • Absinthe

      Asiahan on minun mielestäni niin, että monia vaikutteita - ainakin mustanpuhuvan pukeutumistyylin - T69E on "goottirockista" ottanut, mutta itse bändi ei kovinkaan vahvasti sitä genreä edusta.

      Ja tottahan se on, että moni pikkulapsi (itseäänhakeva teini) Eyesien "takia" itsensä "gootiksi" lukee.

    • fjkasaflk

      eyes on laimeaa, mitäänsanomatonta rokkia, vittu Type O Negativen kopioita, huonoja sellaisia

      • jouapasdfh

        type o negative on "matkinut" the 69 eyessiä... eettä näin


      • fjkasaflk
        jouapasdfh kirjoitti:

        type o negative on "matkinut" the 69 eyessiä... eettä näin

        Tuota, mitenkäs tämä on mahdollista, kun molemmat bändit aloittivat vuonna 1990? Peter Steele sattui kuulemaan että suomessa perustettiin The 69 Eyes ja päätti alkaa matkimaan niitä?

        Kaikenlisäksi Type O Negativen musiikki on oikeasti omaperäistä ja heidän huumorinsa on myös samanlaista, tuskin The 69 Eyesiltä he olisivat saaneet mieleen laittaa levynsä kanteen kuvan laulajansa karvaisesta persereiästä, ja kansilehtiseen kuvat bändin jäsenistä, joidenka päälle jokainen on paskantanut.
        Ja TON julkaisi ensimmäisen levynsä vuonna -91, kun taas The 69 Eyes julkaisi ensimmäisen levynsä -92... eettä näin


      • byr

        Kun kuuntelee 69 eyesin ekoja tuotantoja, laulajan ääni ei ole matala, niin kuin nykyään. Kun 90-luvun alussa T0N nousi suurempaan tietoisuuteen, meni pari vuotta, kun 69 laulajan ääni koki äänenmurroksen ja tyyli vaihtui gootimpaan suuntaan. Apinoivat siis selkeästi T0N:a ja tästä on turha edes kiistellä!!!!


    • Cornelia-

      Tämä ikuinen taistelu the 69 eyesin luokittelusta? Onko teidän "true-goottejen" elämä todellakin siitä jos joku kutsuu ko bändin musiikkia goottimusiikiksi? Siinä tapauksessa ei kovin hyvin taida mennä.

      Musiikki lokeroidaan yleensä sen mukaan, että minkälaiset ihmiset sitä kuuntelevat.

      Itse pyörähdin tässä pari viikkoa sitten 69eyesin keikalla ja kyllä siellä näytti myös goottikansaa olevan.

      • Cornelia-

        "true-goottien" hallitsen suomen kielen.


    • åretti

      Ei jumal... oletko oikeasti noin idiootti vai onko tuo huono provo?? Ei goottipukeutuminen ole kovin erikoista kun puolet teineistä sitä tuntuu harrastavan. Sen sijaan vaikka se, että eräs mies tatuoi itsensä kauttaaltaan leopardin pilkuilla ja laitatutti itselleen leopardin hampaat, se on ERIKOISTA ja erilaista (ohjelmassa believe or not).

      • DTBD

        Taidat itse olla idiootti. Jos et tajua mistä puhutaan niin ei kannata vaivautua vastaamaan! Erilaisuudella en tarkoittanut pukeutumistyyliä. Tarkoitin sitä, että nämä ihmiset ovat erilaisia siinä mielessä, että he eivät välitä. Monet ihmiset keskittyvät liiaksi siihen ajatukseen, että ''voi ei mitä tuokin nyt nusta aattelee''. Se että nämä miehet uskaltavat kutsua itseään gooteiksi huolimatta jatkuvasta niskaan tippuvan paskanmäärästä on rohkeaa JA ERILAISTA!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4934
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      897
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe