Voi hyvänen aika! Nyt kyllä alkaa jo kyllästyttää totaalisesti tuo Anna Eriksonin biisi. Sitä tulvii ihan joka kanavalta. Kun käännät tuon biisin vuoksi toiselle kanavalle niin, eikös siellä heti ala kuulua tuo sama biisi! Eiköhän radiokanavilla ole enää muita levyjä ja biisejä olemassa, kun pitää kaikkien soittaa tuota yhtä ja samaa päivästä toiseen?!
Ei, ei se mennyt niin
10
641
Vastaukset
- Jari Peltonen
Sitten kun ks. biisi ei todellakaan ole mielestäni edes paras Annan uusi kappale. Uudella "Sinusta sinuun" levyllä on paljon parempiakin kuten "Lintu" tai kerrassaan koskettava synkänsävyinen "Kesällä kerran". Nimibiisi "Sinusta sinuun" on niinikään hieno kappale sekä mahtipontinen "Eiliseen".
"Ei se mennyt niin" on keskitasoa. - Inkeri
Minä taas kuuntelen enimmäkseen Iskelmää, jossa en ole kuullut liikaa Annaa - tai siis juuri tätä kappaletta, johon Saapas on kyllästynyt. Sen sijaan Iskelmässä soi minusta liian monta kertaa päivässä Kari Tapion Paalupaikka. Ihan hyvä kappale, jota kuuntelin pitkään mielelläni, mutta nyt alan saada siitä näppylöitä vähän niin kuin viime kesänä Anne Mattilan Perutaan häät -biisistä. Sitä en muuten siedä edelleenkään, vaan väännän radiosta äänen pois heti, kun ensi tahdit tulevat.
Soittolistat ovat kyllä vihon viimeinen keksintö - muutamaa harvaa kappaletta soitetaan niin puhki, ettei voi ajatellakaan ostavansa levyä, jolla ärsytystä aiheuttava laulu on, vaikka kaikki muut biisit olisivat ihan ok. Soittolistoilla ei tehdä ainakaan tällaisen aikuisemman musiikin kuluttajille kuin hallaa. Nuorisomusiikki on asia erikseen, siellä uutuuksia tulee sen verran tiheämpään tahtiin, ettei saman kappaleen puhki soittaminen paljon haittaa. "Yhden hitin ihmeitä" kun siellä riittää, ei ole niinkään näitä veteraaneja, joiden tuotannosta riittäisi oma kappaleensa joka päivälle moneksi vuodeksi.- Rhanna
Kuten Inkeri edellä totesi, nuo soittolistat ovat kyllä vihon viimeinen keksintö! Soittolistat suosivat artisteilta tiettyjä/tiettyä kappaletta ja moni muu hyvä kappale jää kuulematta. Kaupallisilla radiasemilla nämä soittolistat ovat käytössä. Ainoastaan joltain paikallisradiokanavalta saattaa hyvällä tuurilla onnistua kuulemaan jonkun toisenkin kappaleen.
- Pike
on liian aivan kapea,samoja kappaleita soitetaan monta kertaa ,vaikka monella artistilla on monia muitakin vähemmän esillä olevia kappalaleita ,joita voisi kanssa nostaa esille.Ihan vaihtelunkin vuoksi,
Vaikka niille esitää jotakin uutta,niin ei ne koskaan kuitenkaan ota niitä esiteyjä artisteja listalle - Inkeri
Pike kirjoitti:
on liian aivan kapea,samoja kappaleita soitetaan monta kertaa ,vaikka monella artistilla on monia muitakin vähemmän esillä olevia kappalaleita ,joita voisi kanssa nostaa esille.Ihan vaihtelunkin vuoksi,
Vaikka niille esitää jotakin uutta,niin ei ne koskaan kuitenkaan ota niitä esiteyjä artisteja listalleMahtaisiko massiivinen kuuntelijapalaute auttaa? Olen joskus yrittänyt käynnistää kampanjaa soittolistoja vastaan, toistaiseksi aika huonolla menestyksellä. Mutta kuitenkin, kun kaupalliset radioasemat seisovat tai kaatuvat kuuntelijoidensa varassa, kannattaisi silti yrittää lähettää mahdollisimman paljon palautetta soittolistoja vastaan. Itse olen lähettänyt aiheesta muutaman viestin Iskelmään, ja ajattelin tehdä sen kohta taas uudestaan, mutta eihän se paljon paina, jos yksi ihminen natkuttaa asiasta vaikka viisi kertaa päivässä....
Eli eiköhän kaikki Iskelmän kuuntelijat painuta kanavan nettisivulle ja anneta palaa: soittolistat hiiteen! - Saapas
Ei noita soittolistoja kaivattasi! Paljon hyviä lauluja ja myös vähemmän tunnettuja artisteja jää kuulematta! Totta on myös, että monesti jossain paikallsradiossa kuulee monipuolisempaa musiikkia ja eri artisteja, kuin noilla kaupallisilla kanavilla!
- rita
Inkeri kirjoitti:
Mahtaisiko massiivinen kuuntelijapalaute auttaa? Olen joskus yrittänyt käynnistää kampanjaa soittolistoja vastaan, toistaiseksi aika huonolla menestyksellä. Mutta kuitenkin, kun kaupalliset radioasemat seisovat tai kaatuvat kuuntelijoidensa varassa, kannattaisi silti yrittää lähettää mahdollisimman paljon palautetta soittolistoja vastaan. Itse olen lähettänyt aiheesta muutaman viestin Iskelmään, ja ajattelin tehdä sen kohta taas uudestaan, mutta eihän se paljon paina, jos yksi ihminen natkuttaa asiasta vaikka viisi kertaa päivässä....
Eli eiköhän kaikki Iskelmän kuuntelijat painuta kanavan nettisivulle ja anneta palaa: soittolistat hiiteen!Kävin taas kerran yrittämässä vaikuttaa,tehkää niin toisetkin.
rita kirjoitti:
Kävin taas kerran yrittämässä vaikuttaa,tehkää niin toisetkin.
Ei jaksa enää. Ei ne viitsi edes vaivautua vastaamaan sähköpostiviestiin ( siis ihan asialliseen sellaiseen) , joten pitäköön soittolistansa. Mä olen lopettanut Iskelmän kuuntelemisen ,enkä ole mitään menettänyt.
- runotyttöilijä
Rhanna kirjoitti:
Kuten Inkeri edellä totesi, nuo soittolistat ovat kyllä vihon viimeinen keksintö! Soittolistat suosivat artisteilta tiettyjä/tiettyä kappaletta ja moni muu hyvä kappale jää kuulematta. Kaupallisilla radiasemilla nämä soittolistat ovat käytössä. Ainoastaan joltain paikallisradiokanavalta saattaa hyvällä tuurilla onnistua kuulemaan jonkun toisenkin kappaleen.
Aivan, paikalliselta voi kuulla ja usein kuuleekin artistien levyiltä monia muitakin biisejä kuin mitä Iskelmäradio soittaa.
- QueenOfTheDawn
Tää onb yks näitä mitä soitetaan ja soitetaan mutta täytyy sanoa että ihan hyvä kipale sinänsä. Joskus nämä "radion suurkulutus" kappaleet alkaa ällöttää jo neljännen kerran jälkeen mutta tämä on ihan oikeesti hyvä tälläseksi kipaleeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2457567IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2394581- 1711805
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)741680- 711174
- 1341142
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61077Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128966Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy207951- 103914