Spray-rusketus

*Tyttönen*

Ajattelin tilata Trendylookilta itseruskettavan aurinkosprayn.
Onko kenelläkään kokemusta tästä tuotteesta?

Haluaisin muutenkin kuulla kokemuksia spray-rusketuksesta. Esim. näin todella vaaleaihoisena, tuleeko spray-rusketuksesta luonnollisen näköinen? :)

14

5078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jessie....

      Joo onhan tuota tullut kokeiltua..
      Mulla itselläni on tosi vaalea iho, ja kyllä semuuten ihan luonnolliselta näytti mut pitää tosi hyvin hieroo ja laittaa riittävästi, ja tulee siitä muutenkin kai vähän kirjava

      • kisu-

        semmoista tuotetta? hinta?


      • jessie...
        kisu- kirjoitti:

        semmoista tuotetta? hinta?

        No itse olen tilannut ihan merkki tuotteita, mutta kyllä myös marketeista saa, esim. garnier merkiltä löytyy, hinta 5-8 euroa


      • Sanna H

    • *Tyttönen*

      Tarkoitin tällä spray-rusketuksella sellaista suihkurusketusta, joka ruskettaa ihon DHA:n (dihydroksiasetoni) vaikutuksesta.

      Eli en siis tarkoittanut sellaisia "tavallisia" itseruskettavia, joita saa ostettua kaikista marketeista...

      Onko jollakin siis kokemuksia juuri tästä suihkurusketuksesta (kotikonstein)? :) Esim. Trendylookista hankittuna.

    • beauty

      Minullakaan ei ole kokemusta kyseisestä rusketus spraysta, mutta tässä olisi tarkoitus sitä pian kokeilla :) viimeistään vähän ennen kesää..
      Kuulostaa ainakin lupaavalta..

    • vastataan

      Suihkurusketuksesta tulee todella luonnollisen näköinen. Rusketuksen tekemiseen menee n.5-10min ja sitten pikku kuivattelu päälle n.15min
      Ihon vaaleudella ei sinäänsä ole mitään merkitystä, kun rusketksen sävyä voi ns. säädellä.
      Itsekkin olen aika vaaleaihoinen ja kyllä minulle tulee tosi hyvännäköinen rusketus (Jykä).

      Spray on todella helppokäyttöinen ja eikä sitä tarvitse erikseen levitellä vaan suihkutetaan ja annetaan kuivua n.10min ja siinäkin tulos näkyy samantien kuten myös suihkurusketuksessa.

      Lisää infoa meidän sivuilta:-----------------------> http://www.humaninvest.net

      TERVEISIN:

      Trendy Look
      Heidi&Jykä

    • Käynyt

      Hyvä tuli Trendy Lookin rusketuksesta. Minulla on ihotyyppi sellainen etten voi ottaa kesällä aurinkoa enkä talvella solariiumia (en ottaisi vaikka voisin). Spray rusketuksesta tuli pelastus ainakin minulle. Vakioasiakaaksi olen alkanut. Ainakin Trendy Lookissa en tie muista paikoista on sellainen kortti jossa on 6.kerta ilmainen. Siinä tulee kertahinnaksi 22€ kieppeillä. Tyytyväinen olen ollut. Olen käynyt siellä jo kolme kertaa. Ei ole kertaakaan mennyt pieleen. Sit olen ostanut sieltä sen spray pullon, jolla voi paikkailla rusketusta ja pitää kasvoissa pidempää sitä yllä.

    • Nimetön

      mee rannalle,sieltä saa parhaimman ja luonnollisemman rusketuksen..

      • *Tyttönen*

        En mene rannalle ottamaan aurinkoa, koska ihoni on niin vaalea, että se palaa ennemmin kuin ruskettuu...
        Ja toiseks, rannalla makoileminen tai solariumissa käynti voi olla vaarallista ---> ihosyöpä.

        Eli paremmaksi vaihtoehdoksi valitsin spray-rusketuksen :)


      • Nimetön
        *Tyttönen* kirjoitti:

        En mene rannalle ottamaan aurinkoa, koska ihoni on niin vaalea, että se palaa ennemmin kuin ruskettuu...
        Ja toiseks, rannalla makoileminen tai solariumissa käynti voi olla vaarallista ---> ihosyöpä.

        Eli paremmaksi vaihtoehdoksi valitsin spray-rusketuksen :)

        Toi on must aika turhaa pelät jotain ihosyöpää jos ottaa aurinkoo kohtuudella. Mut ei sun kyl kannat rannal mitää aurinkoo ruvet ottaa jos iho palaa ennemmi ku ruskettuu,mun kaveril on sama homma.


    • ampiainen

      Hei!

      Minä kävin ottaan sprayrusketuksen, enkä suosittele sitä. se näytti hyvältä 5tunnin kuluttua, mutta ei haissut hyvälle..
      jo seuraavana päivänä alkoi kasvoista väri lähteä läikkyinä. se oli aika noloa. keho on pestävä yhtähyvin joka paikasta, jos haluaa että se lähtee tasaisesti pois. muualta on väri lähtenyt,mutta selkä ja kainalon etupuolelta on vielä "likaisen" värinen. ei kannata noin kallista käsitteyä ottaa tuon takia..

      • toinen epäonnistunut

        Mulla kävi samanlailla, en voi suositella. Ei ole aidon rusketuksen voittanutta. Hiiteen kaikki sprayt.


    • ruskettaviapillereitä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe