Hei vaan kaikille!
Mielessä on käynyt että haluaisin kokeilla avantouintia. Mielessäni vaan pyörii että kun on hieman astmaa niin uskaltaako sinne veteen mennä? Kylmä kun salpaa hengen. Olen kyllä kuullut että avanto jopa auttaisi astman oireisiin. Onko kokemuksia?
entäs astma?
uskaltaako?
2
1112
Vastaukset
- vähän
henkilöstä. Käyn itse avannossa neljättä talvea ja astma ei haittaa, syksyllä kyllä pitää alkaa aika varovasti.
Kokeile, mutta muutama viikko pitäisi käydä säännöllisesti, kerran tai parin käynti ei vielä kerro totuutta. - Allerginen astma
Itselläni on allerginen astma. Avantouinti ei ole tuottanut mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak684155Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka383128- 362781
- 341978
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041646- 631575
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode451442- 411350
- 691277
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171236