Hei vaan kaikille!
Mielessä on käynyt että haluaisin kokeilla avantouintia. Mielessäni vaan pyörii että kun on hieman astmaa niin uskaltaako sinne veteen mennä? Kylmä kun salpaa hengen. Olen kyllä kuullut että avanto jopa auttaisi astman oireisiin. Onko kokemuksia?
entäs astma?
uskaltaako?
2
960
Vastaukset
- vähän
henkilöstä. Käyn itse avannossa neljättä talvea ja astma ei haittaa, syksyllä kyllä pitää alkaa aika varovasti.
Kokeile, mutta muutama viikko pitäisi käydä säännöllisesti, kerran tai parin käynti ei vielä kerro totuutta. - Allerginen astma
Itselläni on allerginen astma. Avantouinti ei ole tuottanut mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?323750- 983384
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1013305- 773128
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703050Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862785- 352570
- 692473
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452402- 902136